Heh. Oon ilmeisesti jo pitkään kirjoittanut blogia vain itselleni. :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Noloko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Noloko?

Vieras
Minulla on siis blogi, jota pääsevät lukemaan vain kutsutut. Kun aloitin sen pari vuotta sitten, monikin pyysi kutsua. Lähettelin niitä pyytäneille ja vielä parille,joitten arvelin olevan kiinnostuneita.

Tässä jokin aika sitten tajusin, että vaikka aluksi monikin kommentoi juttujani, aikoihin ei ollut kuulunut mitään. Pistin sitten kyselyn, kuka oikeasti lukee (pyysin kommentoimaan kirjoitukseen) eikä mitään ole kuulunut. Tuosta on nyt kuukauden verran aikaa. :D

Mitähän tässä tekisi? Jatkaako blogia ihan vain itselleni (kirjoittaminen tuntuu tärkeältä) vai yrittääkö houkutella uusia tuttuja lukijoiksi? Lähetänkö vaan kutsut suunnilleen kaikille kavereille ja tutuille? Vai annako olla näin? Poistelenko lukuoikeudet nykyisiltä jo nyt, vai odottelenko vielä muutaman kuukauden?

On kuulkaa hölmö olo. :D

No selkeästi juttusi ovat sellaisia, että eivät kiinnosta muita. Mutta jos kerran kirjoittaminen on sinulle tärkää, niin jatka ihmeessä. Ihan varmasti eläkepäivillä on kiva lukea, mitä on miettinyt.

Kirjoitan siksi, että saan purettua tunteitani jonnekin. Elämäntilanteeni on hyvin haastava tällä hetkellä ja kaikenlaista siihen liittyvää on tullut pyöriteltyä blogissa. Ja välillä vähän muutakin. Pelkkää ruikutusta blogi ei ole.

Eihän tuo suunnatonta kirjallista taidetta sisällä, sillä sellaista ei näin väsähtäneestä ihmisestä irtoa. Mutta kyllä minä itse jaksaisin sitä seurata, jos olisin joku muu. :) Ainakin luen erään tuttuni hyvin samansisältöistä blogia.

Yhteistyössä