Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko joku ostanut / tilannut hautaristin hautakiven sijaan ?
Mistä ootte löytänyt, hintoja, mitä hyviä ja huonoja puolia verraten hautakiveen ?
Ei välttämättä ole väliaikainen vaan ihan vainajan toiveen mukainen.Tarkotatko ihan valkosta puuristiä, maksaa hautaustoimistossa 20-30 e . Täällä niitä käytetään väliaikaisesti kun odotellaan että oikea kivi valmistuu, eihän ne kauaa kestä.
Köynnös on tosi kaunisItsekin olen katsellut ristejä haudalle. Yllättävän paljon on nykyään vaihtoehtoja tarjolla. Kymmenen vuotta sitten kun katselin ristejä isäni haudalle, niin valikoima oli paljon pienempi. Oma suosikkimallini on Pajatsalo "Pilvi".
https://www.pajatsalo.fi/hautaristit.html
Meiltä saa ksunita hautaristejä! Käy tutustumassa!Onko joku ostanut / tilannut hautaristin hautakiven sijaan ?
Mistä ootte löytänyt, hintoja, mitä hyviä ja huonoja puolia verraten hautakiveen ?
Meiltä saa ksunita hautaristejä! Käy tutustumassa!metalli-mekka.fi
Moi!Onko joku ostanut / tilannut hautaristin hautakiven sijaan ?
Moi!
Olen tehnyt 10 mm teräslevystä ristejä vähävaraisille, mitat 800 korkea ja noin 600 leveä. Raaka-aine maksaa noin 30 euroa, työtä noin 1-2 h, pulverimaalaus ammattiliikkeessä noin 30 euroa, nimilaatta noin 40 euroa. Yhteensä noin 100 euroa/risti.
Moi!
Olen tehnyt 10 mm teräslevystä ristejä vähävaraisille, mitat 800 korkea ja noin 600 leveä. Raaka-aine maksaa noin 30 euroa, työtä noin 1-2 h, pulverimaalaus ammattiliikkeessä noin 30 euroa, nimilaatta noin 40 euroa. Yhteensä noin 100 euroa/risti.