Heh he-hee 😃 Naisoletetun Sanna-hysteerikon Sdp on repeämässä suvakismin takia. Hunajata hunajata 🍯 😋

Pelkkää vainoharhaa koko alepa

suuttuu ja vihaa niitäkin jotka on välittäneet jonkun negan mutta mediaan faktajutun marinista

sillä tätillä on verenpaineet tapissaan jatkuvasti
Vihervasureissa on oman kokemukseni perusteella usein, ei aina, traumatisoitunutta porukkaa.

Heille eriävä mielipide = "Koulukiusaaja! Turvallinen tilani on viety, tuo porvari uhkaa mun olemassaoloani, tuo ihminen pitää poistaa, mun olemassaoloni on vaakalaudalla"
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Sulla on vainoharha, armas matamini.
Mä en ole ketään palstalta yrittänyt pois tai yrittämässä, eikä tämä palsta ole mulle niin tärkeä edes.

Mutta reagoin vaan usein, jos joku kirjoittaa p*skaa.

Eri mieltä oleminen EI ole savustamista. Eihän tässä muutoin kukaan voisi kirjoittaa mitään.

Toki te vasurit ajattelette varmaan, että eri mieltä oleminen=ihminen pitää poistaa tai canceloida, mutta keskustaporvarit eivät niin ajattele.
Useimmiten se olet sinä itse, joka kirjoittaa p.. kaa. Et vain itse huomaa sitä tai ole huomaavinasi.
 
Ei ole kyse niinkään väärässä tai oikeassa olemisesta, vaan siitä, että sinulla on tapana haukkua ihmisiä hyvinkin rumasti ja ilkeästi.
No mikä Unescon suojelukohde Alepa sitten on?

Hänen törkylausahduksiaan saa lukea joka päivä "jos tulee tietynlainen palstalainen vastaan, vaihdan kadulla puolta." "Persut joutaisi hoitoon", "Echo on taatusti eronnut ja lapsensa terapian tarpeessa (kumpikaan ei pidä paikkaansa."

Et sä hänen lausahduksistaan mieltäsi pahoita, vai onko teillä kenties sama puoluekanta?
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
Alepa sitäpaitsi valehteli äsken tuolla toisessa ketjussa.

"Mustana kirjoittajat määräävät palstalla kuka saa kirjoittaa ja mitä."

Ei täällä kukaan määrää mitään, vaan ihmiset laukovat eriäviä mielipiteitä. :cautious:
Sitä kutsutaan väittelyksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Se on vaan tervettä kun eduskuntaryhmässä ilmaistaan rohkeasti omaa mielipidettä vaikka se olisikin joskus "väärä". Perusssuomalaisten ryhmässä äänestetään "oikein" tai otetaan turpaan ja itketään, ja sitten äänestetään "oikein". Armeijan sanelukulttuuri ei sovi demokraattiseen keskusteluun.
 
vierailija

Purralta taas asiaa.
”Hybridioperaatiolta suojaava rajaesitys on saanut arvostelua, että se on voimassa olevien sopimusten, lain ja kv velvoitteiden vastainen. Mutta pointti juuri onkin, että voimassaolevat sopimukset, laki ja kv velvoitteet EIVÄT MAHDOLLISTA suojautumista hybridioperaatiolta.”
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Palstapesu
vierailija
Kertoi toisessa ketjussa isänsä sotineen Neuvostoliiton puolella talvisodassa ja jättäytyneen tahalleen vangiksi. Äitinsä oli heruttanut sotavangille samaan aikaan kun miehensä oli rintamalla.
Tuo disinformaatio eli valetieto on täysin puppua. Tästä sen näkee mitä verkkokeskustelu on pahimmillaan.
Kannatan lakia, joka suitsii näiden palstojen pahimmat kirjoittajat vastuuseen kirjoituksistaan. Myös mt-ongelmaiset otetaan mukaan seulontaan.
 

Yhteistyössä