HEh, nyt on sti luettavaa ainkin PIIIIITKÄKSI aikaa, ei tule tylsää kylminäkään talvi-iltoina =)

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja määä;27045203:
Ekkös sää opiskele,että siinäkin aika menee?
toki toki,mutta en mää iltalukemiseksi mitään koulukirjoja lue. Ja kirjojen lukeminen on hyvin rentouttavaa ja joskus jopa koukuttavaa, jos on oikin mielenkiintoinen kirja menossa.
Agatha Gristien kirjat olen lukenut kaikki ja voin aina ne vaan lukea uudelleen ja udellen. ovat niin hyviä.
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja määä;27045248:
Ja sun miehes toki töissä nyt vai?
vielä tään kuun loppuun on työssä. Tosin vain osa-aikatyössä noin 50tuntia/ 2viikkoa. Viionloppuisin ei ole töissä ollut, kun ei ole sellaisia vuoroja laitettu.
 
Rollolainen
[QUOTE="vieras";27045586]Minkälaista työtä olet ajatellut etsiä valmistuttuasi? Itse mietin alanvaihtoa...[/QUOTE]

No toimistotyötä, koska luen talouspuolen merkonomiksi.
 
"poikia3"
Se on Rollo Christie se kirjailija. Lisäksi lienet lukenut kaikki käsiisi saamat teokset suomeksi. Muutamaa novellikokoelmaa ei ainakaan ole julkaistu suomeksi. Oletkos lukenut myös hänen salanimellä Mary Westmacott julkaistut kirjat?

Hyvän löydön olet kuitenkin tehnyt, onnittelut siitä.
 
Rollolainen
[QUOTE="poikia3";27045733]Se on Rollo Christie se kirjailija. Lisäksi lienet lukenut kaikki käsiisi saamat teokset suomeksi. Muutamaa novellikokoelmaa ei ainakaan ole julkaistu suomeksi. Oletkos lukenut myös hänen salanimellä Mary Westmacott julkaistut kirjat?

Hyvän löydön olet kuitenkin tehnyt, onnittelut siitä.[/QUOTE] en ole lukenut niit westmatcott nimellä kirjoitettuja kirjoja. kitos vinkistä =)
Nyt sitten hamuamaan niitä antivariaatista. Milelstäni tuossa kirjakasass oli myös ykis tuolla nimellä kirjoitetu kirja. ja siin kaikki Suomeksi kirjoitetut, enmä niin hyvin englantia osaa että jaksaisin ne lukea.
 
"vieras"
toki toki,mutta en mää iltalukemiseksi mitään koulukirjoja lue. Ja kirjojen lukeminen on hyvin rentouttavaa ja joskus jopa koukuttavaa, jos on oikin mielenkiintoinen kirja menossa.
Agatha Gristien kirjat olen lukenut kaikki ja voin aina ne vaan lukea uudelleen ja udellen. ovat niin hyviä.
Millaisia kirjoja tuo Gristie kirjoittaa? Agatha Gristiestä en oo ikinä kuullutkaan?
 
"vieras"
Mä tein löydön Suomalaisessa kirjakaupassa, Game of Thrones-sarjan viisi ensimmäistä kirjaa englanninkielisinä pokkareina yht. 25e! :) Mun pitäis kyllä lukea koulukirjojakin, ei varmaan auta jos osaan psykologian kokeessa luetettella Seven Kingdomsin ritareita :D
 
[QUOTE="vieras";27046237]Mä tein löydön Suomalaisessa kirjakaupassa, Game of Thrones-sarjan viisi ensimmäistä kirjaa englanninkielisinä pokkareina yht. 25e! :) Mun pitäis kyllä lukea koulukirjojakin, ei varmaan auta jos osaan psykologian kokeessa luetettella Seven Kingdomsin ritareita :D[/QUOTE]

Hyvä löytö! Ite oon haalinu ne divareista tässä vuosien varrella, yks kovakantinenkin joukossa. Mut joo eivät tentissä hyödytä :D
 

Yhteistyössä