Heh, alepalaiset romahti 😁 Ylen kannatusmittaus: ”kokoomus syrjäytti SDP:n kärjessä” Persuilla nousua.

vierailija
Sun pitää jeesata Petteriä etsimällä itsellesi töitä.
Ei oikein aika riitä, kun nytkin menee välillä iltamyöhään oman yritystoiminnan pyörittämisessä. Voishan sitä vielä jotain muutakin keksiä, jotta voisi tehdä ihan kohtuullisia päiviä-

Siihen asti, suon ilomielin sulle jonkin työpaikan. Mikä sinua kiinnostaisi, mikä on koulutustaustasi?

Tiesitkö muuten, että Petterillä ei ole oikein työhistoriaa ja opinnotkin venähtivät pitkiksi? Mistä hän mahtaa saada töitä, kun PM:n pesti päättyy? Vai suunnitteleeko jatkavansa eläkeikään asti kuten puoluetoverinsa Ben, joka ei ole koskaan tehnyt muuta kuin elättänyt itsensä veronmaksajien maksamilla rahoilla kansanedustajana?
 
vierailija
Kaikille on selvinnyt demariutesi jo ajat sitten.

Persu- ja kokkare-edustajat sanoivat niin selkeästi, miksi lakiehdotus pitää hyväksyä. Suomen turvallisuuden takia, mutta eihän se teille isänmaanpettureille kelpaa. Haluatte nopeutetun kansanvaihdon avaamalla kaikki portit Venäjältä isisläisille ja muille muslimeille
Tämä ei Putinia pysäytä, vaan hän saa toteutettua hybridioperaationsa, tämän ja muita. Älkää olko niin naiiveja.
 
vierailija
Ai sulla on propagandatoimisto.
Ei oikein aika riitä, kun nytkin menee välillä iltamyöhään oman yritystoiminnan pyörittämisessä. Voishan sitä vielä jotain muutakin keksiä, jotta voisi tehdä ihan kohtuullisia päiviä-

Siihen asti, suon ilomielin sulle jonkin työpaikan. Mikä sinua kiinnostaisi, mikä on koulutustaustasi?

Tiesitkö muuten, että Petterillä ei ole oikein työhistoriaa ja opinnotkin venähtivät pitkiksi? Mistä hän mahtaa saada töitä, kun PM:n pesti päättyy? Vai suunnitteleeko jatkavansa eläkeikään asti kuten puoluetoverinsa Ben, joka ei ole koskaan tehnyt muuta kuin elättänyt itsensä veronmaksajien maksamilla rahoilla kansanedustajana?
 
vierailija
Ei oikein aika riitä, kun nytkin menee välillä iltamyöhään oman yritystoiminnan pyörittämisessä. Voishan sitä vielä jotain muutakin keksiä, jotta voisi tehdä ihan kohtuullisia päiviä-

Siihen asti, suon ilomielin sulle jonkin työpaikan. Mikä sinua kiinnostaisi, mikä on koulutustaustasi?

Tiesitkö muuten, että Petterillä ei ole oikein työhistoriaa ja opinnotkin venähtivät pitkiksi? Mistä hän mahtaa saada töitä, kun PM:n pesti päättyy? Vai suunnitteleeko jatkavansa eläkeikään asti kuten puoluetoverinsa Ben, joka ei ole koskaan tehnyt muuta kuin elättänyt itsensä veronmaksajien maksamilla rahoilla kansanedustajana?
Ihanaa, kun joku toinenkin kirjoittaja sivaltaa reppana Beniä. Ben tykkäsi aikoinaan istua kahvilla Espalla. Eläkeukoksi muuttuminen ottanee hänellä koville. Kun luo itselleen vain yhden imagon, uuden nahan luominen on vaikeampaa. Heidi Hautala aikoi muuttaa kakkosasunnolleen Luumäelle hoitamaan lampaitaan. Olen hieman hänelle kateellinen.
 
vierailija
Ihanaa, kun joku toinenkin kirjoittaja sivaltaa reppana Beniä. Ben tykkäsi aikoinaan istua kahvilla Espalla. Eläkeukoksi muuttuminen ottanee hänellä koville. Kun luo itselleen vain yhden imagon, uuden nahan luominen on vaikeampaa. Heidi Hautala aikoi muuttaa kakkosasunnolleen Luumäelle hoitamaan lampaitaan. Olen hieman hänelle kateellinen.
Joo Benistä on tullut hirveän kärttyinen viime aikoina. Mun mieheni pani saman merkille.

Muistan kyllä hänet katukuvasta. Melkein on ikävä Ilkka Kanervaa, joka oli aina kohtelias ja tervehti ja jutusteli mukavia ihmisille vaikkapa Turun torilla. Hänellä oli ne naisjuttunsa, mutta tosiaan hirmu helposti lähestyttävä ja oli eduskunnassa arvostettu-

Orpoon olen myös törmännyt, hänellä on sellainen omahyväinen ilme.
 
vierailija
Joo Benistä on tullut hirveän kärttyinen viime aikoina. Mun mieheni pani saman merkille.

Muistan kyllä hänet katukuvasta. Melkein on ikävä Ilkka Kanervaa, joka oli aina kohtelias ja tervehti ja jutusteli mukavia ihmisille vaikkapa Turun torilla. Hänellä oli ne naisjuttunsa, mutta tosiaan hirmu helposti lähestyttävä ja oli eduskunnassa arvostettu-

Orpoon olen myös törmännyt, hänellä on sellainen omahyväinen ilme.
Usko tai älä, mutta annoin Ikelle aikoinaan rukkaset. Jokainen lukija tykönäänvoi miettiä mielessään mistä rukkasista on kyse. Vuosikymmeniä myöhemmin yksi lapsistani sanoin vilpittömin mielin, että kyseinen herra sopisi minulle. Kaipa Ike oli hyvä hommassaan. Ikinä en ole ollut kallellaan kokoomuksen suuntaan. Minua yllättää Riikka Suominen, joka ei valinnut isänsä puoluetta. Riikka on hauska ihminen, mutta hänen miesjutut kuulostavat oudoilta. Olisi kiva jatkaa rupattelua aiheesta, mutta Sanna-jankkaaja ja S-S-setä ovat aina kintereilläni. Hekaivavat viestini kai jonkun sovelluksen avulla. Ei tavislukija siihen kykenisi.
 
vierailija
Usko tai älä, mutta annoin Ikelle aikoinaan rukkaset. Jokainen lukija tykönään voi miettiä mielessään mistä rukkasista on kyse. Vuosikymmeniä myöhemmin yksi lapsistani sanoin vilpittömin mielin, että kyseinen herra sopisi minulle. Kaipa Ike oli hyvä hommassaan. Ikinä en ole ollut kallellaan kokoomuksen suuntaan. Minua yllättää Riikka Suominen, joka ei valinnut isänsä puoluetta. Riikka on hauska ihminen, mutta hänen miesjutut kuulostavat oudoilta. Olisi kiva jatkaa rupattelua aiheesta, mutta Sanna-jankkaaja ja S-S-setä ovat aina kintereilläni. He kai kaivavat viestini kai jonkun sovelluksen avulla. Ei tavis lukija siihen kykenisi.
typokorjaukset
 
Juu hyvin onnistuu, kun työllisyystavoite on vissiin jo saavutettu, Petteri vain ei huomaa sitä miinusmerkkiä edellä, puhumattakaan ennätyksellisen korkean lisävelan ottamisesta, Suomen romuttamisesta investointeja kiinnostavana, terveydenhuollon romuttaminen, lapsiköyhyyden lisääminen jne jne. Vahvojen ja vitut välittävä hallitus.
Miksiköhän Suomi ottaa lisää velkaa? Johtuisikohan myös siitä, että nyt maksellaan korkoja aika löyhin perustein otetuista lainoista? Edellinen hallitus myös ajoi väkisin keskeneräisen soten läpi, joka on romuttanut terveydenhuollon. Se, että nykyinen hallitus joutuu kamppailemaan aiemman hallituksen mokien kanssa, ei ole asia, jonka voi sälyttää tämän hallituksen vastuulle.

Mitä mieltä olet, onko vanhemmilla vastuuta lastensa elintasosta? Vai onko kaikki vastuu yhteiskunnalla?
 
vierailija
Usko tai älä, mutta annoin Ikelle aikoinaan rukkaset. Jokainen lukija tykönäänvoi miettiä mielessään mistä rukkasista on kyse. Vuosikymmeniä myöhemmin yksi lapsistani sanoin vilpittömin mielin, että kyseinen herra sopisi minulle. Kaipa Ike oli hyvä hommassaan. Ikinä en ole ollut kallellaan kokoomuksen suuntaan. Minua yllättää Riikka Suominen, joka ei valinnut isänsä puoluetta. Riikka on hauska ihminen, mutta hänen miesjutut kuulostavat oudoilta. Olisi kiva jatkaa rupattelua aiheesta, mutta Sanna-jankkaaja ja S-S-setä ovat aina kintereilläni. Hekaivavat viestini kai jonkun sovelluksen avulla. Ei tavislukija siihen kykenisi.
Kyllä voin uskoa 😂 Kyllähän hän sellainen naistenmies oli ja vaikka Elinan kanssa alussa oli omat haasteensa, lopulta he olivat varmasti onnellinen pari.

Olisi kiva juu. En minäkään ole ns. Kokoomukseen kallellaan, vaikka vanhempani sitä olivat, mutta sanoisin myös, että niistä vanhan ajan kokoomuslaisista sivistysporvareista on harvoja enää jäljellä.

Nuo tyypit eivät vain kestä, kun joku muukin osaa kirjoittaa napakasti ja kyseenalaistaa asioita. Vielä 15 vuotta sitten tämä oli mukava perhepalsta, nyt en suosittelisi tuoreille äideille. Onneksi heille on muita foorumeja, kun täällä setämiehet ja kärkkäät persunaiset melskaavat, varmaan osaksi vaihdevuosien aiheuttamissa kiukkupuuskissaan.
 
vierailija
Kyllä voin uskoa Kyllähän hän sellainen naistenmies oli ja vaikka Elinan kanssa alussa oli omat haasteensa, lopulta he olivat varmasti onnellinen pari.

Olisi kiva juu. En minäkään ole ns. Kokoomukseen kallellaan, vaikka vanhempani sitä olivat, mutta sanoisin myös, että niistä vanhan ajan kokoomuslaisista sivistysporvareista on harvoja enää jäljellä.

Nuo tyypit eivät vain kestä, kun joku muukin osaa kirjoittaa napakasti ja kyseenalaistaa asioita. Vielä 15 vuotta sitten tämä oli mukava perhepalsta, nyt en suosittelisi tuoreille äideille. Onneksi heille on muita foorumeja, kun täällä setämiehet ja kärkkäät persunaiset melskaavat, varmaan osaksi vaihdevuosien aiheuttamissa kiukkupuuskissaan.
Samaa mieltä. Ei tulisi mieleenikään suositella tätä palstaa aikuisille lapsilleni.
Kun kirjoitin aikoinaan Elleissä sittemmin Annalla, kerran tyttäreni tuli raivoissaan kotiin. Olin kuulema kirjoittanut jotain ”paskaa” kyseisellä sivulla nimimerkittömänä. Siitä päättelin, että myös teinitytöt lukivat kirjoituksiani. Luultavasti kyseessä oli joku toinen kirjoittaja. Pelästyin purkauksesta ja olin kirjoituksissani entistäkin varovaisempi. Siitä lähtien olen pitänyt suuni kiinni mitä ja missä kirjoitan. Vanhin jo edesmennyt sisareni oli lukenut jonkun kirjoitukseni, josta eksäni oli pahoittanut mielensä. Sisareni oli sanonut ettei tekstissäni ollut mitään loukkaavaa. Ilkasta voisin kirjoittaa juttuja, joista Seika ei ole koskaan päässyt vihille. Mutta antaa menneiden olla menneitä. Elin nuoruudessani periodin, jolloin kävin serkkuni kanssa Helsingin yäkköspaikoissa juhlimassa. Elimme kuin Sex in the City-elämää, Ilmankos jäin myöhemmin ko. sarjan koukkuun. Maalta kaupunkiin muuttanut tytöntyllerö muuttui discojen dance queeniksi kuvitelmissaan. Tahti hiljenee kun ikääntyy. Niin kävi myös Lenitalle. En ole kuin Lenita. Jos sisareni tihkuttavat kuulumisiani maailmalle, etä anna heille turpiin kuin Lenita uhkasi tehdä ystävilleen. Jatketaan rupattelua. Ulkona tuulee ja on raikasta. Käyn kohta avokadopastan kimppuun, ja jos intohimon lieskat leimahtavat, teen valituksen valmistajan kuluttajapalautesivulle.
Jos tekstiini taas jäi virheitä, pahoitteluni. Jääkööt korjaamatta ilkkujieni iloksi.
 
vierailija
Ylen kannatusmittaus: kokoomus syrjäytti SDP:n kärjessä

SDP tipahti kärkisijalta toiseksi Ylen kannatusmittauksessa. Pääministeripuolue kokoomus nousi ensimmäiseksi, vaikka sen kannatuksesta suli prosenttiyksikkö.

Pääministeripuolue kokoomus nousi Ylen tuoreimmassa kannatusmittauksessa kärkeen, vaikka sen kannatus onkin vähentynyt edellisestä mittauksesta.

Viimeksi kokoomus on ollut kärjessä maaliskuun alussa julkaistussa kannatusmittauksessa. Nyt sen kannatus on 21,2 prosenttia.

Kevään ajan kärjessä on ollut suurin oppositiopuolue SDP, joka nyt putosi toiseksi. SDP:tä äänestäisi 20,1 prosenttia.

Kolmantena mittauksessa on perussuomalaiset, jonka kannatus nytkähti muutaman kuukauden laskun jälkeen jälleen ylöspäin. Puolueen kannatus on nyt 15,3 prosenttia.
Näköjään Venäjä- ja itärajapelottelu toimii, mutta kuinka pitkälle ollaan valniit tämän takia menemään, esim. vesi-inframurtojen järjestäminen ja sodan lietsominen hallituspuoluesuosion nostamiseksi?
 

Yhteistyössä