Hävettääkö ketään muuta tuo lätkän MM-joukkue ja sen kännäilyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Misty"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23785671:
Ei hävetä. En itse pelaa kyseisessä joukkueessa.

Samasta syystä myöskään pelin katsominen tai voitto ei voisi vähempää kiinostaa.
Jeps jeps, samoilla linjoilla. Tuntemattomien ihmisten tekemiset, jotka eivät vaikuta mihinkään mitenkään, eivät järin suurta henkilökohtaista tunnekuohua saa aikaan.

Jo on aikoihin eletty jos tarvii hävetä mestareiden känninollaamista, he ovat sen ansainneet ja osoittavat olevansa vain normaaleja ihmisiä ilman turhia kaunisteluja. Kyllä mua enemmän hävettäis jos tollasen työn jälkee joisivat sirosti alkoholitonta samppanjaa kahvikupista pikkurilli pystyssä.

[QUOTE="Leijonamamma";23785831]Jo on aikoihin eletty jos tarvii hävetä mestareiden känninollaamista, he ovat sen ansainneet ja osoittavat olevansa vain normaaleja ihmisiä ilman turhia kaunisteluja. Kyllä mua enemmän hävettäis jos tollasen työn jälkee joisivat sirosti alkoholitonta samppanjaa kahvikupista pikkurilli pystyssä.[/QUOTE]

Miksi hävettäisi? Onko ne jotain sun tuttuja vai? Miksi kauhea örvellys on jotenkin normaalimpaa kuin alkoholittoman shamppanjan juominen?

[QUOTE="Leijonamamma";23785831]Jo on aikoihin eletty jos tarvii hävetä mestareiden känninollaamista, he ovat sen ansainneet ja osoittavat olevansa vain normaaleja ihmisiä ilman turhia kaunisteluja. Kyllä mua enemmän hävettäis jos tollasen työn jälkee joisivat sirosti alkoholitonta samppanjaa kahvikupista pikkurilli pystyssä.[/QUOTE]

Tää on nyt tää toinen ääripää, josta varmaan ei ole keskusteluissa kyse! Pojat saa toki sitä alkoa ottaa, koska ovat sen totisesti ansainneet, mutta pointti ja paheksunta on nyt siinä alkon määrässä ja kännien ajankohdassa...

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23785844:
Miksi hävettäisi? Onko ne jotain sun tuttuja vai? Miksi kauhea örvellys on jotenkin normaalimpaa kuin alkoholittoman shamppanjan juominen?

No kun Suomi (ja moni muukin maa on kuuluja alkoholinkäytöstä) niin miksi sit pitäisi alkaa esittämään jotain muuta mitä ei ole tuollaisen työn jälkeen? Olihan Leijonien joukossa muutama jotka ottivat ihan iisisti sen takia kun oli väsy ja halus mennä omalla tavallaan. Nii kait sitte nekin jotka tykkää irrotella alkoholin kanssa nii saa myös tehdä niin? Miksi sitä tarvis hävetä kun se on ihan normaalia juhlia voiton jälkeen.

[QUOTE="vieras";23785863]Tää on nyt tää toinen ääripää, josta varmaan ei ole keskusteluissa kyse! Pojat saa toki sitä alkoa ottaa, koska ovat sen totisesti ansainneet, mutta pointti ja paheksunta on nyt siinä alkon määrässä ja kännien ajankohdassa...[/QUOTE]

No heh, ajankohtako on sitte ku mestaruushuuma alkaa jo laimenee? =D

[QUOTE="vieras";23785863]Tää on nyt tää toinen ääripää, josta varmaan ei ole keskusteluissa kyse! Pojat saa toki sitä alkoa ottaa, koska ovat sen totisesti ansainneet, mutta pointti ja paheksunta on nyt siinä alkon määrässä ja kännien ajankohdassa...[/QUOTE]
Tarkoittanet alkoholia? Alko on se liike, jossa alkoholia myydään.

Ajankohta olisi voinut olla vaikkapa pari tuntia myöhemmin, jolloin ei olisi ollut tv-kameroita näyttämässä örvellystä lapsille. En nyt tarkoita mitään prosentitonta linjaa, mutta joillakin olisi riittänyt puolet vähemmän.

voisihan sitä paremminkin vetää, mutta kaikki miehet eivät ole marjanpoimijoita ja viininmaistelijoita, vaan äijiä. ja äijät ei kysele saako ottaa vai ei, ne ottaa. aikuiset miehet tehkööt lakien rajoissa mitä tykkäävät, kuten aina ennenkin.

Höh, mä olen varmaan sokea tai tyhmä kun en huomannut mitään varsinaista örvellystä missään.
Tosi hauskat ja onnistuneet juhlat oli ainaskin telkkarista nähtynä. Ja kyllähän se pieni hiprakka vapauttaa..pojat heitti hienot tanssikoreografiatkin siinä. :D
Toisilla taitaa olla niin kova viinatutka, että vie ilon monestakin asiasta. Todellakin pikkumaista miettiä jotain, että kaljapulloa, apua.
Eikä nuoriso nyt ihan tuollaisen näkemisestä alkoholisoidu. Jos muut asiat on kunnossa.

Ei hävetä.
Ja muutenkin kumastuttaa tuo suomalainen tapa aina HÄVETÄ milloin mitäkin, persut HÄVETTÄÄ ja leijonien juhliminen HÄVETTÄÄ ja Tarjan ulkonälkö HÄVETTÄÄ ja HÄVETTÄÄ ihan muuten vaan olla suomalainen. ARGH!

[QUOTE="Leijonamamma";23785890]No heh, ajankohtako on sitte ku mestaruushuuma alkaa jo laimenee? =D[/QUOTE]

Ootko sä jotenkin vajakki? :O Sulleko ei ole muuta käsitettä kun on / off?? Miksköhän edes vaivaudun idiooteille vastaamaan, mutta eiköhän PERSKÄNNIEN, joka tarkoittaa tuota kaatuilua jne. ajankohta olis ollut sitten vasta illemmalla sen torijuhlan jälkeen? Ei yhtään sitä mestaruushuumaa olisi pialnnut, jos pojat olis ollut ihan pikkasen vähemmän kännissä, kuin mitä olivat tuossa kohtaa. Mutta antaa olla, jos et edes halua ymmärtää... :( *huoh* Kas kun et vaatinut, että olisivat vetäneet nakit silmille jo siellä kentällä, ennen kun saivat edes luistimet pois!

[QUOTE="vieras";23786365]Ootko sä jotenkin vajakki? :O Sulleko ei ole muuta käsitettä kun on / off?? Miksköhän edes vaivaudun idiooteille vastaamaan, mutta eiköhän PERSKÄNNIEN, joka tarkoittaa tuota kaatuilua jne. ajankohta olis ollut sitten vasta illemmalla sen torijuhlan jälkeen? Ei yhtään sitä mestaruushuumaa olisi pialnnut, jos pojat olis ollut ihan pikkasen vähemmän kännissä, kuin mitä olivat tuossa kohtaa. Mutta antaa olla, jos et edes halua ymmärtää... :( *huoh* Kas kun et vaatinut, että olisivat vetäneet nakit silmille jo siellä kentällä, ennen kun saivat edes luistimet pois![/QUOTE]
No katsos, kun jyväpunttien mielestä vaihtoehdot ovat "alkoholiton samppanja teelasista pikkurilli pystyssä" ja "kunnon äijien ryypymeininki, pojat ansainnut". Välimaastoa ei einari tunne.

No katsos, kun jyväpunttien mielestä vaihtoehdot ovat "alkoholiton samppanja teelasista pikkurilli pystyssä" ja "kunnon äijien ryypymeininki, pojat ansainnut". Välimaastoa ei einari tunne.

No ei tunnu olevan juu... :( Itsekin olen mainitsemasi "jyväpuntti", jolla ilmeisesti tarkoittanet kehä kolmosen ulkopuolella asuvia, mutta kyllä meikäläinen sentään tuntee myös noiden välimaastosta olevan juomisen... ;)

Höh, mä olen varmaan sokea tai tyhmä kun en huomannut mitään varsinaista örvellystä missään.
Tosi hauskat ja onnistuneet juhlat oli ainaskin telkkarista nähtynä. Ja kyllähän se pieni hiprakka vapauttaa..pojat heitti hienot tanssikoreografiatkin siinä. :D
Toisilla taitaa olla niin kova viinatutka, että vie ilon monestakin asiasta. Todellakin pikkumaista miettiä jotain, että kaljapulloa, apua.
Eikä nuoriso nyt ihan tuollaisen näkemisestä alkoholisoidu. Jos muut asiat on kunnossa.

peesi

Alkuperäinen kirjoittaja Enemmänkin ärsyttää;23785601:
Ja jotenkin hävettääkin.. En ymmärrä muutenkaan tätä Suomen juomakulttuuria..
Joskus tuntuu kuin eläisi jonkun apinalauman keskellä. Toisaalta apinatkin on viisaampia!

ei oo apinat viisaampia, ne on kauheita kännäämään jos vaan saavat viinaa käsiinsä. Turistirannoilla elelee apinalaumoja, jotka pöllii turistien drinksut. Sit ne kiipee puuhun ja tussahtelee sieltä alas. Se kuka on eniten kännissä on lauman kingi :D

Ja ap:n kysymykseen, mua hävettää se et porukat kehtaa vinkua aikuisten ihmisten kännäämisestä. Urheilijat elää kuitenkin muuten terveellistä elämää. Ja nämä juhlat on ansaittu ja jokainen saa niitä juhlia niinkuin haluaa. En tajua miksi siitä pitää ulista. Jos ei halua sitä katsella tai ei halua lasten sitä katselevan niin telkkari ja kone kiinni.

[QUOTE="sondersson";23786436]

Ja ap:n kysymykseen, mua hävettää se et porukat kehtaa vinkua aikuisten ihmisten kännäämisestä. Urheilijat elää kuitenkin muuten terveellistä elämää. Ja nämä juhlat on ansaittu ja jokainen saa niitä juhlia niinkuin haluaa. En tajua miksi siitä pitää ulista. Jos ei halua sitä katsella tai ei halua lasten sitä katselevan niin telkkari ja kone kiinni.[/QUOTE]

Peesi!

Mua hävettää nämä valittajat, ihan todella!

Yhteistyössä