HEEELLPPP!! Mikä on hyvä luomiväri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meikkivinkkejä kiitos!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Meikkivinkkejä kiitos!

Vieras
Minä olen ihan onneton meikkaamaan.. olen koittanut katsoa erilaisia meikkausohjeita ja vinkkejä, mutta en niistä huolimatta onnistu tekemään kaunista silmämeikkiä, vaan aina jää luomivärit jotenkin sotkuisen näköiseksi.

Mikä siis olisi semmoinen hyvä luomiväri joka pysyy luomella kauan eikä paakkuunnu? Olen tähän asti käyttänyt vain jotain halpismerkkejä joita saa laittaa hirveät kerrokset ennenkuin väriä edes vähän jää luomelle näkymään. En kuitenkaan kovin suurta summaa halua meikkeihin tuhlata, enkä voi alkaa ulkomailtakaan tilailemaan kun en omista Visa-korttia :(

Minulla on vihreät silmät enkä ole onnistunut löytämään silmieni väriin sopivaa sävyä..kaikki näyttää liian tummilta tai liian vaaleilta :P

no sä voit käydä vaikka jossain meikkiliikkeessä (emotion yms.) ja kysyä sen henkilökunnalta. Yleensä siellä on kyllä ihan asiantuntevaa porukkaa ja osaavat varmaan kattoo, että millaiset sävyt kävis sulle :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
onko sulla kunnon siveltimet käytössä? hyvällä siveltimellä ihan halpiksetkin toimii hyvin ja huonolla siveltimellä ei toimi mikään.

minulla on tällä hetkellä orifamelta tilattu luomivärisivellin ja sillä kokeilin oriflamen vision luomiväriä ja sitä väriä sai tosiaan laittaa monta kerrosta ennenkuin mitään näkyi.

cittarista sellanen 1,2,3,4 meikkiväri, niitä on eri sävyissä. mulla on sellanen jossa on vaaleeta, vihreetä, kultaa ja tummaa. sillä saa hyvän meikin. makso 7euroa. oli joku tunnettu meikkimerkki, ei nyt muistu. kyllä helppo löytää, meikkiosastolla. suorakaiteen muotoinen, sis siveltimen.

Mä en kyllä muista minkä merkkisiä noi mun tänhetkiset luomarit on, ei ainakaan rimmeliä tai niveaa. Lumene, Isadora, Maxfactor on varmaan yleisimpiä mun käyttämiä. Osta ainakin duo-luomari ja opettele häivyttämään väri.

Mulla vihreänharmaisiin silmiin sopii ruskea (4 eri sävyä paletissa joista käytän kolmea, punaisenruskeaa, beessiä ja luonnonvalkoista), keväänvihreä/lime(ja luonnonvalkoista), mustaa ja valkoista käytin joskus vuosia sitten, oli ihan hyvä mutta liian kylmä nykyiseen ulkonäkööni...

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Mä en kyllä muista minkä merkkisiä noi mun tänhetkiset luomarit on, ei ainakaan rimmeliä tai niveaa. Lumene, Isadora, Maxfactor on varmaan yleisimpiä mun käyttämiä. Osta ainakin duo-luomari ja opettele häivyttämään väri.

Mulla vihreänharmaisiin silmiin sopii ruskea (4 eri sävyä paletissa joista käytän kolmea, punaisenruskeaa, beessiä ja luonnonvalkoista), keväänvihreä/lime(ja luonnonvalkoista), mustaa ja valkoista käytin joskus vuosia sitten, oli ihan hyvä mutta liian kylmä nykyiseen ulkonäkööni...

kiitos vinkeistä. mitä luulet sopiiko vihreisiin violetti?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:

kiitos vinkeistä. mitä luulet sopiiko vihreisiin violetti?

Mulla on sellanen käsitys että se on just se mitä vihreisiin silmiin aina tyrkytetäänkin... En ole kyllä koskaan kokeillut, ei oo mun väri toi violetti yhtään.

Pohjustus on kaiken a ja o, eli levitä luomelle pohjustusvoidetta ja sen päälle puuteria. Niin saat pysymään luomivärin siistinä koko päivän ja se ei keräänny kasaksi luomivakoon. Itse suosittelisin lumenea, makeupstorea, revlonia ja maxfactoria. Osta aluksi yksi vaalea (vanilja, vaalea toffee jne) ja yks tumma (ruskea tai harmaa) luomiväri. Harjoittelet aluksi niillä, eli vaaleaa koko luomelle ja silmän sisänurkkaan, tummaa luomen ulkoreunalle ja alaluomella. Vain harjoittelemalla oppii!!! Ja voit myös kokeilla meikkausta sormin. Itse en koskaan käytä siveltimiä vaan puhtaita sormia, näin saan parhaan tuntuman ja häivytykset on helppo tehdä. (tämähän on makuasia :))

lumene! itellä sellanen duo luomiväri jossa hiekan ja kullan sävyä, sopii vihreesilmäsille! ja pysyy kauan, voi myös tehdä intensiivisemmän kostuttamalla sivellintä ja väriä levittää sitten, häivytä hyvin...vaalea liikkuvalle luomelle ja tummempaa kaaren muotoon ulkonurkkaan ja silmän sisäpuolelle luuhun häivyttäen :)

tosi näppäriä vinkkejä kiitokset kovasti! :) täytynee lähteä kiertelemään kauppojen meikkiosastoja joku päivä oikein ajatuksen kanssa..yleensä olen ostanut tuotteita hetken mielijohteesta ilman sen kummempaa suunnittelua mikä sopii yhteen

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
mistä saisi hyviä kimaltelevia luomiväriä? mä tykkäisin käyttää niitä.. syvän ruskeat silmät joita kiva korostaa :)

Sokkarilla myydään makeupstorea. Niissä on paljon väripgmenttiä, eli ei tartte levittää kilon kerrosta ja mun mielestä on paljon kaikkia kimalteleviakin.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
mistä saisi hyviä kimaltelevia luomiväriä? mä tykkäisin käyttää niitä.. syvän ruskeat silmät joita kiva korostaa :)

Sokkarilla myydään makeupstorea. Niissä on paljon väripgmenttiä, eli ei tartte levittää kilon kerrosta ja mun mielestä on paljon kaikkia kimalteleviakin.

myydäänköhän tuota missään muualla? täällä meilläpäin ei ole stokkaa :/

Haluaisin oikeastaan semmoisen iso paletin missä on paljon eri sävyjä.

Tämä voi olla just se virhe. Eli mieluummin opettelet vaikka yhdellä tai kahdella värillä, kunnollisella kuin isolla väriskaalalla. Koska siinä tulee helposti ahneeksi ja haluaisi laittaa sitä ja tuota väriä =) Koita ensin selvittää mitkä värit sulle sopii, sopiiko kylmä vai lämmin sävy? Ja siitä sitten löytämään ne omat varmat värit :)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

myydäänköhän tuota missään muualla? täällä meilläpäin ei ole stokkaa :/

sokkari on sokos..

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Haluaisin oikeastaan semmoisen iso paletin missä on paljon eri sävyjä.

Tämä voi olla just se virhe. Eli mieluummin opettelet vaikka yhdellä tai kahdella värillä, kunnollisella kuin isolla väriskaalalla. Koska siinä tulee helposti ahneeksi ja haluaisi laittaa sitä ja tuota väriä =) Koita ensin selvittää mitkä värit sulle sopii, sopiiko kylmä vai lämmin sävy? Ja siitä sitten löytämään ne omat varmat värit :)

okei, hyvä tietää :) sopisikohan minulle sitten lämpimät sävyt koska olen oikein vaaleaihoinen ja hiukset ovat myös vaaleat?

Yhteistyössä