Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Ai, ooks ollu bannis? miks mulla menee kaikki ohi vaikka asun palstalla :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:mistä napsahti?
Saakohan sitä paljastaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:O-ou... pitääkös mun laittaa jakoon tänään saamani cipralex resepti niin pysyis palstalla rauha :xmas:
kaikella rakkaudella phoebsi ja mary :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:O-ou... pitääkös mun laittaa jakoon tänään saamani cipralex resepti niin pysyis palstalla rauha :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Ai, ooks ollu bannis? miks mulla menee kaikki ohi vaikka asun palstalla :kieh:
Et sä kyllä sitten asu jos et tiennyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:O-ou... pitääkös mun laittaa jakoon tänään saamani cipralex resepti niin pysyis palstalla rauha :xmas:
Teoriasi on huono, olen käyttänyt cipralexia ja saanut banneja.
Nyt käytän halvempaa, mutta tämänkin aikana on napsunut banaani kerran jos toisenkin.