E
einoin
Vieras
siis käsitin tämän tekstin perusteella sinun olevan 19-vuotias?? Entäs miehesi? Onko vähän lapsellinen mies, jos ei yhtä raskaustestiä voi hakea....?
Oletteko muuten suunnitelleet lasta, vai onko vahinko jos olet paksuna?
Oletteko muuten suunnitelleet lasta, vai onko vahinko jos olet paksuna?
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:Hei Ap, Olen täysin sun puolella tässä asiassa. Jos meillä olisi lapsiluku täynnä ehdottomasti miehelle vasektomia, koska se on helpompi ja haluaisin vielä antaa itselleni mahdollisuuden tulla raskaaksi vaikka avioeron jälkeisessä suhteessa jos niin haluan uuden miehen kanssa. Minusta ihminen voi erota missä iässä tahansa. ajattellaampa että olisin mieheni kanssa seuraavat 15vuotta, 2lasta tekisimme, eroaisimme mun ollessa 34v, 100% varmasti ryhtyisin uuteen suhteeseen ja siitä 5vuoden sisään haluaisin uuden lapsen. Jos mulle oltaisiin miehen kiukuttelun takia tehty sterilisaatio oisin tosi surullinen ja tuntisin itseni kyvyttömäksi. Ei sellainen olisi oikein uutta miestäni kohtaan.
Jaksamisia Ap:lle ja nauti raskaudestasi. Mäkin oon vissiin raskaana, miehen lähetin ostamaan raskaustestiä mutta ei se kuitenkaan kehtaa mennä kassalle...Saapa nähdä pitääkö itse mennä iltasella se ostamaan![]()