Hcg arvo RV 4+6

Laitoin tuonne toiveissa lapsi tämän. Mutta kysytään nyt yleisestikin. Eli mulla on RV 4+6 menossa ja hcg arvo oli vain 145. Huolestuin onko menossa kesken. Joo eihän yksi koe vielä kerro sitä. Onko muilla minkäänlaista arvoa ollut näillä viikoilla? Lääkäri sanoi että hiukan on matala mutta ei kannata heittää kirvestä kaivoon vielä. Hyvin voi vielä vahvistua. Oon ymmärtänyt että hcg nousu on myös yksilöllistä.
 
Laitoin tuonne toiveissa lapsi tämän. Mutta kysytään nyt yleisestikin. Eli mulla on RV 4+6 menossa ja hcg arvo oli vain 145. Huolestuin onko menossa kesken. Joo eihän yksi koe vielä kerro sitä. Onko muilla minkäänlaista arvoa ollut näillä viikoilla? Lääkäri sanoi että hiukan on matala mutta ei kannata heittää kirvestä kaivoon vielä. Hyvin voi vielä vahvistua. Oon ymmärtänyt että hcg nousu on myös yksilöllistä.
Mulla oli hcg 1047 rv 4+6 siitä seuraava reilu 8000, ihan oppikirjan mukaan nousu ja hyvät arvot, silti kuitenkin keskeytyi raskaus viikolla 11.
Ei noista voi mitenkään ennustaa mitä tuleman pitää, paitsi tietysti jos arvo on alkujaankin tosi huono, mutta sulla kuitenkin viitteissä, ei auta kun toivoa vaan parasta, tsemppiä ❤
 
En olisi huolissaan arvosta, sitten vasta kun seuraava on otettu että näkee miten lähtee tuplaantumaan :) mulla on molemmissa onnistuneissa ollut ehkä jonkun 500 tuossa vaiheessa, jos oikein muistan ja yhdestä joka ei ollut kunnollinen niin 46 menikin kesken. Jokaisella erittyy eri tahtiin hcgtä ja tosiaan tuo että tuplaantuu n.joka toinen päivä niin selviää sulle sitten maanantaina. Tsemppiä :)
 
vierailija
Kaverilla hcg oli 4+0 hcg 30, terve lapsi syntyi. Tarkka Dpo oli tiedossa, mut joskushan alkio vaeltaa hieman pidempään kohdussa js jakautuu hitaasti ennen kiinnittymistä, jopa 10 vrk. Tsemppiä!
 
vierailija
Ei ole rypäleraskaus kun kävin 5+ ultrassa. Näkyi kohdussa raskausontelo ja ruskuiaispussi. Uusi ultra tulossa nyt rv6+3, sit pitäs jo varmaa kaksi alkioo näkyä jos näin olis?
 

Yhteistyössä