Hehkustusta laihduttajat :D Ja kannattaa lukea.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itsekin liityin Kiloklubiin viime viikolla ja tuloksena -800g :) Olen ihan tyytyväinen, hitaasti hyvää tulee. Uskon, että klubi antaa motivaatiota ja sieltä näkee paljonko kaloreita syöty ruoka sisältää mikä on tosi hyvä, koska itse niitä on vaikea arvioda.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itsekin liityin Kiloklubiin viime viikolla ja tuloksena -800g :) Olen ihan tyytyväinen, hitaasti hyvää tulee. Uskon, että klubi antaa motivaatiota ja sieltä näkee paljonko kaloreita syöty ruoka sisältää mikä on tosi hyvä, koska itse niitä on vaikea arvioda.

millä ihmeellä arvioitte esim. töissä syödyn ruuan jos ette tiedä kuinka se on valmistettu ?

Alkuperäinen kirjoittaja titta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

millä ihmeellä arvioitte esim. töissä syödyn ruuan jos ette tiedä kuinka se on valmistettu ?

Foorumista saa hyviä vinkkejä. Luin sieltä kun joku oli ravintolaruoista kysynyt, että pitää merkkaila sen minkä tietää ja osuu lähimmäksi.

Yhteistyössä