Että täällä puhutaan paljon senkaltaisista parisuhdekärsimyksistä... joissa kyllä on lapsille selittelemistä ihan yllinkyllin..., niin sitten (kokemuksesta puhun) yhtäkkiä kuoleman asiallinen kertominen lapselle onkin jotenkin ylivoimaisen vaikeata.
Kuolemasta voi kertoa kauniistikkin..., toisin kuin näköjään parisuhdekriisissä..., jossa ne kaikista syyttömimmät ja puolustuskyvyttömimmät joutuvat eniten kärsimään.
"Taidan päästä Taivaaseen..., sillä Helvetissä olen jo ollut".
Minä itse jouduin taistelemaan 5 kuukautta kaikkea mahdollista vastaan..., kun vihamielisen "vapaudenmakuun päässeen" äidin ainoa ja kiihkomielinen tavoite oli saada lapset pois isältä...
Itse hän ei niitä halunnut..., kun pakkas olemaan niin paljon vapaudenrajoitusta.
Täytyy sanoo, että kyllä siinä mumman kuolema pakkas jäämään aika kakkoseksi..., kun oli kahden tärkeimmän ihmisen eloonjäämiskamppailusta kysymys..., elikkä omien tyttöjen.
Tommoset äidit saa painua hevon vittuun.
Silti äiti saa tavata lapsiaan ihan niin paljon kuin ikinä vaan kykenee jaksavansa ja baareistaan kerkiää...!
Munä en käytä lapsiani aseena vaikka meidän tilanne on yks pahimmista täällä foorumissa..., ehkä koko suuomessa..., ellei jopa pahin.