HEH HEE, noloa, mutta olisiko jollain lainata 5 euroa torstaihin, saa varmasti takaisin :) (osuuspankki)

  • Viestiketjun aloittaja vakkari
  • Ensimmäinen viesti
vakkari
ja vakituinen olen kyllä, tiedot saa yksärillä!!! Ja maksan ihan varmasti takaisin, nyt on vaan tilanne et juuri tuon rahasumman mentävä aukko olis torstaihin asti, että saisi edes muutaman purkin maitoa ja leivän :( :)
 
kaikkee pitää kokeilla, paitsi kansantanhuja ja mikä se toinen nyt oli..
haluan nähdä että maksatko tosiaan vitosen takasin js sen lainaan. onneks en taida konkurrssiin mennä vaikket maksaiskaan :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
kaikkee pitää kokeilla, paitsi kansantanhuja ja mikä se toinen nyt oli..
haluan nähdä että maksatko tosiaan vitosen takasin js sen lainaan. onneks en taida konkurrssiin mennä vaikket maksaiskaan :D
olen kerran ennenkin tätä kautta lainannut, ja maksanut takaisin :)
 
köyhä.
täälä sama tilanne ku ap:lla. lapsilisiä odotellaan. 7? on rahaa ja kaks päivää pitäs vielä perhe ruokkia.. oli yllättävä monen sadan ylimääränen meno joka oli pakko hoitaa niin tuntuuhan se meidän tulois ku mies vaan on töissä ja mä kotiäitinä. onneks ei paria päivää kauempaa tarvi enää kituutella..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
kaikkee pitää kokeilla, paitsi kansantanhuja ja mikä se toinen nyt oli..
haluan nähdä että maksatko tosiaan vitosen takasin js sen lainaan. onneks en taida konkurrssiin mennä vaikket maksaiskaan :D
siis ootko sä nyt tosissas? jos, niin kohta tulee yksäriä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
kaikkee pitää kokeilla, paitsi kansantanhuja ja mikä se toinen nyt oli..
haluan nähdä että maksatko tosiaan vitosen takasin js sen lainaan. onneks en taida konkurrssiin mennä vaikket maksaiskaan :D
siis ootko sä nyt tosissas? jos, niin kohta tulee yksäriä :)
sitä mä tässä oottelen
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
kaikkee pitää kokeilla, paitsi kansantanhuja ja mikä se toinen nyt oli..
haluan nähdä että maksatko tosiaan vitosen takasin js sen lainaan. onneks en taida konkurrssiin mennä vaikket maksaiskaan :D
Mulla kävi sama mielessä.Siis lainaaminen.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Mulla kyllä olisi vaikka ilmaisek,mutta epäilen suuresti että tarvit vain 5egea,voi olla etsit että sulle monet laita toi 5nen,sitten saat aika kiva rahaa summa.Eikö sulla ole kavereita,missä vanhemmat,pullopalautus toimi kans,höh..
Aika ikävä kommentti. Ja tiedoksi Savanna, kaikilla ei ole oikeassa elämässä sellaisia ihmisiä joilta voi lainata tai pulloja kaappi tännä.
 
en ole ap
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Mulla kyllä olisi vaikka ilmaisek,mutta epäilen suuresti että tarvit vain 5egea,voi olla etsit että sulle monet laita toi 5nen,sitten saat aika kiva rahaa summa.Eikö sulla ole kavereita,missä vanhemmat,pullopalautus toimi kans,höh..
Kaikilla ei ole vanhempia ja mullakin oli sellainen tilanne et kellään kaverilla ei ollut lainata,pullot viety jo kauppaan joita ei kyl meille paljoa kerry
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joko päätön yksäriä tuli?
Sehän ei meille kenellekään kuulu!
No musta se on justiinsa ihan fiksua kommentoida tähän, jos joku on tuon rahasumman laittanut, koska hyvinkin joku voisi yrittää hyötyä tällaisessa asiassa ja ottaa sen 5? useammaltakin. Se nyt ei tietenkään kenelle kuulu, mikä ap:n oikea musta nikki on. En nyt tarkoita mitään pahaa, mutta kyllähän niitä väärinkäyttäjiäkin löytyy, en tarkoita juuri tätä ap:ta syyttää huijariksi. Tuli vaan mieleen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Mulla kyllä olisi vaikka ilmaisek,mutta epäilen suuresti että tarvit vain 5egea,voi olla etsit että sulle monet laita toi 5nen,sitten saat aika kiva rahaa summa.Eikö sulla ole kavereita,missä vanhemmat,pullopalautus toimi kans,höh..
Voipi olla että siinä tapauksessa täällä olisi muutaman päivän päästä ketju jossa kyseinen nikki haukuttais.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joko päätön yksäriä tuli?
Sehän ei meille kenellekään kuulu!
No musta se on justiinsa ihan fiksua kommentoida tähän, jos joku on tuon rahasumman laittanut, koska hyvinkin joku voisi yrittää hyötyä tällaisessa asiassa ja ottaa sen 5? useammaltakin. Se nyt ei tietenkään kenelle kuulu, mikä ap:n oikea musta nikki on. En nyt tarkoita mitään pahaa, mutta kyllähän niitä väärinkäyttäjiäkin löytyy, en tarkoita juuri tätä ap:ta syyttää huijariksi. Tuli vaan mieleen.
Enkä minä vaan nikkiä kysellytkään vaan juuri siksi onko asia kunnossa.
 
Ikävä komentti tai ei,mutta se oli mun mielipite,koska ei näin voi kenellekään luota,huijareita on paljon,jos ei se näin ole pyytän anteeksi,kun en tilannetta voi noin tiedä,en mä ainakaan kenellee enää luota,ei mulla ole kun huonoja kokemuksia
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Ikävä komentti tai ei,mutta se oli mun mielipite,koska ei näin voi kenellekään luota,huijareita on paljon,jos ei se näin ole pyytän anteeksi,kun en tilannetta voi noin tiedä,en mä ainakaan kenellee enää luota,ei mulla ole kun huonoja kokemuksia
Siksi kysyinkin päättömältä joko yksäriä tuli ja raha laitettu ettei muiden tarvitse enää rahaa tarjota lainaksi =)

 

Yhteistyössä