hei eronneet tapaamis asiaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
joo mut mikä hemmetin kiire kun he ovat seurustelleet 3vkoa??kuka teistä antaisi pienen vauvan ihmisen heidettavaksi jotai ei tunne ja ei kyllä tunne siis isäkään kovin hyvin..ja kotona asuessaan isää ei vauvan hoito pahemmin kiinnostanut joten se akkahan sitä siel hoitais..kokeilkaas joku samaistua hieman mun tilanteeseen..muutenkaa en ole kertaakaan antanut lastani edes mummoille hoitoon joten mixi sinne sen kanssa..isälle kyllä annan

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo mut mikä hemmetin kiire kun he ovat seurustelleet 3vkoa??kuka teistä antaisi pienen vauvan ihmisen heidettavaksi jotai ei tunne ja ei kyllä tunne siis isäkään kovin hyvin..ja kotona asuessaan isää ei vauvan hoito pahemmin kiinnostanut joten se akkahan sitä siel hoitais..kokeilkaas joku samaistua hieman mun tilanteeseen..muutenkaa en ole kertaakaan antanut lastani edes mummoille hoitoon joten mixi sinne sen kanssa..isälle kyllä annan
Mikset siis antaisi jatkossakin? Jos tässä isässä tai hänen tavassaan hoitaa lasta ei ole mitään vikaa, niin musta voisit kyllä luottaa exääsi siinä suhteessa, ettei hän vie lastaan sellaisen ihmisen lähettyville, joka olisi lapselle vaarallinen.

No ymmärrän kyllä että jos ero on tapahtunut vasta pari kuukautta sitten niin outoa että miehellä on jo uusi nainen kierroksessa. En minäkään tykkäisi että ventovieras ihminen "hoitaisi" lastani. Enkä kyllä noin pientä antaisi isällekään mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut äiti:
mies lähti 2kuukautta sitten kotoa lapsi nyt 5kk hän ilmoitti minulle muuttavansa uuden naisen luokse ensi viikolla,onko minun pakko antaa lapseni sinne heudän lelukseen??pitääkö tämän ikäisen elämään sotkea heti uusi ihminen kn toinen on jo nyt hämmentynyt??
mihin minun on pakko suostua?

ja joo kyllä olen katkera ja masentunut,kuka ei olisin kun yht äkkiä se rakastamisi ihminen jättää sinut pienen lapsen kanssa ja olettaa että voi leikkiä isää kun huvittaa..

ei ole vielä tapaamis oikeus sopimusta,aika varattu vasta ensi kuun loppuun..

Tähän alkuperäiseen kysyisin vielä että mitä tarkoitat tuolla lelulla? Ja onko tässä ennemminkin äiti hämmentynyt kuin lapsi? Itsestä ainakin tuntuu, että ei ihan noin pieni osaa kovin hämmentynyt olla tapahtuneesta. Tai miten hän sitten mielestäsi oireilee?

kun puhuimme mieheni kanssa tapaamisista täällä niin hän heti sanoi että nii mut sitten en voi tuoda naista mukanani..joo ei voi,kyse oli kumminkin hänen ja lapsensA TAPAAMISESTA JA HÄN HALUAA SIIS aina tavata lastaan vaan että voisivat leikkiä perhetttä...tällänen tunne mulle tosta kommentista tuli..

No.. jos isä on muutenkin teidän eronne jälkeen hoitanut lasta niin miksei siis myös nyt?

Ymmärrän kyllä, että äiti mieluusti haluaa noin pienen lapsen hoitaa itse, mutta tämä on nyt vaan tämä tilanne teillä. Tuntuu vaan, että olet hiukan katkerakin, ainakaan se miehesi nykyinen ei kai ole tehnyt sinulle mitään pahaa?

Mä olen itse muuttanut lasten isän kanssa erilleen kun molemmat olivat alle 2v. Imetin silloin nuorimmaista, joten hän ei olisikaan pitkäksi aikaa voinut mennä hoitoon, mutta sellaista tilannetta meillä ei ole tullut että olisi lapset isänsä luo olleet menossa.

olemmen yhdessä todenneet että lapsi on ruvennut takertumaan enemmän minuun yöt vaikeutuneet itkuisuus lisääntynyt ja äiti ei saa edes vessassa käydä..joten yhdessä sovimme että isä käy 2kertaa vkossa tapaamassa lasta täällä ja kerran saa lapsen sinne mielestäni iha hyvin hän saa lastaan tavata kun olen yöksikin antanut ,imetän mutta en täysimetä joten kyllä se minultakin hemmetin moista pumppaamista se aika on..kun on esim yötä ollut!

Minulla on myös nuorin ollut vajaa 5 kk kun erottiin, mies muutti heti uuden luokse. Hyvin meni tapaamiset. Ei se pieni vielä teidän erosta ymmärrä hämmenytä, eikä uudesta naisestakaan. Jos kokoajan naista vaihtaa onkin erijuttu.
Eli en usko että lapsi kärsii, tuskin on mikään lelukaan. Sen uskon, että sinulle vaikeaa. Minäkin vielä viime hetkellä imetin ja sitten ojensin uuden naisen ja isän hoitoon. Ihan tasapainoninen lapsi on ja äitikin vielä täys järkinen. Alussa voit todella ehdottaa, ttä ei olisi yökylässä ja isä voi myös käydä teillä, vaikka jos sinä olet ulkona, hoitamassa lastaan. Uutta naista sinun ei ole pakko kotiisi päästää, mutta toisaalta ei ole hyvä, jos itse olet koko ajan paikalla, kun isä lastaan tapaa.
Kyllä se vähitellen helpottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja +++:
Jos olisi mun lapsi kyseessä ja sama tilanne niin kyllä isä tulisi mun kotiin lasta tapaamaan ja tää uusi nainen EI olisi tervetullut mun kotiin.

joo mä kans vastasin että mun velvollisuus on ylläpitää lapseni suhdetta isään mutta sitä naista mun ei tarvitse tänne päästää eikä tarvitse häntä ikinä hyväksyä!!
ja joku sanoi että paistaa katkeruus tms..joo myönnän olevani katkera,etkö itse olisi kun inut olisi dombattu 6v jälkeen pienen lapsen kanssa aivan yhtäkkiä??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja +++:
Jos olisi mun lapsi kyseessä ja sama tilanne niin kyllä isä tulisi mun kotiin lasta tapaamaan ja tää uusi nainen EI olisi tervetullut mun kotiin.

joo mä kans vastasin että mun velvollisuus on ylläpitää lapseni suhdetta isään mutta sitä naista mun ei tarvitse tänne päästää eikä tarvitse häntä ikinä hyväksyä!!
ja joku sanoi että paistaa katkeruus tms..joo myönnän olevani katkera,etkö itse olisi kun inut olisi dombattu 6v jälkeen pienen lapsen kanssa aivan yhtäkkiä??

Ei tarvitse päästää sinun elämään, eikä kotiin, mutta jos ovat tosissaan lapsen isän kanssa, niin joudut päästämään lapsen elämään. JOS suhde kestää. Mutta helpointa se lapsi on nyt tuohon naiseen tutustuttaa, usko vaan. Ja takertuu sinuun, koska se kuuluu ikään, ei välttämättä johdu erosta. Koita ajatella lapsen parasta, vaikka se vaikeaa onkin. Tsemppiä sinulle.

Kuulostaa hankalalta tuo, että mies käy vielä luonasi.. Eikö se sitten tunnu sinusta pahalta? Mä en ainakaan halua lasten isää meille. Sen olen nyt sanonut, että ihan sama missä tapaamiset järjestetään, mutta ei siis todellakaan minun kotonani. Alkuun hänkin kävi täällä, ja huomasin, että se vaikeutti siinä erossa, siis henkisesti oli vaikeaa tuntea olevansa eronnut kun toinen ramppasi täällä kokoajan. Eihän sinun tarvitsekaan tätä uutta naista hyväksyä, mutta toisaalta ei mies myöskään sinun hyväksyntääsi mihinkään tarvitse.

Minä kanssa koin helpommaksi, että mies ei meillä rampannut. Kävi kyllä hoitamassa lapsia jos mulla oli vaikka treenejä tai pelejä, mutta se alkoi vähitellen ärsyttää. Erosta jo ikuisuus ja käyvät yhdessä meillä, se on ok, mutta kun ex tulee yksin, niin mokoma kaivelee mun kamoja ja sitä en voi sietää. Paras kun käyvät yhdessä, mieluiten kun mä oon kotona.

ei haittaa että mies käy täällä..saanpahan rauhassa nukku,käydä kaupassa,suihkussa ym..ja koska minulla ei enään ole tunnetta että haluaisin hänet elämääni vaan pikemminkin olen todella tajunnut että olisimme voineet jo erota aiemmin ja ehkä silloin olisi ero mennyt paremmissa väleissä..niin tai näin turha katua..

Alkuperäinen kirjoittaja myös eronnut:
mutta jos ovat tosissaan lapsen isän kanssa, niin joudut päästämään lapsen elämään. JOS suhde kestää. Mutta helpointa se lapsi on nyt tuohon naiseen tutustuttaa, usko vaan. Ja takertuu sinuun, koska se kuuluu ikään, ei välttämättä johdu erosta. Koita ajatella lapsen parasta, vaikka se vaikeaa onkin. Tsemppiä sinulle.

Onko todella lapsen paras, että hän menee hoitoon isän luo ( joka ei ap:n mukaan juurikaan osaa 5kk vanhaa hoidella yksinään ) ja siellä on uusi tyttöystävä, ja tämä uusi suhde on kestänyt 3 viikkoa??

Minusta lapset tutustutetaan vasta sitten uuteen kumpaniin, kun suhde on vakava.
Jos meillä kävisi noin, niin en lasta antaisi yökylään enkä haluaisi, että edes vielä tapaavat.