hauskoja tai (vähemmän hauskoja) mokia, joita tullu tehtyä väsyneenä tai muuten

  • Viestiketjun aloittaja hepheo
  • Ensimmäinen viesti
Silloin kun ajokorttia ajetaan täytyy käydä lääkärintarkastuksessa missä sitten näkö yms tarkastetaan.
Itselläni oli sitten sen näöntarkastuksen vuoro ja lääkäri pyysi ensin katsomaan vasemmalla ja peittämään oikean ja sitten toisin päin, lopuksi sanoi, että molemmat.
Noh, minä sitten ajatuksissani peitin molemmat silmät ja aloin ihmettelemään ääneen, että enhän mä näe mitään ja samassa tajusin, että piru mun piti katsoa molemmilla silmillä.
Lääkäri sitte repes ihan totaalisesti ja minä tietty myös
:D
 
Sariel
itse sekoan välillä sanoissa pojan kanssa, kun se on semmoinen pälpätti ja kuuntelen sen juttuja samalla, kun teen jotain. viimeksi tänään sanoin, että joo on syksy ja sit kun lehdissä ei oo enää puita niin tulee lunta. kerran hampaiden pesulla (meillä on jotain pikku-myy-hammastahnaa) niin sanoin, että kato ostin niisku-myy-hammastahnaa.
 
Sariel
ja pojan ollessa jotain puoli vuotta niin oltiin rakennusliikkeessä. poika nukkui kannettavassa turvakaukalossa sillä aikaa siellä liikkeen lattialla. lähdettiin pois niin ajeltuani vähän matkaa tajusin, että poika oli jäänyt sinne liikkeeseen. :snotty:
 
cruelladevil
Alkuperäinen kirjoittaja Sariel:
ja pojan ollessa jotain puoli vuotta niin oltiin rakennusliikkeessä. poika nukkui kannettavassa turvakaukalossa sillä aikaa siellä liikkeen lattialla. lähdettiin pois niin ajeltuani vähän matkaa tajusin, että poika oli jäänyt sinne liikkeeseen. :snotty:
:eek:
 
Noo
Molen monesti pukenut vauvaa niin, että olen laittanut sen seisomaan, kun olen nostanut housuja jalkaan. Ja sitten ihmetellyt, miksi se ei pysy pystyssä.
Ei ehkä hauska, mutta on se vähän huvittanut, kun eihän tuo vielä pysty varaamaan jalkojen varaan yhtään.
 
Mä en todellakaan ole aamuihmisiä ja poikani ollessa n.6kk hänen neuvola-aika oli aamulla klo 8.30. Puin pojan laitoin odottamaan sänkyyn, että puen itselleni ulkovaatteet. Kun sain itseni puettua otin vaunut ja lähdin neuvolaa kohti. Neuvolan aulassa rupesin ottamaan lasta vaunuista ja kauhukseni huomasin, että olin unohtanut pojan kotiin.. Nolona lähdin lykkäämään vaunuja takaisin ja hakemaan pojan.. :ashamed: tapauksella oli paljon silminnäkijöitä ja heistä oli ilmeisen hupaisaa seurata toimiani. Onneksi neuvolaan ei ollut matkaa kuin 200-300m ja mies oli kotona.Hän oli koittanut perään soittaa, et unohtuko jotain, mut mulla oli puhelin äänettömällä. :ashamed: Neuvolan tädille sitten selittelin myöhästymistäni ja häntäkin hieman hymyilytti.. =)
 
  • Tykkää
Reactions: Hilpuri Tilli
viera
mä lähdin viemään poikaa päiväkotiin ja matkalla parkkikselle aloin vetää pojan ( 4v ) takkia päälleni. poika huus vähän pelästyneenä että äiti mitä sä teet.
 
IhanaValo
Miulla yleensä vaan tavarat eksyy vääriin paikkoihin jos oon väsynyt..etenkin silloin kun lapset on ollut vauvoja,niin on se väsymysken taso ollut ihan uskomatonta luokkaa.

Esim.kotiavaimet,hiusharja,ruokailuvälineet yms. on lopulta löytyneet jääkaapista, kun taas esim.maito on meinannu mennä kuiva-ainekaappiin.Kännykkä on kans yksi mikä on ollut kateissa varmaan suurimman osaa vauva-ajasta..sit kun vielä oon pitänyt sitä äänettömällä ettei vaan lapset oo herännyt kesken uniaan kännyn ääneen..

Monesti minuu on "kiitelty" kun en taaskaan vastaa puhelimeen.. :whistle:
 
vieras
Kaverin veli kuskasi mut kotiin. Meidän silloinen auto oli ns kolmiovinen eli vaan etuovet. No, tottumuksesta kampesin tietenkin kaverin veljen auton takapenkiltä etuoven kautta. Kun olin saanut itseni ahdettua pihalle, huomasin että käsilaukku jäi takapenkille. Mitään ajattelematta avasin TAKAOVEN ja otin laukkuni. Vasta siloin tajusin, että kaverin veli tuijottaa minua autostaa, jonka MOLEMMAT oikeanpuoleiset ovet ovat sepposen selällään auki...

Huikkasin kiitos, vedin molemmat ovet kiinni ja luippasin sisälle nauramaan pöljyyttäni.
 
puhelu väärälle miehelle
Nuorempana soitin kerran ensirakkaudelleni, jonka kanssa olin harrastanut seksiä ensimmäisen kerran. Jäbä, 18v., asui vielä vanhempien luona. Puhelimesta mies vastasi sukunimellään. Kerroin kuka soittaa ja sitten aloin hehkuttaa edellisillan tapahtumia HYYYYVIN yksityiskohtaisesti, sillä seksi oli ollut loistavaa! Jutusteluni katkaisi vaivautunut ääni "Tää puhelu on varmaan Jannelle?" Hävetti niin että meinasin pyörtyä, sain kuitenkin sanottua että on joo sille tää puhelu............ :D
 
vieras
Minä menin veskiin, ja aloin pissaamaan jo "lennossa" kun oli erittäin kova hätä. Pari hetkeä myöhemmin tajusin istuvani kusisella wc -pytyn kannella.
Olin unohtanut jotain oleellista...
 
Menin raskaana ollessani lääkärintarkastukseen housut pois meiningillä, ja sattuipa siihen aikaan olemaan joku haiseva bakterioosis vaginoosis päällä joten jo haju itsessään oli veikeä. Juhlatunnelmaa lisäsi PINKIT tuherokarvat, joita en luonnollisesti enää vatsan alta muistanut... :ashamed:

Myöhemmin vauvan jo synnyttyä ollaan nähty samaa lääkäritätiä muissa asioissa ja olin bongaavinani jonkun hymyntapaisen.
 
nn
sanoin kultasepän liikkeessä kaiverrukseen että nimi on anton ja se kirjotetaan yhdellä ännällä... myyjä kattoi hetken, että AHAA...

tänään mun piti käydä YKSIN nopiaan kaupassa ja yleensä mieheni ajaa autoa ja jotenkin oletin että näin on myös nyt ja istuin hanttikuskin paikalle ja kirosin kun miestä ei kuulu eikä näy. Kauan siinä menikin, ennen ku tajusin että mä todellakin olen menossa sinne kauppaan YKSIN ja joudun ite ajamaan... näin on käynyt aika useesti.
 
Isä yritti joskus pestä astiat kahvinporoilla. :D

Ja tää on nyt lähinnä söpö lapsen temppu, pikkuveli joskus 2-3v pisti näkkärit leivänpaahtimeen, vähän ajan päästä äitille sano että "äiti, tuolta paahtimesta tulee keltasta tulta!" :)
 

Yhteistyössä