Hauskoja t-paita tekstejä

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
heipsis
Mä olen ollut melkoinen tuollaisten tekstipaitojen suurkuluttaja, kaapista löytyy mm. seuraavilla teksteillä varustettuja paitoja:

"miksi minua aina syytetään kaikesta"
"tiedän että puhutte selkäni takana" (teksti siis selässä)
"aina saa kärsiä ja hävetä"
"naapurini vainoavat minua"

siinä joitakin esimerkkejä. suurimman osan näistä paidoistani olen tilannut mentalwear nimisestä kaupasta, siellä on hauskoja paitoja :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näin yhdellä pyöreähköllä rouvalla paidan jossa luki:

Minä olen lihava,
sinä olet ruma,
minä voin laihduttaa...


:LOL: :LOL: :LOL: mie haluan tuommosen paidan!!!

kukas se muuten olikaan jonka paidassa luki jotenkin näin: meiän äiti syö teiän äitien ruuat? se oli loistava! :LOL:
 
vieras
Jossain näin paidan, missä oli pikkusen mollattu tät Saarioisten mainosta, missä se tyttö huutaa hiekkiksella isommille lapsille, että meidän äiti tekee teidän äitien ruoat. Siinä paidassa luki, että meidän isä tekee teidän äitien lapset... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun miehellä on semmoset ihanat vaaleanpunaiset Wagner-boxerit, missä lukee toisen pakaran päällä "pala kuumaa kinkkua" ja sillä on (mun mielestä) täydellinen p*erse.
Sit sillon semmonen t-paita, missä lukee ISO mutta lempeä (mies on isokokoinen, ja harteikas)
Mun siskolla on paita missä lukee "musiikki pelasti minut urheilulta" ja hän on musiikinopettaja...
Mun miehellä on mustat Viivi&Wagner boxerit, joissa lukee toisessa lahkeessa "tulen mustissa kalsareissa tai en tule ollenkaan" ja Wagner on siinä silleen kädet puuskassa :D B)
meillä on sellaset mis lukee "se on kakstahtikone" :LOL:
 
äitee
Mulla on paidat,joissa lukee "PAKKOPAITA" "äiti on kova jätkä" ja "aina saa kärsiä ja hävetä"

Likalla "isin tyttö"

pikkusälillä "hiekkalaatikon kingi" "kävelevä katastrofi" "iskän apulainen"

isännällä "museokamaa" "kerran luulin olevani väärässä,mutta erehdyin""tosimiehellä on tosiauto""!"vävypoika"

Ite ostin veljille paidat,joissa lukee"ehkä otin,ehkä en" ja "EI TARTTE AUTTAA!!"
Ja isälleni ostin "tosimies ei kampaa kaipaa"(tässä Homerin kuva)"pystyraita hoikentaa"(yksi valkoinen pystyviiva)
Sit hällä on paita jossa lukee "vittuile vaan,saunantakana on tilaa!"ja "kyllä suomalaisen miehen kroppa on sitten kaunis!"
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun miehellä on semmoset ihanat vaaleanpunaiset Wagner-boxerit, missä lukee toisen pakaran päällä "pala kuumaa kinkkua" ja sillä on (mun mielestä) täydellinen p*erse.
Sit sillon semmonen t-paita, missä lukee ISO mutta lempeä (mies on isokokoinen, ja harteikas)
Mun siskolla on paita missä lukee "musiikki pelasti minut urheilulta" ja hän on musiikinopettaja...
Mun miehellä on mustat Viivi&Wagner boxerit, joissa lukee toisessa lahkeessa "tulen mustissa kalsareissa tai en tule ollenkaan" ja Wagner on siinä silleen kädet puuskassa :D B)
meillä on sellaset mis lukee "se on kakstahtikone" :LOL:
meillä on kahet, toisessa lukee että: nyt meni housut kostean puolelle ja toisessa: tuore tuoksu suoraan navetasta :LOL: :LOL: lahjaksi ostin ja tykkää kyllä käyttää :D
 
Painoin just pari päivää sitten itselleni valmiiksi mammapaidan.

Teksti tuli siitä ärsyttävästä activia-mainoksesta, jossa aikoinaan se täti valitti:
"Söin vähän huonosti ja nyt turvottaa..."

Siellä se paita nyt odottaa, että maha vähän vielä kasvaa.
 
unohin ihan tässä naurunremakassa sanoa että ukolla on paita missä lukee: avohoidossa ja miulla vastaavasti: täyttä ymmärrystä vailla... arvatkaa vaan onko tullu pyrskähteleviä katseita ku ollaan ne päällä kävelty kaupungilla :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Painoin just pari päivää sitten itselleni valmiiksi mammapaidan.

Teksti tuli siitä ärsyttävästä activia-mainoksesta, jossa aikoinaan se täti valitti:
"Söin vähän huonosti ja nyt turvottaa..."

Siellä se paita nyt odottaa, että maha vähän vielä kasvaa.


:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: ai vitsit, siulla on hyvä huumorintaju!!!
 
talitintti
en nyt kaikkia jaksanu lukea läpi,että onko sanottu,mutta mun sisko osti meiän pojalle paidan,jossa lukee "kävelevä katastrofi" ja musta se on tosi hauska :D sopii ku nenä päähän meiän pojalle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:
Tuosta acticiajutusta tuli mieleeni erään kaverini tokaisu, jonka voisin myös paitaan laittaa: "söin vähän liikaa ja nyt oon läski" :D

Ton vois ottaa käyttöön sitten jälkeenpäin, jos ne raskauskilot ei lähdekään niin nopeasti kuin on tarkoitus :LOL:
 
vieras
Meidän neidillä on semmonen ribbineulos-pipo, mis lukee isoin kirjaimin EMÄNTÄ Se on herättäny hilpeyttä kauppa-reissuilla. Mut on muuten ihan älyttömän hyvä pipo!
 

Yhteistyössä