Heei kertokaa! (lävistyksistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
sattuuko napakoru? siis järkyttävästi? kun en ole kipu arka..tai siis kestän hyvin kun se on hetkellistä. Toki lävistys aina on kipeä sen laiton jälkeen..
Kertokaa omia kokemuksia joilla napakoru? ei varmaan kannata tällee kesällä laittaa...jos ui ym..ehkä syksyllä laitan! :)

Ne otti sen ihon pihdin väliin mikä sattu muttei paljon, sitten odotin koko ajan kauhulla että millon ne tunkee sen neulan.. ja en edes huomannu sitä. Mulla ainakin sattu vähemmän kuin rokotukset.

Ei satu... Paitsi jos koru jää johonkin kii. Mulla oli kerran yhdessä työpaikassa työasuna housut, jotka hankas napakorua ja kerran sitten käännyin jotenkin hassusti ja koru jäi napinläpeen kiinni. Nousin ylös ja sattui niin perkeleesti kun koru lähti irti.

ei sattunut laittaminen kuin hetken, sitten n 3 viikkoa oli kipeä kun parantui..
jos suunnittelet raskautta se kannattaa tehdä ensin koska vaikka otin raskausaikana korun alkuraskaudessa pois se lävistyskohta vähän repesi silti. siis tuli raskausarpi siihen vaikkei muualle tullutkaan mitään. korua ei voi pitää viimeisimmillä viikoilla kun maha on niin kireä

Alkuperäinen kirjoittaja www:
ei sattunut laittaminen kuin hetken, sitten n 3 viikkoa oli kipeä kun parantui..
jos suunnittelet raskautta se kannattaa tehdä ensin koska vaikka otin raskausaikana korun alkuraskaudessa pois se lävistyskohta vähän repesi silti. siis tuli raskausarpi siihen vaikkei muualle tullutkaan mitään. korua ei voi pitää viimeisimmillä viikoilla kun maha on niin kireä

mulle tullut jo murrosiässä venymäarpia, ihan vaaleita tosin mutta en halua riskeerata jos niitä pystyy jotenkin ehkäisemään niin tällä että en nyt ota sitä. joten ehkä luovun tästä ajatuksesta sitten...olen miettinyt tuota joskus mitä nyt sanoit..mutta himo olisi kova saada se koru.. :/

Yhteistyössä