Häviääkö noi "isojentyttöjen" koot kaupoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko muut huomanneet.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko muut huomanneet.

Vieras
Jokus tuossa 2000 luvun alussa tuli esim.h&m;lle ryminällä toi BIB-mallisto ja muistan kun sille oli varattu oma iso osasto. Sama homma muissa vaateketjuissa. Nyt kun on tullu ravattua noissa kaupoissa niin se osasto on muuttunut pieneksi nurkaksi minne on ahdettu paljon vaatteita ja valikoima on menny todella huonoksi. Vaatteet näyttää teltoille ja maksaa hunajaa..
Jos menee esim h&m;n nettikaupassa bin;n vaatteita on hurjat 3 kappaletta tarjolla!

kun valikoima pienenee. Olen huomannut saman sekä seppälässä, kappahlista, lindexillä ja H&M:llä:hirveitä telttoja ja törkeitä hintoja. Ei kaikki pyöreät haluat pukeutua sellaisiin telttoihin ts. ei ole tarvis. Mäkin itse tarvitsen vain housut, joissa on reisille enemmän tilaa ja paidan, joka menee rintojen ympäriltä, ei tartte olla 2 metriä suuntaansa.

Alkuperäinen kirjoittaja ...iiiiik:
kun valikoima pienenee. Olen huomannut saman sekä seppälässä, kappahlista, lindexillä ja H&M:llä:hirveitä telttoja ja törkeitä hintoja. Ei kaikki pyöreät haluat pukeutua sellaisiin telttoihin ts. ei ole tarvis. Mäkin itse tarvitsen vain housut, joissa on reisille enemmän tilaa ja paidan, joka menee rintojen ympäriltä, ei tartte olla 2 metriä suuntaansa.

Juu tätä juuri tarkoitan!

olen vain pistänyt merkille et seppälästä olisi vähentynt, mutta vaatteet ovat laitettu esille todella rumasti. Ängetään mahdollisimman pieneen tilaan ja huonoille kohti, kuten yläkertaan erilleen muista naisten vaatteista miesten vaatteiden viereen, liukuportaiden viereen johonkin noloon kulmaan jne.

mää olen vuosia etsinyt vaatteita jotka olis suunniteltu todella laihoille,eli ettei tarvi aina etsiä lasten osastolta lapsellisia kledjuja......ja mulla on eniten ongelmia housuissa jossa sais olla piiiiiitttkääät lahkeet ja vyötäröltä kapeat!!!! kintut on ku hirvellä jne. et ei oo helppoo täälläkään päässä!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
olen vain pistänyt merkille et seppälästä olisi vähentynt, mutta vaatteet ovat laitettu esille todella rumasti. Ängetään mahdollisimman pieneen tilaan ja huonoille kohti, kuten yläkertaan erilleen muista naisten vaatteista miesten vaatteiden viereen, liukuportaiden viereen johonkin noloon kulmaan jne.

Mun mielestä härskeintä kaikesta on että Helsingin H&m;n liikkeessä isojen koot on ahdettu nurkkaan ÄITIYSVAATTEIDEN KANSSA! ja niitäkin on enemmän..

Alkuperäinen kirjoittaja opppppppiiiii:
mää olen vuosia etsinyt vaatteita jotka olis suunniteltu todella laihoille,eli ettei tarvi aina etsiä lasten osastolta lapsellisia kledjuja......ja mulla on eniten ongelmia housuissa jossa sais olla piiiiiitttkääät lahkeet ja vyötäröltä kapeat!!!! kintut on ku hirvellä jne. et ei oo helppoo täälläkään päässä!!!!!!!

Kokeiles

http://www.longtallsally.com/

tallfits.com

Löytyy pitkille ja laihoille

mä oon pitkä mutta en laiha..

Yhteistyössä