Täältä itsensä löytänyt 37v äippä ilahtuisi uusista ystävistä; kaikki tuntuisi niin paljon mukavammalta; mentiin sitten vaikka lenkille, pyöräilemään, kyläiltäisiin tms.kun sen saisi jakaa jonkun toisen äidin kanssa. =)
Heippa! Täällä toiveet olisi samanlaisia.Asutaan ylöjärvellä. =)Sukuilaisia ei minulla täälläpäin ja harvoin kukaan kylässä käy että olisi ihanaa jakaa ajatuksia jonkun kanssa.
Moikka! Ihan samanlaiset toiveet täällä myös! Olen 32v kahden pienen kotiäiti. Asutaan Pispala/Tahmelassa. Laittele yv:tä jos vielä seura kiinnostaisi!
Täällä kans, asutaan Epilässä.. olis kiva saada äitikavereita täältä päin.. ja kavereita myös vapaa-aikaan (ilman lasta/lapsia, esim elokuviin jne)... 1v 2kk on nyt esikoinen (tyttö) ja toisen (poikalupaus saatu) laskettu aika on 17.9.
Tässä kanssa kotiäippä 30++ kotoa löytyy koululainen ja kaksivuotias poika .asutaan Lielahdessa ,tykkään pyöräillä ja kävellä-haaveena koira jossain vAIheessa .
Tässä 38-vuotias 1-vuotiaan tytön kanssa kotona oleva äiti Länsi-Tampereelta. Seuraa olisi mukava saada erityisesti päiväsaikaan. Kiva olisi jutella äitiyteen ja muihinkin asioihin liittyen vaikka hiekkalaatikon reunalla tai kahvikupin äärellä.
Täällä koululaisen äiti länsi-Tampereelta myös.Olisi kiva tutustua uusiin äiteihin,voi kirjoitella syksyomena@luukku.com
Kuntosaliseura kelpaisi myös,olen suunnitellut (...) aloittavani
jossain lähistön salilla kunhan saisin itseäni niskasta kiinni.