Tirulii, mulle tehtiin inseminaatio eikä tuoresiirtoa, jolloin alkion kiinnittymisajankohtaa ei voi niin tarkkaan tietää kuin tuoresiirrossa. Koska sain pp 14 haalean plussan, mulle tehtiin veritesti pp 17 ja se oli 175 - vähemmän kuin sinulla. Klinikalta sanottiin, että on "matalahko", mutta erot hcg:ssa ovat suuria alussa, joten pitää olla toinen testi, josta näkee lähteekö arvo tuplaantumaan joka toinen päivä. Yhden arvon perusteella ei voi päätellä, pitää olla vertailukohta. Minulla se oli sitten pp 19 toinen testi ja hcg 341. Rauhoittelisin siis sinua, arvosi on aivan ok, mikäli se lähtee nousemaan normaalisti. Arvot on kai kymmenissä, jos esim. kemiallisen riski ja lähtee laskuun. Itse olen etsinyt paljon tietoa, kun arvoni askarrutti ja olen selvittänyt, että erot ovat suuria, isoillakin hcg-arvoilla saattaa mennä kesken ja toisin päin. Ehdotan siis toiseen testiin menoa ja positiivista mieltä. Helpommin sanottu kuin tehty, tiedän. Hoitojen jälkeen ja vuosein lapsettomuuden jälkeen itsekään en millään meinaa uskoa että vihdoinkin onnistui. Tein varmaan 10 raskaustestiä ja olin kahdessa verikokeessa ennen kuin uskoin olevani raskaana. Nyt menkat 2 vkoa myöhässä ja kaikenlaisia oireita ilmaantunut... Eli: kyllä minä onnittelisin sinua!!! Hyvältä kuulostaa. :flower: :flower: :flower: