A
ap
Vieras
olen ihanassa ja rakastavassa parisuhteessa, josta valitettavasti kuitenkin uupuu seksi käytännössä kokonaan. hiljattain olen huomannut fantasioivani minun ja mieheni yhteisestä ystävämiehestä. tämä on nodella noloa ja ahdistavaa, koska tämä ystävä on todella hyvä ystävä sekä minulle että miehelleni. eikä se tunnu reilulta omaa miestäni kohtaan, joka on seksittömyyttä lukuun ottamatta aivan täydellinen.
tämän ystävän seurassa oleminen on lievästi sanoen vaivaannuttavaa, varsinkin kun aiemmin välillämme on kipinöinyt, olenpa aiemmin ollut häneen ihastunutkin. mieheni tietää onneksi ihastumisestani. tuosta asian nykytilasta mieheni tuskin on tietoinen.
mahtaakohan tuo johtua vain oman suhteeni seksin puutteesta vai olisiko ruoho aina vihreämpää aidan toisella puolella joka tapauksessa...?
tämän ystävän seurassa oleminen on lievästi sanoen vaivaannuttavaa, varsinkin kun aiemmin välillämme on kipinöinyt, olenpa aiemmin ollut häneen ihastunutkin. mieheni tietää onneksi ihastumisestani. tuosta asian nykytilasta mieheni tuskin on tietoinen.
mahtaakohan tuo johtua vain oman suhteeni seksin puutteesta vai olisiko ruoho aina vihreämpää aidan toisella puolella joka tapauksessa...?