Hei antakaas vinkkejä munkin kuontalooni?!? =DD

Saapasjalkakissa

Aktiivinen jäsen
02.06.2004
3 490
0
36
Tässä tuorein eli just otettu kuva
http://i67.photobucket.com/albums/h283/Saapasjalkakissa/omanaama.jpg
elkää välittäkö mun punanenästä ja naamasta, oon aika kamalassa flunssassa just...
ja tossa vähän vanhempaa kaliiberia noi kuvat...
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=saapiskisu&image_id=70345724
Saa ehdottaa ihan mitä vaan, ehdotuksia otetaan vastaan sekä värin että mallin suhteen, vois kerranki uudistua ihan kokonaan =)

kerroksittaista leikkausta. Sulla on tosi paksu tukka, ja sillä kevenisi. Toi vaalea piristää musta sua enemmän ja siihenkin eloa just kahella-kolmella sävyllä. Edestä sais musta leikata ihan reilusti kerroksittain lyhyemmäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
kerroksittaista leikkausta. Sulla on tosi paksu tukka, ja sillä kevenisi. Toi vaalea piristää musta sua enemmän ja siihenkin eloa just kahella-kolmella sävyllä. Edestä sais musta leikata ihan reilusti kerroksittain lyhyemmäksi.

Joo, mä oon vaan niin hitsin huono selittämään parturille mitään..
Mä kun ite jossain vaiheessa mietin sillee, että edestä pitenis kerroksittain taaksepäin tukka, mut en osannu sitäkään sitte selittää oikeen ja parturi leikkas mulle etutukan... siis semmosen kunnon etutukan :D

Alkuperäinen kirjoittaja i:
Olisko sellanen kevennetty, on aika raskaan näköinen. vaikka otsis ja kerroksittain leikatut takaa ja sivulta????

No raskas oon minäki :whistle: eiku totta totta, jotain tälle pitäis tehä... :D
meinasitko ihan kunnon otsatukkaa? Mä en oikeen viihdy semmosessa... :ashamed:

Mä tekisin radikaalin ja vetäisin lyhyen polkan, sellainen joka pitenee eteenpäin, sulla upea vahvan näköinen tukka mutta noin pitkänä kasvot jää sen hiuskuontalon ns. peittoon.
Jos et lyhyttä polkkaa halua niin kannattaa kerrostaa vähän =)

Ja väriä päähän myös.

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Värinä vaaleampi ehdottomasti, tuo tumma tekee vähän synkäksi. Lyhyempää mäkin ajattelin ei siis mitään takaliuhulettiä. Nuorentais ja raikastais.

mut sit jos tulee liian lyhyt ni se tekee mut ihan pulloposkiseks... eli kun mun tukka on OIKEESTI paksu ni se leviää tiäkkö sillee pallon malliseks kun se on tosi lyhyt... ainoastaan tällee pidempänä se jää roikkumaan enemmän sivuille..

Älä värjää kovin vaaleaksi, ehkä ruskeaa jossa hunajaista raitaa.Leikkauta hiukan kerroksia mutta pidä pituus. Ei mitään polkkaa jos on paksu tukka. Ehkä hiukan vinoa kevyttä otsista? Ja nuo kulmakarvat ohuemmiksi.

Minkäsväriset ne raidat sitte olis???
Mulla on jääny lapsuudesta joku trauma sanalle polkkatukka :D Mulle tulee mieleen aina se pottakampaus jonka sisko mulle leikkas :D :D
Oikeesti mietin ite semmosta että olis tosiaan kerroksissa leikkaus, sillee ettei toi mun jakaus häviäis keskeltä minnekkään ja edestä olis sillee ohuelti silmien tasalla ja siitä alenis sivuillepäin se leikkaus... tosin kun oon ite niin pönttö etten osaa päättää miltä se näyttäis näin paksussa tukassa... tai mun päässä :D ku sais vielä naaman vaihtoon ni vois noita hienoja erikoisia leikkauksia suunnitellakki... ja kroppaki pitäis vaihtaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja visitor:
Älä värjää kovin vaaleaksi, ehkä ruskeaa jossa hunajaista raitaa.Leikkauta hiukan kerroksia mutta pidä pituus. Ei mitään polkkaa jos on paksu tukka. Ehkä hiukan vinoa kevyttä otsista? Ja nuo kulmakarvat ohuemmiksi.

Kiitos, mua alko jo ahistaa ajatus polkasta :D
Tää väri mikä mun päässä on nyt, ni on mun oma väri, eli tää ei oo värjätty mihinkään suuntaan vaan on saanu rauhassa kasvaa vanhat värit pois.. :)
Nää mun kulmakarvat onki ikuinen ongelma, kun en niitä osaa ite nyppiä tms... mut toisaalta, en mä ole muutenkaan niin sanottavan näkönen että ne nyt enää niin tässä naamataulussa haittais... :D muuten sais lähteä vielä nenäleikkaukseenki :D
Eli tän piti niinku kertoo,että en oo hakemassa mitään missikampausta tai muotikampausta vaan ihan vaan vaihtelua noin muuten... =)

Käy ekaksi kampaajalla: ihan vähän lyhennät ja kerroksittain leikkaat. Sit vaalea väri johon paljon pieniä ohuita raitoja tummemman ruskealla ja hunajaisella, siis kolme väriä. Tietty ripset ja kulmat värjäät ja ripset muotoilet myös. Sit käyt kaupasta uudet kuteet päälle ja vähän meikkiä naamaan ja ei kun menoksi vaan.

*löydät peilistä todella hehkeän naisen :)

Alkuperäinen kirjoittaja eppuliinit:
Käy ekaksi kampaajalla: ihan vähän lyhennät ja kerroksittain leikkaat. Sit vaalea väri johon paljon pieniä ohuita raitoja tummemman ruskealla ja hunajaisella, siis kolme väriä. Tietty ripset ja kulmat värjäät ja ripset muotoilet myös. Sit käyt kaupasta uudet kuteet päälle ja vähän meikkiä naamaan ja ei kun menoksi vaan.

:laugh: Mä jätän näyttämättä tän lopun kropan ni et järkyty :D
Eikun en mä oikeesti ole hakemassa tosiaan mitään hienoja muoteja tms... munsta ei saa kaunista tekemälläkään... :D enkä siitä ole kyllä moksiskaan :D
Noi värit kuulosti kivalta, pitää jutella siskolle (sisko on siis oikeesti ihan parturikampaaja, sen pakkomielle oli vaan nuorempana leikata mulle AINA se hemmetin pottapolkka ja se näyttää oikeesti mun päässä ihan HIRVEELTÄ :D )

Alkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
http://www.ts-salonki.fi/hiuskuvat_1b.htm#

Tuolla kivoja normaalejaleja.

Entäs tuon sivuston eka sivun alimman rivin ensimmäinen (farkkuhousuinen tyttö). Sitten vain vaaleita raitoja ja muutama tumma sinne sekaan.

Juu, näytti ihan kivalta sekin kampaus =)
Kiitoksia muuten ihan hirveesti kaikille teidän vaivannäöstä kun koitatte auttaa... :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja eppuliinit:

:laugh: Mä jätän näyttämättä tän lopun kropan ni et järkyty :D
Eikun en mä oikeesti ole hakemassa tosiaan mitään hienoja muoteja tms... munsta ei saa kaunista tekemälläkään... :D enkä siitä ole kyllä moksiskaan :D
Noi värit kuulosti kivalta, pitää jutella siskolle (sisko on siis oikeesti ihan parturikampaaja, sen pakkomielle oli vaan nuorempana leikata mulle AINA se hemmetin pottapolkka ja se näyttää oikeesti mun päässä ihan HIRVEELTÄ :D )

Hei! Nyt nuo itsensä aliarvioinnit pois, hus, hus.... Et todellakaan ole mikään ruma!!!!!!!

Yhteistyössä