Hauskoja tai omituisia juottoloiden nimiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieraileva tietäilijä:
Tuohon Äteritsiputeritsipuolilautatsibaariin lisäisin vielä että sitä suomennettiin ihan ääppöseksi paikallisten kesken. Se Salla on niin pieni paikka että varmasti taksiautoilijat tietää vaikka kuinka umpitunnelissa selittäis ää:stä jotaki..
Näyttää monia huvittavan tuo nimi. Useasti turistit otti kuvia siitä nimestä ku ollaan kylillä pyöritty. Enää sitä vaan ei sielä ole. Se muistaakseni pääty johonki ennätykseen tuo nimi ku oli pisin(?) tai jotaki semmosta. Olen aikoinaan asunu Sallassa niin tiiän sen takia.

eikös se ole suomen kielen pisin sana :D muistelisin guinnesin ennätystenkirjasta jotain tuollasta (vai oliko sittenkin pisin nimi)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieraileva tietäilijä:
Tuohon Äteritsiputeritsipuolilautatsibaariin lisäisin vielä että sitä suomennettiin ihan ääppöseksi paikallisten kesken. Se Salla on niin pieni paikka että varmasti taksiautoilijat tietää vaikka kuinka umpitunnelissa selittäis ää:stä jotaki..
Näyttää monia huvittavan tuo nimi. Useasti turistit otti kuvia siitä nimestä ku ollaan kylillä pyöritty. Enää sitä vaan ei sielä ole. Se muistaakseni pääty johonki ennätykseen tuo nimi ku oli pisin(?) tai jotaki semmosta. Olen aikoinaan asunu Sallassa niin tiiän sen takia.

Kyseinen baari on tosiaan suljettu, mutta ainakin jokin aika sitten nimi oli vielä paikallaan. Puskaradiosta on kuultuna, että nimen/baarin suhteen olisi vielä suunnitelmia (kun Kämppis poistuu). Varmaa tietoa ei sitten ole.....

Alkuperäinen kirjoittaja JoannaH:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 17:52 Blue Rush kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 17:51 JoannaH kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 17:50 Blue Rush kirjoitti:
Äteritsiputeritsipuolilautatsibaari :D

Oliko tämä jossain sotkamossa... Muistelen että oon nähny.
Sallassa

No sitte mä oon nähny vaan kuvan. :) Piti vaan kysyä ku muuten ois jääny häiritsemään..

Mä oon peräti kerran menny ton Ä:n ohi. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tarppa:
Ai niin tuli mieleen että täällä mun kotipaikka kunnalla oli ennen sellanen kapakki kun HARMINPAIKKA! :laugh: liekö sitten ollut nimensä veroinen kun meni konkkaan joku vuosi sitten... :whistle:

Lapinlahdella on hevostalli nimeltä Harminpaikka vai liekö ratsutalli, mut heppoja kumminki.

Alkuperäinen kirjoittaja sibelius 79:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 19:37 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 19:30 entinen rollolailen kirjoitti:
ai ylityö on lopettanu?

no, löytyyks sieltä vielä noi huppeli ja hulipumba? ja kait se klassikko pub tupsu edelleen on olemassa? sehän on varsinainen rollon blue oyster bar :laugh:

joo ylityö loppu ku siltä loppuvuokrasopimus... tilalla on Iloinen Ilves, vieressä Paha Kurki (ne on saman kenen grandekin on)... hulibumba on vielä, huppelikin taitaa olla ja tietty tupsu....
juu ja samalla omistajalla kajaanissa kalpea kukko

Onko Kajaanissa muka vielä tuo kalpea kukko hengissä...?

Alkuperäinen kirjoittaja Santtulin äiti;7328817:
Turun tienoolla on kahdella pubilla sama nimi eli Bristol. Saa olla taksikuskille tarkka et pääsee oikeaan baariin. Kilometerjä kun tulee 20 väliä.

Hassua kun vertaa äteritsi...-paikkaan, kun ei mikään nimi kelvannut.

Missä sijaitsevat?

Yhteistyössä