Haussa kestävät sandaalit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zizilisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

zizilisko

Aktiivinen jäsen
27.07.2006
4 087
0
36
Tää on taas tää joka kesäinen juttu. Pojalla kuluu sandaaleja vaikka kuinka monta paria. Nyt meni viikon käytön jälkeen ensimmäiset :/
On ostettu halpiksia ja tyyriimpiä ja siltä väliltä, mutta kestävyys ja hinta ei näytä sandaalien suhteen kulkevan käsikädessä.

Jos siis jollain vähän isomman (5v. -> ) rämäpää pojan äidillä olis tiedossa hyväksi havaittu ja kovassa käsittelyssä kestävä sandaali merkki tai ostopaikka niin kiitollisena otan tiedon vastaan =)

Oletteko tutustuneet urheilukauppojen valikoimiin?
Ostettiin juuri pojalle bagheeran sellai ihan tavalliset perussantaalit, hintaa oli 49 euroa, mutta niistä 5,90 maksavista läpsykkäistä en enää huoli.
Menevät heti linttaan ja ovat rikki muutaman käyttökerran jälkeen.
Poika on 7 vee =) .

Joo on kokeiltu urheilukauppojen sandaaleja. En kyllä muista mitä merkkejä, mutta kestävyydessä ei eroa noihin halppiksiin :/
Tarrat kyllä kestää, mutta ompeleet ja muoviosat ei kestä tai sitten remmit lähtee irti pohjasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos ongelma on tarrojen kulumisessa niin ne voi ommella kiinni parilla pistolla.. Viking merkki on meillä kestänyt todella hyvin.

Vikingit meidänkin pojalla oli viime kesänä, juuri hetki sitten myin huutiksessa pois. Täksi kesäksi ostettiin Bagheera-merkkiset, ainakin toistaiseksi tuntuvat ihan hyviltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Malai:
meillä alettu käyttämään Haltin sandaaleja.. Prismasta ostettiin ja hinta alle 30?..kestävät ovat ja hyvät..

Ostin kans eilen pojalle prismasta Haltin sandaalit,mukavat kun ovat päästä kiinni,ei mene kiviä.
Sanoo poika =)
Viimekesän Eccot menee just ja just...,mut ovat säilynee ehjänä vaikkas iso poika.7wee nyt.

Meilläkin oli viime kesänä Haltin kärkivahvikkeelliset sandaalit ja tosi hyvät! Tosin en kyllä itse menis joka viikko sandaaleja ym. ostamaan ....käyttäjällekkin tarkkuutta. Meillä on ollut sääntönä, että vaatteist ja tavaroista pidetään huolta myös itse. Jos ilmenee liian hurjaa menoa ja tahallan rikkomista, niin uusia ei tule. Eikä esim. yksiäkään kenkiä ole koskaan mennyt rikki.

Alkuperäinen kirjoittaja minttumaaria:
Meilläkin oli viime kesänä Haltin kärkivahvikkeelliset sandaalit ja tosi hyvät! Tosin en kyllä itse menis joka viikko sandaaleja ym. ostamaan ....käyttäjällekkin tarkkuutta. Meillä on ollut sääntönä, että vaatteist ja tavaroista pidetään huolta myös itse. Jos ilmenee liian hurjaa menoa ja tahallan rikkomista, niin uusia ei tule. Eikä esim. yksiäkään kenkiä ole koskaan mennyt rikki.

No en mä tolle lapselle rupea sanomaan, että älä juokse, ettei kengät mee rikki. :o Poika on rämäpää ja kaikki kengät on roskis kamaa yhden kauden jälkeen. Kun nyt edes puoli kesää kestäisivät niin olis tosi hyvä. Rauhallisella tytöllä taas voi kestää kengät parikin vuotta ja mennä vielä kiertoonkin.

Kiitos vinkeistä. Käyn katsastamassa niitä Haltin sandaaleja =)

Yhteistyössä