Hävettääkö nukuttaa reilusti yli 2-vuotiasta vaunuissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öhö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noi jos se siihen vahingossa on nukkunut niin ei kai siinä tarvii hävetä? Vaan jos oikein nukuttamalla nukutat ja toinen viel ei haluis niin sitten voisi jo vähän hävetäkkin...

Miks hävettäis? Mä etsin isompia vaunuja, joihin saisin lapseni mahtumaan päikkäreille mahdollisimman pitkään. Ulkona nukkuu NIIN hyvin. (vaunuvinkkejä otetaan vastaan) :)

Ei hävetä tippaakaan, ja meillä rattaissa istuu/nukkuu ikäisekseen pitkä 3v 3kk... Minkäs teet kun toinen ei kertakaikkiaan jaksa kävellä montaa kilometriä putkeen ja mielellään edelleen nukkuu kärryajelulla. No, keväällä siirtyy kyllä viimeistään seisomalaudalle, ja unet saavat sitten odottaa, pikkusisko/-veli saa silloin vaunut käyttöön, tuplia en sentään aio enää hankkia. ;) Siihen saakka istukoon kyydissä, helpompaa se mulle on rattaita työntää kuin ison mahan kanssa kantaa 17kg painavaa tyyppiä, ei taitaisi olla enää ihan terveellistäkään...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miks hävettäis? Mä etsin isompia vaunuja, joihin saisin lapseni mahtumaan päikkäreille mahdollisimman pitkään. Ulkona nukkuu NIIN hyvin. (vaunuvinkkejä otetaan vastaan) :)

Ehdottomasti Dorjan Novelle merkkiset rattaat. Mahtuu vaikka millanen jätti. Meillä isokokonen poika mahtu nukkumaan kunnolla makuuasennossa noissa liki 2 vuotiaaks, ennenkuin siirty sisälle nukkumaan päikkäreitä.

Yhteistyössä