Hävyttövät 'uskovaiset' haaskalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaa. No meillä muksut on olemattoman vähän missään pyhäkouluissa tai kristillisillä leireillä ja aika vähän kerrotaan Jumalasta, mutta 100%:sesti joka ilta ne itse vaativat iltarukouksen, vaikka mä en jaksaisi sitä ottaa. Lapset haluaa, koska se tuo turvaa.

Eikä ole traumatisoituneita muksuja. Just on naapurit kehuneet kuinka hauska ja mukava esim.meidän poika on, koulusta tulee hyvää palautetta.
Millä logiikalla iltarukous tuo turvaa?

Millä logiikalla iltarukous tuo turvaa?
Siinä on 2 oikein loogista selitystä.
-psykologinen: ennenkuin käyt nukkumaan, kippaat rukouksessa huolesi jollekin toiselle tyypille (Jumala), joka ottaa homman hoitaakseen. Samalla lapsella tulee keskusteltua isän tai äidin kans mieltä painavista asioista.
- hengellinen: Jumala laskee usein rukoushetkeen rauhansa.

Vieläkö peittelet?
Jaa. No meillä muksut on olemattoman vähän missään pyhäkouluissa tai kristillisillä leireillä ja aika vähän kerrotaan Jumalasta, mutta 100%:sesti joka ilta ne itse vaativat iltarukouksen, vaikka mä en jaksaisi sitä ottaa. Lapset haluaa, koska se tuo turvaa.

Eikä ole traumatisoituneita muksuja. Just on naapurit kehuneet kuinka hauska ja mukava esim.meidän poika on, koulusta tulee hyvää palautetta.

Yhteistyössä