HCG-hormoni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmeissään

Vieras
Pitäisikö kyseisen hormoniarvon olla 0 jos ei ole mitään tapahtunut vai voiko se nousta alkionsiirron jälkeen jostain syystä? Ja jos niin kuinka korkealle se voi nousta ilman, että kiinnittymis yritystäkään on ollut?
mitään hormonia nostavaa lääkitystä ei ole käytössä ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Alle 20 tarkoittaa negatiivista tulosta (riippuen toki kierron vaiheestakin vähän)

Juuh, tiesän että tuon alle on nega, mutta jos on kuitenkin enemmän kuin 0 niin onko silloin yrittänyt kiinnittyä.
Kuulin jostain, että pitäisi arvon olla 0-1 jos ei mitään, mut sitä korkeammat arvot takoittaisi, että on yritystä ollut

Kyllä toi jo jotain tarkoittaa. Vähintään on hedelmöittyminen tapahtunut ja alkio yrittänyt kiinnittyä. Koska toi arvo otettiin? Onko mahdollista et voi vielä nousta siitä?

Tuohon minusta paras ratkaisu on otattaa uusi HCG-arvo 48 h päästä. Nimittäin normaalin raskauden ollessa kyseessä HCG tuplaantuu 48 H:ssa, oli se miten matala hyvänsä. Näin olen kuullut ja lukenut ainakin, ja itsellänikin piti paikkansa, arvoni lähes triplaantui siinä 48 tunnissa.

Tsemppiä ap:lle!

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Tuohon minusta paras ratkaisu on otattaa uusi HCG-arvo 48 h päästä. Nimittäin normaalin raskauden ollessa kyseessä HCG tuplaantuu 48 H:ssa, oli se miten matala hyvänsä. Näin olen kuullut ja lukenut ainakin, ja itsellänikin piti paikkansa, arvoni lähes triplaantui siinä 48 tunnissa.

Eikö riittäisi ihan normaali raskaustesti vaikka viikon kuluttua?

Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:

Eikö riittäisi ihan normaali raskaustesti vaikka viikon kuluttua?

Jos hoidoista on kyse niin kuin ap:n tapauksessa ymmärsin, niin useinmiten käsittääkseni juurikin otetaan uusi arvo parin pv päästä, jos arvo on ollut epäselvä. Toki itse voi tehdä raskaustestinkin, niitä tein silloin itsekin aika monta, HCG:n mittausten välillä. :whistle:

Ei ole aina nega. Mulla oli 17, 14 pv alkionsiirron jälkeen. Nyt minulla on ihana kohta 1v. poika. :heart:

Mulle siirretty 2 alkiota 17.6 ja nyt siis menossa pp18.
Viime viikon keskiviikkona pp12 tein Clearbluen testin joka näytti "raskaana 1-2". Torstai-perjantai välisenä yönä alko kuukautisvuotoa muistuttava vuoto ja kävin perjantaina veritestissä. Tuolloin oli siis pp14 ja hcg-arvo oli 43.
Lääkäri oli niin varma siitä että minulla on ollut kemiallinen raskaus, että perui 25.7 varattuna olleen ultra-ajan.
Tänään pp18 sain Apteekin omalla raskaustestillä haamuviivan. Nyt olen ihmeissäni...
Eikö pitäisikin olla viivan jo vahvempi, jos olisin raskaana?
Perjantaina minulla kuitenkin verikontrolli ja silloin kulunut 21pv siirrosta.
Pieni toive vielä on että toinen alkioista olisi kiinnittynyt myöhään. :)

Viimeksi muokattu:
Jos hoidoista on kyse niin kuin ap:n tapauksessa ymmärsin, niin useinmiten käsittääkseni juurikin otetaan uusi arvo parin pv päästä, jos arvo on ollut epäselvä. Toki itse voi tehdä raskaustestinkin, niitä tein silloin itsekin aika monta, HCG:n mittausten välillä. :whistle:
Millaisia tuloksia sinä sait kotitesteissä hcg mittausten välillä? Tuliko testiin ihan selvä viiva vai haamu?

Millaisia tuloksia sinä sait kotitesteissä hcg mittausten välillä? Tuliko testiin ihan selvä viiva vai haamu?

Negoja tuli parista testistä, oisko ollut viimeisen kerran kotitestissä nega pp 15, tai se oli ns. roskishaamu. Pp 16 en mitannut, ja pp 17 kävin taas labrassa, HCG oli 414 ja kotitestissä ilman muuta plussa.

Sulla on todella jännät paikat, toivotaan parasta, mutta tuo vuoto kyllä kuulostaa siltä, että sulla olisi ollut varhainen keskenmeno, ja HCG olisi vielä koholla tuon takia, mutta laskemaan päin.

Tosin, kaikki voi olla hyvinkin, sillä vain toinen alkio on voinut mennä kesken!! Mulle kävin niin vähän ennen varhaisultraa, oisko ollut rv 5. Vuosin pari päivää, ja olin varma keskenmenosta. Menin seuraavalla viikolla ultraan tarkoituksena tarkistaa onko siellä enää mitään, ja yksi siellä vielä oli. Eli toinen vain meni kesken.

Paljon tsemppiä sinulle, toivotaan parasta! :hug:

• Tykkää
Reactions: Sintu74
Aika usein on vuoto alussa alkiosiirroissa varsinkin jos alkioita kaksi.
Aloittajalle, minulla oli kanssa ensimmäisen siirron jälkeen arvo 6 ja lääkäri sanoi että on ollut kiinnittymisyritys ja 0 on varma, että ei kiinnittymistä ole ollut minkään nälöistä.
Uudestaan heti seuraavaan kiertoon kannattaa tehdä, ei välikuukautta. Meillä tärppäsi niin ja monella muullakin on niin käynyt. Toisella kertaa vaikka pp 14 arvo oli 590 niin ei kotitestiliuska näyttänyt kuin hentoahennommankin haamun. Cb näytti kyl raskaana.
Onnea matkaan

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Negoja tuli parista testistä, oisko ollut viimeisen kerran kotitestissä nega pp 15, tai se oli ns. roskishaamu. Pp 16 en mitannut, ja pp 17 kävin taas labrassa, HCG oli 414 ja kotitestissä ilman muuta plussa.

Sulla on todella jännät paikat, toivotaan parasta, mutta tuo vuoto kyllä kuulostaa siltä, että sulla olisi ollut varhainen keskenmeno, ja HCG olisi vielä koholla tuon takia, mutta laskemaan päin.

Tosin, kaikki voi olla hyvinkin, sillä vain toinen alkio on voinut mennä kesken!! Mulle kävin niin vähän ennen varhaisultraa, oisko ollut rv 5. Vuosin pari päivää, ja olin varma keskenmenosta. Menin seuraavalla viikolla ultraan tarkoituksena tarkistaa onko siellä enää mitään, ja yksi siellä vielä oli. Eli toinen vain meni kesken.

Paljon tsemppiä sinulle, toivotaan parasta! :hug:

Minusta kyllä näyttää siltä, että hCG on paremminkin nousussa.
Tein nyt päivällä raskaustestin heti ku tulin töistä ja pissa ehti olla rakossa vain noin 2,5 tuntia.

Aijaa.com - pp19 ja rv5 - 8281390.jpg

Jokohan sitä uskaltaa toivoa... :rolleyes:

Yhteistyössä