HEH "KALAPUIKKO koulu"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vai:
Alkuperäinen kirjoittaja kattokaa:
ton vieraan linkki tosta ase-sytkäristä! ei aleta taas sitä pentua puollustamaan, ei ole ihan tavan sytkäristä kyse

Eikä ollut kyse varmaan ihan tavallisesta kalapuikostakaan?

ei ollu ei :D sehän oli joku isompi kalaPALA, ei puikko, onhan siitäkin toitotettu :D

nyt rauhoittukaa! tuossa koulussa on omat ongelmansa. opettajat ovat väsyneitä ja ylireagoivat kaikkiin nuorten tekemiin liikkeisiin. koulun opettajille tulisi taata työrauha ja apua muilta tahoilta.

Alkuperäinen kirjoittaja ope:
^^ ei sitä kalapala-juttua voi kukaan kertoa, miten se oikeasti meni. Asian oikeaa laitaa kun ei voi tietää kuin asianomaiset. Mediassa asiasta esitettiin pojan ja pojan vanhempien näkökulma, mutta se tuskin on kokototuus. En usko, että missään voisi olla niin ammattitaidottomia opettajia, rehtoria, kuraattoria ja poliisia, että KAIKKI heistä lähtisivät mukaan tällaiseen, mikä lehdissä oli kuvattu. Koulu kun ei voi ammattietiikkansa puolesta kertoa, mitä siellä koulussa todella tapahtui. Ja tästä uudesta jutusta voidaankin jo päätellä, että kalapalajuttu tuskin oli yhtä viaton kun mediassa annettiin ymmärtää...

Noh, minäpä olen sitten kuullut tarinan lapsesta, jossa opettaja, koulukuraattori ja rehtori painostivat viemään lapsen päivystykseen hoitoon, kun tämä on psyykkisesti niin sairas. Lopultapa syyksi paljastui vain opettajan burn out ja vilkas lapsi, josta syystä tästä yhdestä oppilaasta tuli opettajan silmätikku ja syyllinen ihan kaikkeen. Lapsi kun vaihtoi luokkaa samassa koulussa, uusi opettaja vain kehuu kuin mukava ja hyvä oppilas lapsi on.

Eli se vanhempienkin tarina voi olla totta, ja minä ainakin toivon tuon kuultuani, että vanhemmilla riittää voimia ja tahtoa taistella lapsensa puolesta.

Aika hauskaa kun silloin kun tuo kalapuikkokohu oli niin mä silloin jo kirjoitin että varmasti kyseessä joku häirikköoppilas joka provosoi ja riehuu ja kaikki oli vaan niin huolissaan että kun pikku ressukka joutuu opettajien simputtamaks eikä saa tarpeeks ruokaa. No nyt varmaan ei ole epäselvää tapauksen luonteenlaadusta. Kun ne kaikki ei ole mitään äidin pikku kullanmuruja.

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Alkuperäinen kirjoittaja ope:
^^ ei sitä kalapala-juttua voi kukaan kertoa, miten se oikeasti meni. Asian oikeaa laitaa kun ei voi tietää kuin asianomaiset. Mediassa asiasta esitettiin pojan ja pojan vanhempien näkökulma, mutta se tuskin on kokototuus. En usko, että missään voisi olla niin ammattitaidottomia opettajia, rehtoria, kuraattoria ja poliisia, että KAIKKI heistä lähtisivät mukaan tällaiseen, mikä lehdissä oli kuvattu. Koulu kun ei voi ammattietiikkansa puolesta kertoa, mitä siellä koulussa todella tapahtui. Ja tästä uudesta jutusta voidaankin jo päätellä, että kalapalajuttu tuskin oli yhtä viaton kun mediassa annettiin ymmärtää...

Noh, minäpä olen sitten kuullut tarinan lapsesta, jossa opettaja, koulukuraattori ja rehtori painostivat viemään lapsen päivystykseen hoitoon, kun tämä on psyykkisesti niin sairas. Lopultapa syyksi paljastui vain opettajan burn out ja vilkas lapsi, josta syystä tästä yhdestä oppilaasta tuli opettajan silmätikku ja syyllinen ihan kaikkeen. Lapsi kun vaihtoi luokkaa samassa koulussa, uusi opettaja vain kehuu kuin mukava ja hyvä oppilas lapsi on.

Eli se vanhempienkin tarina voi olla totta, ja minä ainakin toivon tuon kuultuani, että vanhemmilla riittää voimia ja tahtoa taistella lapsensa puolesta.

Eihän lapsessa voi mitään vikaa olla tietenkään. Mistä helv***stä ne kaikki koulukiusaajat ja häiriköt tulee kun kaikki lapset on kilttejä ja vanhemmat täydellisiä? Sanopa se, vai pilaako opettajat ne lapset siellä koulussa?

On se kumme, ettei tuollaista häirikköä voida ottaa huostaa ja opettaa jossakin korvessa olevassa sijaiskodissa tavoille (jos se ylipäätään enää on mahdollista). Vähintään pitäisi laitta nulikka + vanhemmat korvaamaan aiheuttamansa vahingot. Poliisien kutsuminen ei ole ihan halpaa lystiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laitan tähänkin noista sytkäreistä.

Nykyaikana kouluun ei saa tuoda oikean aseen näköisiä vempaimia. Eikä varsiinkaan osoitella niillä toisia. Vai mitä mieltä itse olisit tuollaisesta, jos vaikka kadulla joku osottaisi sinua? http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/product_info.php?products_id=29242

Nauraisin. Tuo sytytin ei ole realistisen näköinen, aivan liian pieni ja varmaankin muovinen. Puhumattakaan lasertähtäimestä tuon mallisen pistoolin piipun päällä.

Nykyaikana kouluun ei saa tuoda oikean aseen näköisiä vempaimia. Eikä varsiinkaan osoitella niillä toisia. Vai mitä mieltä itse olisit tuollaisesta, jos vaikka kadulla joku osottaisi sinua? http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/product_info.php?products_id=29242

Toi pyssyhän on hirveän pieni ollakseen oikea.

mun mielestä on ehkä paskin teko rueta revittelemään mediassa "SE OLI SAMA POIKA KUIN KALAPUIKKO JUTUSSA". Aikuisetkaan ei kestä tuollasta julkista hässäkkää, miten sitten 14 vuotias?

Alkuperäinen kirjoittaja minä itse:
mun mielestä on ehkä paskin teko rueta revittelemään mediassa "SE OLI SAMA POIKA KUIN KALAPUIKKO JUTUSSA". Aikuisetkaan ei kestä tuollasta julkista hässäkkää, miten sitten 14 vuotias?

Et sitten ole sattunut hoksaamaan, että huomiota se häirikkö juuri näillä tempauksillaan hakee.

Alkuperäinen kirjoittaja Manu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Nauraisin. Tuo sytytin ei ole realistisen näköinen, aivan liian pieni ja varmaankin muovinen. Puhumattakaan lasertähtäimestä tuon mallisen pistoolin piipun päällä.

Meinasin sanoa ihan samaa. Melko tollo pitää olla että luulee tota oikeaksi.

Mitä silmätikuksi ottamiseen ja poliisin soittamiseen tulee, niin uskon täysin että opettajat kykenevät millaiseen mielivaltaan tahansa, ovat kyllä sellaisia pikkuhitlereitä. Ala-asteella eräskin opettaja nakkeli muutamaa luokkakaveria pitkin seiniä, vaikka ne ei todellakaan olleet pahoja, ainoastaan hieman vilkkaita.