Hear My Call

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TuuTikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja TuuTikki:
Mitä mun julkisuus liittyy Arin fanittamiseen?

No toi että Ari sai yhden uuden idolin. Eli jos sä olet Arin idoli, niin silloinhan tän Arin pitäis ihannoida sua.
Sun olisi pitänyt sanoa että Arista tuli sun idoli, tai että susta tuli Arin fani/ihailija.

Saivartelu on mukavaa :xmas:

Onko sitä pilkkua kivakin nus..a? =)

Jotkut ei tosiaan tiedä kumminpäin sanotaan ??? ihan hyvä että oikasi jos sä kuulut näihin...

Tosin me käytetään sisäpiirissä tarkoituksella väärinpäin...tuskin kuulut tähän ryhmään - oisit sen kyllä heti tuonut julki, joten taisit laittaa ihan oikeesti väärinpäin :)

No, hyvä biisi se on ja hyvä ääni...mulla, eiku Arilla ;)

Onko sitä pilkkua kivakin nus..a? =)

Eipä ole ensimmäinen kerta kun MendedHearts on asialla. Jotenkin tuntuu että pään aukominen on hänen mielipuuhia ja jos ei syytä meinaan löytyä niin tarvittaessa sen voi vaikka keksiä..

Aaa.. no nyt tuossa lainauksessa näkyy tekstiäkin.. johtuuko se jotenkin siitä että jos on pitkäpötkö tekstiä niin se saattaa näyttää noin? On meinaan eniten ehkä tullut linkkien kohdalla tuo ihme palkkisysteemi vastaan ja nehän on semmosia yhteenpötköönjuttuja..

Anteeksi nyt kun mä häiritsen tuota teidän juttelua, mutta tuli tässä mieleen viimein kysellä tuosta.. :D

Yhteistyössä