Hehheh, mulla on hauskaa. Laitoin eilen facebookkiin sen "maailman huonoin äiti on facebookissa" linkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haha

Vieras
Kirjoitin, ihanin ihminen facebookissa ja laitoin linkin perään, joka siis vie sen avaajan omalle sivulle :D ihan vähän on tullut "häh" kommenttia sellaisilta tutuilta joiden kanssa ei hirveästi ole tekemisissä :D vähänkö jotain väärinkäsityksiä :D voin vain kuvitella näiden ihmisten ilmeet kun ovat avanneet linkin, hehheh

vähän olin illalla ihmeissäni,kun tytön (16v) facebooksivu avautui näytölle,kun oli kirjautuneena sinne.
vähän aikaa kelasin,että mitäs hittoa tämä nyt on

Siis mulla lukee siellä, että ihanin ihminen facebookissa ja linkki jonkun profiiliin, kun joku sitä klikkaa niin se vie tämän klikkaajan omalle sivulle :D olipa se klikkaaja kuka tahansa

Täällä kun on joskus etsitty esim irc galleriasta joku äiti ja alettu haukkumaan sitä. Luulin oikeasti eilen, että te olette nyt löytäneet minut ja haukutte tässä ketjussa :D mun oli pakko kirjoittaa naamakirjaan et mikä juttu se on, ettei ihan jotkut puolitutut ihmettele siellä että oon ihastunut tms :D

Yhteistyössä