Hcg arvoista kysyttävää...


Hoidoissa plussanneille kysymys
Olen tuolta vauvah. puolelta ja tuoresiirrosta plussasin .Hcg oli pp14->180 ja kuulemma keskiarvon alapuolella.Millaisia arvoja olette saaneet pp14 jos olette käyneet verikokeessa??
Ja jatkuiko raskaus ja jos niin mimmoisilla arvoilla?
Olen huolesta harmaana täällä,olisin kiitollinen kun saisin vastauksia kokemuksistanne.

T: tirulii pp15

(kopsasin tän tuolta odottavien puolelta tänne,kun täällä puolella palstailee vielä noita plussanneita)
 
Tirulii, mulle tehtiin inseminaatio eikä tuoresiirtoa, jolloin alkion kiinnittymisajankohtaa ei voi niin tarkkaan tietää kuin tuoresiirrossa. Koska sain pp 14 haalean plussan, mulle tehtiin veritesti pp 17 ja se oli 175 - vähemmän kuin sinulla. Klinikalta sanottiin, että on "matalahko", mutta erot hcg:ssa ovat suuria alussa, joten pitää olla toinen testi, josta näkee lähteekö arvo tuplaantumaan joka toinen päivä. Yhden arvon perusteella ei voi päätellä, pitää olla vertailukohta. Minulla se oli sitten pp 19 toinen testi ja hcg 341. Rauhoittelisin siis sinua, arvosi on aivan ok, mikäli se lähtee nousemaan normaalisti. Arvot on kai kymmenissä, jos esim. kemiallisen riski ja lähtee laskuun. Itse olen etsinyt paljon tietoa, kun arvoni askarrutti ja olen selvittänyt, että erot ovat suuria, isoillakin hcg-arvoilla saattaa mennä kesken ja toisin päin. Ehdotan siis toiseen testiin menoa ja positiivista mieltä. Helpommin sanottu kuin tehty, tiedän. Hoitojen jälkeen ja vuosein lapsettomuuden jälkeen itsekään en millään meinaa uskoa että vihdoinkin onnistui. Tein varmaan 10 raskaustestiä ja olin kahdessa verikokeessa ennen kuin uskoin olevani raskaana. Nyt menkat 2 vkoa myöhässä ja kaikenlaisia oireita ilmaantunut... Eli: kyllä minä onnittelisin sinua!!! Hyvältä kuulostaa. :flower: :flower: :flower:
 
Hei!

En oikein tiedä paljonko tuolla hcg:n arvolla on alussa merkitystä. Kai pääasia on että se nousee tasaisesti. Itse olen saanut kolme plussaa. Ekassa hcg oli 273, meni kesken viikolla 6, toisessa arvo oli 1072 (yksi alkio siirrettiin), meni kesken heti verikokeesta seuraavana päivänä, eli n. viikolla 4, kolmas hcg oli 607 ja siitä tyttömme syntyi. Eli reunasta reunaan arvot ovat menneet. Kontrolliarvon voi pyytää ja jos se nousee tasaisesti, niin raskaus jatkuu. Toivotan onnea!

Miilija
 
Mä en muista mitkä lukemat mulla on ollut pp14, mutta kaksi kertaa olen raskautunut ja olisiko ensimmäisellä kerralla hcg ollut suurinpiirtein 100 ja toisella hitusen vajaa 100. Hcg lukemalla ei ole niin väliä, tärkeintä on vaan että se tuplaantuisi parin päivän sisällä ja siitä edelleen.. Kyllä tuo lukemasi aivan normaali on! En tiedä miksi sinulle on sanottu ettei olisi. Sinuna en huolehtisi turhia siitä. Tsemppiä!
 
Ihan hyvältä kuulostaa arvosi!

Laitanpa minäkin hcg:ni :) Eli plussasin clomikierrosta viime syyskuussa. Ovis oli pe 5.9 (tiedän tarkan päivän, koska kävin ultras ja pistin Pregnylin to aamuna) ja plussatestin tein 21.9. Hcg mitattiin seuraavana päivänä eli 17 päivää ovulaatiosta. Arvo oli 163 ja pelkäsin silloin että on liian vähän ja tulee kesken. Väestöliitossa sanoivat että on viiterajoissa ja kaikki on mennytkin hyvin. Nyt rv 39+0 :wave:
 
:hug: teille kaikille vastaajille!
Tänään saan jotain osviittaa,kun perjantaina pp17 otettiin uusi koe ja saan vastauksen tänään.Voi luojan tähden että ole peloissani..wc:ssä juostu aamusta alkaen,kun jännittää niin maan p*****sti.. :eek:
 
tulos oli 894 eli hitusen keskiarvon alapuolella,kun k.a oli 980..mutta nousussa kuitenkin.Enää ei kontrolloida eli ultra siis kesäkuun tokalla viikolla..pois äkkiä koneelta kun töissä olen ettei kukaan saa kiinni :eek:
:wave:
 

Yhteistyössä