Hcg 51 000 rv 8+1, mutta ultra edelleen epäselvä????


Eli lyhyesti; IVF -tuoresiirtona 2 siirrettiin ja nyt pitäisi olla viikkoja 8+1. 2 viikkoa sitten eka ultra, joka oli hyvin epäselvä; ruskuaispussi löytyi ja "jotain" (3 mm) sen sisällä, muttei sykettä näkynyt. Viikkoja tuolloin 6+5. Lääkäri sanoi että varaudu myös ikävämpään uutiseen ja viikon kuluttua (nyt tiistaina) takaisin ultraan. No, ruskuaispussi edelleen istukan etuseinämässä kiinni, mutta lääkäri ei oikein löytänyt mitään "selvää" sisältä eikä osannut sanoa näkyykö syke ruskuaispussin sisältä vai ei...itse heitin kirveen kaivoon ja olin jo 100% varma että raskaus on lopahtanut kesken. Takana yksi tuulimunaraskaus ja yksi onnistunut raskaus IVF -hoidoilla, joten itsekin olen noita ultrakuvia jonkunverran aiemmin katsellut.

Lääkäri sanoi että todennäköistä on, että on keskeytynyt, mutta mene vielä hcg -kokeisiin ja takaisin ultraan ensi keskiviikkona. Tänään soitin verikokeiden tulokset (otettiin tiistaina ja tänäaamuna): ti 44 700 ja tänään 51 000!!!!! Hoitaja sanoi että oikein hienosti lukemat nousevat ja minä siihen että no enhän mä kai enää oo ees raskaana että miten tää voi olla mahdollista...????

Onko kellään kokemusta vastaavasta?? Että ultrassa ei vielä selvää kuvaa/sykettä, viikkoja viime ultrassa siis 7+5. Mietin myös, kun kerran 2 siirrettiin jos toinen onkin munanjohtimessa, ts. kohdunulkoinen?? Mitään mainittavia raskausoireita ei tässä raskaudessa myöskään ole ollut, ei toisaalta myöskään toispuolista kipua kohdunulkoista ajatellen.

En edes uskalla uskoa että olisin normaalisti raskaana, niin olen jo sen toivon heittänyt....

Mitä ihmettä tämä oikein on??? Onko kellään ollut vastaavaa ja miten päättyi? Pitäisikö jotain kipuilua tuntua viimeistään tässä vaiheessa jos KU? Onko muita joilla epäselvä ultra näillä viikoilla?? Help..... :eek:
 
Moikka

Muuten en tiedä koko asiasta mitään, mut mulla on pari kaverii joilla on ollu kohdunulkoinen raskaus ja kummallakin huomattiin ultrassa n. viikolla 12 eikä ollu pahemmin ollu oireita ennen sitä.

Toivottavasti sulla vielä muuttuu uutiset paremmiksi =) :heart:
 
hmm, ihan varma en ole, mutta eikös sen hcg:n tulis tuplaantua joka toinen päivä? kohdunulkoisessakin nousee lukemat, mutta hitaammin, selvästi hitaammin... en siis ole mikään laboratorioihminen, mutta näin muistelen lukeneeni.

toivottavasti kaikki on teillä hyvin, jaksamisia viikonloppuun, tulehan kertomaan mitä seuraavassa ultrassa sanottiin!! :hug:
 

Yhteistyössä