So hyvä, ei hiosta pipo talvellaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27276787:Mä olen vakavasti harkinnut, että ajaisin tänään taas omat hiukseni sentin siiliksi
So hyvä, ei hiosta pipo talvellaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27276787:Mä olen vakavasti harkinnut, että ajaisin tänään taas omat hiukseni sentin siiliksi
Mut, kun en käytä pipookaanSo hyvä, ei hiosta pipo talvella
Vain vätyksien päitä palelee?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27276829:Mut, kun en käytä pipookaan
Ihme mamoilua!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27276787:Mä olen vakavasti harkinnut, että ajaisin tänään taas omat hiukseni sentin siiliksi
Hyi hele-vetti:O Yöh! Ei sillä ollu vissii paperia mihin piirtää.Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;27276858:Ihme mamoilua!
Autotallitissuttelija?niimpä, toista se on premium-luokan tsekkiläinen
Siinä munaaKebab ranskalaisilla. Jos munaa vielä sais niin olis hyvä ilta.
Tuo saattaa hajota kesken leikin. :|Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27277225:Siinä munaa
Sulla on puristusvoimaa.Tuo saattaa hajota kesken leikin. :|
Paljonks olet tänään juonut?Hitaasti mutta varmasti baarikaapista neste vähenee
Blop. Nyt maistuu sheridan.
Aha. Mä meen nukkumaan. Öitä ja muista ettei krapulassa ole kiva herätä.En tiä mut otetaas taas! Ai jaha, malibu pulloki ihan avaamattomana siinä yksin tököttää, kelpaa krrrrunts.
Tsih - 15 vuotiasta viskiäAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27278028:15. tsih opcorn: