Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Aihe vapaa
Hauskoja sanontoja tms?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="Moro!, post: 22765378"]</p><p>Pälyilee ku susi nussiessa</p><p>Pyörii ku ryssä anttilan ovissa</p><p>Joka toiselle kuoppaa kaivaa on tosi vittumainen jätkä</p><p>Hauskaa on, kuin anopin hautajaisissa.</p><p>Lähti, kuin lehmä suosta.</p><p>Kylymä ko eskimon pillussa.</p><p>Niin kiero mies että pipokin pitää ruuvata päähän.</p><p>Niin kiero, että syö rautanaulan ja paskantaa ruuvin.</p><p>Pyörii kuin ryssä Anttilassa.</p><p>Hävis ku pieru saharaan.</p><p>Kalpea kuin homo HIV - testissä.</p><p>Lähti liukkaasti kuin talonmies jäiseltä peltikatolta.</p><p>Pimeää kuin tontun perseessä.</p><p>Jätkä on kuin pystyyn paskannettu lapamato.</p><p>Tarkkaa hommaa, kuin puuhevosen perseenreijän poraus.</p><p>Sopii kuin faija mutsiin</p><p>Rahaa on kuin rosvopäälliköllä. - Ei yhtä paljon, mutta samalla tavalla - hankittu.</p><p>Rahaa on kuin rosvopäälliköllä. - joka on just ryöstetty.</p><p>Hiljaa kuin mykkä paskalla.</p><p>Auttaa kuin housuun kuseminen pakkasella.</p><p>Lapsihan on ihan isänsä näköinen; yhtä pienet munat.</p><p>Lapsihan on ihan isänsä näköinen; mutta pääasia että on terve.</p><p>Putos ku eno veneestä.</p><p>Sopii kuin otsahiukset sialle.</p><p>Huutaa, kuin mummo uunissa.</p><p>Tarpeeton, kuin paavin pallit.</p><p>Ajaa yhtä hitaasti kuin vanhat ihmiset nussii.</p><p>Seksikäs kuin maksalaatikko.</p><p>Tyhmä kuin osuuskaupan kassa.</p><p>Kuollut kuin vuoden vanha hevosenpaska.</p><p>Kylmää kuin jääkarhun perseessä</p><p>Mutkittelee kuin käärmeen kusi erämaassa</p><p>Hiljaista kuin ruotsalaisessa iltakirkossa</p><p>Levisi kuin kaljalasti osuuskaupan rappusille</p><p>Toimii kuin junan vessa</p><p>Kurkku on kuiva kuin naapurin kaivo</p><p>Kevyt kuin poliitikon lupaus</p><p>Ajaa kuin pulloperse sika.</p><p>Apea kuin kissa paskalla.</p><p>Istuu tärkeänä kuin kissa paskalla.</p><p>Tarpeeton, kuin meidän mutsin kännykkä.</p><p>Tarpeeton, kuin nunnan nännit.</p><p>Terve kuin pukki.</p><p>Tietää yhtä paljon (jostakin) kuin sika satelliiteista..</p><p>Silmät kuin tähdet, ei yhtä kirkkaat mutta yhtä kaukana toisistaan</p><p>Kattoo ku halpaa makkaraa, itse on kuin tarjouslenkki....</p><p>Pihalla kuin lintulauta</p><p>Tehän olette kuin kaksi marjaa; paskanmarja ja rusina</p><p>Lähtee kuin purkka hiuksista</p><p>Se on siinä eikä miniän perseessä!</p><p>tärisee kuin sokee homo makkara kädessä </p><p>Helppoo ja hauskaa ku lapsen lyöminen</p><p>(Puhuu vähän, eikä silloinkaan asiaa.</p><p>puhu vaikka sana tunnissa, mut älä änkytä!</p><p>Ei yksi kerta vielä homoksi tee)</p><p>Jos se ei tapa se vituttaa</p><p>Itseäni olen aina kiittänyt ja kiitosta on riittänyt.</p><p>happamia sanoi vihreä kettu rauhoittavista</p><p>odottavan aika on yleensä alle tunti</p><p>tili tuli, tili meni. Näkikö kukaan kumpaakaan tilannetta?</p><p>parempi pää täynnä, kuin kymmenen oksalla</p><p>ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin</p><p></p><p>joka toiselle kuoppaa kaivaa joka toiselle ei</p><p>Joka toiselle kuoppaa kaivaa, ja siksi Jokalle tullaan valittamaan</p><p>Sanoa saa vaikka vituksi, mutta nussimaan ei saa tulla</p><p>Älä tee niin kuin minä teen. Tee niin kuin minä sanon!</p><p>Varmaa tietoa ei ole, mutta tämä ei ole varma tieto, koska varmaa tietoa ei ole. </p><p>Niin kova valehtelemaan, että en uskoisi, vaikka hän päivää sanoisi.</p><p>Naama näyttää siltä, että olisi sytytetty palamaan ja sammutettu ruuvimeisselillä."" </p><p>päissään ku ellun kana</p><p>joka kuusen katsahtaa, se katajaan napsahtaa</p><p>kylmä ku pingviinin perseessä</p><p>Se parhaiten nauraa, kellä vahvin lääkitys.</p><p>Mitäs me pienistä, kun ei ne pienetkään meistä</p><p>Kompastelu voep estee kuatumisen </p><p>ÄLÄ AUTA MINUA YLÖS ENNEN KUIN OLEN KAATUNUT!!!</p><p>PUHU VAIN SULAVIA SANOJA, SILLÄ HUOMENNA VOIT JOUTUA SYÖMÄÄN NE!!</p><p>EN OLE VÄSYNYT, EN VAIN OLE TOTTUNUT OLEMAAN HEREILLÄ.</p><p>AIKUISET EI OLE LAPSIA VIISAAMPIA -VAIN PAREMPIA VALEHTELIJOITA!</p><p>VANHENEMINEN EI OLE VAARALLISTA!VASTA KUN LAKKAAT VANHENEMASTA, LOPPUSI ON KOITTANUT.</p><p>TIETOKONEET TEKEVÄT NOPEITA, HYVIN TARKKOJA VIRHEITÄ.</p><p>ÄLÄ VARASTA,HALLITUS EI VOI SIETÄÄ KILPAILIJOITA!</p><p>SYÖ JÄRKEVÄSTI JA LIIKU - KUOLET KUITENKIN!</p><p>VASTUSTA VÄKIVALTAA - AMMU TAKAISIN!</p><p>ON YHTÄ HELPPO SAADA KANSANEDUSTAJA PUHUMAAN TOTTA, KUIN NAULATA GEELIÄ SEINÄÄN!</p><p>JOS RAKKAUS TODELLAKIN ON SOKEA, MIKSI PITSIALUSVAATTEET OVAT NIIN SUOSITTUJA?</p><p>JOS PELKÄÄT SUURIA NOPEUKSIA, HANKI WINDOWS!</p><p>ELLET SAA IHMISIÄ VAKUUTTUNEIKSI,HÄMÄÄ!!</p><p>ÄLÄKÄ SAATA MINUA KIUSAUKSEEN - LÖYDÄN NE ITSEKIN</p><p>EIKÖ TURVATYNY POLIITIKKOJEN AUTOSSA OLEKKIN YHTÄ HELVETIN TUHLAUSTA</p><p>PARAS TAPA PÄÄSTÄ KIUSAUKSESTA ON LANGETA SIIHEN!</p><p>TE LUULETTE YMMÄRTÄVÄNNE TÄMÄN, MUTTA ODOTTAKAAS KUN OLEN SELITTÄNYT SEN TEILLE.</p><p>ALKOHOLI EI RATKAISE ONGELMIA, MUTTA EI SITÄ TEE VITTU MAITOKAAN.</p><p>ELÄMINEN ON KALLISTA,MUTTA SIIHEN KUULUU ILMAINEN MATKA AURINGON YMPÄRI JOKA VUOSI!</p><p>EN KÄRSI HUONOSTA MUISTISTA, NAUTIN SIITÄ!!</p><p>10:TÄ HUKKUMISONNETTOMUUDESTA, 9 JOHTUU VEDESTÄ!</p><p>KERRO MINULLE KENEN KANSSA SEURUSTELET NIIN MINÄ KERRON SINULLE, KEITÄ HE OVAT.</p><p>ILMAN MUTKIA, TIE ON SUORA</p><p>VERI ON PUNAISEMPAA KUIN VESI!</p><p>VESI ON TÄRKEÄÄ, ILMAN VETTÄ KUKAAN EI OPPISI UIMAAN! JA KAIKKI HUKKUISIVAT!</p><p></p><p>ps.sori ku tuli osa isolla en jaksa korjata</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Moro!, post: 22765378"] Pälyilee ku susi nussiessa Pyörii ku ryssä anttilan ovissa Joka toiselle kuoppaa kaivaa on tosi vittumainen jätkä Hauskaa on, kuin anopin hautajaisissa. Lähti, kuin lehmä suosta. Kylymä ko eskimon pillussa. Niin kiero mies että pipokin pitää ruuvata päähän. Niin kiero, että syö rautanaulan ja paskantaa ruuvin. Pyörii kuin ryssä Anttilassa. Hävis ku pieru saharaan. Kalpea kuin homo HIV - testissä. Lähti liukkaasti kuin talonmies jäiseltä peltikatolta. Pimeää kuin tontun perseessä. Jätkä on kuin pystyyn paskannettu lapamato. Tarkkaa hommaa, kuin puuhevosen perseenreijän poraus. Sopii kuin faija mutsiin Rahaa on kuin rosvopäälliköllä. - Ei yhtä paljon, mutta samalla tavalla - hankittu. Rahaa on kuin rosvopäälliköllä. - joka on just ryöstetty. Hiljaa kuin mykkä paskalla. Auttaa kuin housuun kuseminen pakkasella. Lapsihan on ihan isänsä näköinen; yhtä pienet munat. Lapsihan on ihan isänsä näköinen; mutta pääasia että on terve. Putos ku eno veneestä. Sopii kuin otsahiukset sialle. Huutaa, kuin mummo uunissa. Tarpeeton, kuin paavin pallit. Ajaa yhtä hitaasti kuin vanhat ihmiset nussii. Seksikäs kuin maksalaatikko. Tyhmä kuin osuuskaupan kassa. Kuollut kuin vuoden vanha hevosenpaska. Kylmää kuin jääkarhun perseessä Mutkittelee kuin käärmeen kusi erämaassa Hiljaista kuin ruotsalaisessa iltakirkossa Levisi kuin kaljalasti osuuskaupan rappusille Toimii kuin junan vessa Kurkku on kuiva kuin naapurin kaivo Kevyt kuin poliitikon lupaus Ajaa kuin pulloperse sika. Apea kuin kissa paskalla. Istuu tärkeänä kuin kissa paskalla. Tarpeeton, kuin meidän mutsin kännykkä. Tarpeeton, kuin nunnan nännit. Terve kuin pukki. Tietää yhtä paljon (jostakin) kuin sika satelliiteista.. Silmät kuin tähdet, ei yhtä kirkkaat mutta yhtä kaukana toisistaan Kattoo ku halpaa makkaraa, itse on kuin tarjouslenkki.... Pihalla kuin lintulauta Tehän olette kuin kaksi marjaa; paskanmarja ja rusina Lähtee kuin purkka hiuksista Se on siinä eikä miniän perseessä! tärisee kuin sokee homo makkara kädessä Helppoo ja hauskaa ku lapsen lyöminen (Puhuu vähän, eikä silloinkaan asiaa. puhu vaikka sana tunnissa, mut älä änkytä! Ei yksi kerta vielä homoksi tee) Jos se ei tapa se vituttaa Itseäni olen aina kiittänyt ja kiitosta on riittänyt. happamia sanoi vihreä kettu rauhoittavista odottavan aika on yleensä alle tunti tili tuli, tili meni. Näkikö kukaan kumpaakaan tilannetta? parempi pää täynnä, kuin kymmenen oksalla ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin joka toiselle kuoppaa kaivaa joka toiselle ei Joka toiselle kuoppaa kaivaa, ja siksi Jokalle tullaan valittamaan Sanoa saa vaikka vituksi, mutta nussimaan ei saa tulla Älä tee niin kuin minä teen. Tee niin kuin minä sanon! Varmaa tietoa ei ole, mutta tämä ei ole varma tieto, koska varmaa tietoa ei ole. Niin kova valehtelemaan, että en uskoisi, vaikka hän päivää sanoisi. Naama näyttää siltä, että olisi sytytetty palamaan ja sammutettu ruuvimeisselillä."" päissään ku ellun kana joka kuusen katsahtaa, se katajaan napsahtaa kylmä ku pingviinin perseessä Se parhaiten nauraa, kellä vahvin lääkitys. Mitäs me pienistä, kun ei ne pienetkään meistä Kompastelu voep estee kuatumisen ÄLÄ AUTA MINUA YLÖS ENNEN KUIN OLEN KAATUNUT!!! PUHU VAIN SULAVIA SANOJA, SILLÄ HUOMENNA VOIT JOUTUA SYÖMÄÄN NE!! EN OLE VÄSYNYT, EN VAIN OLE TOTTUNUT OLEMAAN HEREILLÄ. AIKUISET EI OLE LAPSIA VIISAAMPIA -VAIN PAREMPIA VALEHTELIJOITA! VANHENEMINEN EI OLE VAARALLISTA!VASTA KUN LAKKAAT VANHENEMASTA, LOPPUSI ON KOITTANUT. TIETOKONEET TEKEVÄT NOPEITA, HYVIN TARKKOJA VIRHEITÄ. ÄLÄ VARASTA,HALLITUS EI VOI SIETÄÄ KILPAILIJOITA! SYÖ JÄRKEVÄSTI JA LIIKU - KUOLET KUITENKIN! VASTUSTA VÄKIVALTAA - AMMU TAKAISIN! ON YHTÄ HELPPO SAADA KANSANEDUSTAJA PUHUMAAN TOTTA, KUIN NAULATA GEELIÄ SEINÄÄN! JOS RAKKAUS TODELLAKIN ON SOKEA, MIKSI PITSIALUSVAATTEET OVAT NIIN SUOSITTUJA? JOS PELKÄÄT SUURIA NOPEUKSIA, HANKI WINDOWS! ELLET SAA IHMISIÄ VAKUUTTUNEIKSI,HÄMÄÄ!! ÄLÄKÄ SAATA MINUA KIUSAUKSEEN - LÖYDÄN NE ITSEKIN EIKÖ TURVATYNY POLIITIKKOJEN AUTOSSA OLEKKIN YHTÄ HELVETIN TUHLAUSTA PARAS TAPA PÄÄSTÄ KIUSAUKSESTA ON LANGETA SIIHEN! TE LUULETTE YMMÄRTÄVÄNNE TÄMÄN, MUTTA ODOTTAKAAS KUN OLEN SELITTÄNYT SEN TEILLE. ALKOHOLI EI RATKAISE ONGELMIA, MUTTA EI SITÄ TEE VITTU MAITOKAAN. ELÄMINEN ON KALLISTA,MUTTA SIIHEN KUULUU ILMAINEN MATKA AURINGON YMPÄRI JOKA VUOSI! EN KÄRSI HUONOSTA MUISTISTA, NAUTIN SIITÄ!! 10:TÄ HUKKUMISONNETTOMUUDESTA, 9 JOHTUU VEDESTÄ! KERRO MINULLE KENEN KANSSA SEURUSTELET NIIN MINÄ KERRON SINULLE, KEITÄ HE OVAT. ILMAN MUTKIA, TIE ON SUORA VERI ON PUNAISEMPAA KUIN VESI! VESI ON TÄRKEÄÄ, ILMAN VETTÄ KUKAAN EI OPPISI UIMAAN! JA KAIKKI HUKKUISIVAT! ps.sori ku tuli osa isolla en jaksa korjata [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Järjestä seuraavat numerot pienimmästä suurimpaan: 5 1 8
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Petteri Orpon hallitus joutuu taas korjaamaan Sannan tyttöviisikon mokaa
51 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
"Donald Trumpin neuvonantaja tekoälystä: ”AI on ensiarvoisen tärkeätä Yhdysvalloille”"
57 min sitten
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Riikka Purra ei puutu veroetuihin vaikka joutuisimme sopeuttamaan lisää
Tänään 12:53
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Mahtavaa ja upeeta! USAn presidentti Joe Biden lukee Kaksplus palstaa ja ottaa hyvistä neuvoista vaarin. Kuittailu tehosi häneen ☺️
Tänään 10:19
vierailija
5 Viestiä
Aihe vapaa
5.
M.amu yritti tuoda Suomeen kilogramman kokaiinia jauhojengeille
Tänään 09:28
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Suomi julkaisi tänään ohjeet siitä miten toimitaan sitten kun Putte hyökkää Suomeen ja m.amu tekee terrori-iskun
Tänään 08:52
vierailija
5 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Voimakas kirjasuosittelu
Tänään 04:36
vierailija
8 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Clearblue ultra early toimivuus?
Eilen 23:50
vierailija
0 Viestiä
Lapsen saaminen
Luetuimmat
1.
K/B-komposti 2.0
Started by vierailija
Eilen 18:00
Luettu: 3K
Aihe vapaa
2.
Hoitajamitoituksesta - Potkut 800:lle hoitajalle yksistään HUS:ssa, nyt laitetaan mitoitukset kuntoon
Started by vierailija
Eilen 13:30
Luettu: 326
Aihe vapaa
3.
Relaatio 1065
Started by vierailija
Eilen 08:21
Luettu: 239
Aihe vapaa
4.
Järkevä artikkeli kaksplussalla: lasten teko pitää aloittaa 23-vuotiaana.
Started by Johnny Appleseed
Eilen 02:06
Luettu: 216
Aihe vapaa
5.
Vasemmistolainen lehdistö paljasti Putinille Ukrainan saaneen luvan iskeä amerikkalaisohjuksilla Venäjän maaperälle
Started by vierailija
Eilen 21:33
Luettu: 188
Aihe vapaa
6.
Kuulkaas nyt neidit Piitteni, puutarhatonttu Oolaffi, Makarooni ja Starmeri! Antakaa 🇺🇦:lle lupa ampua putlerin infra tuusan peeksi ja vähän äkkiä!
Started by vierailija
Eilen 11:12
Luettu: 169
Aihe vapaa
7.
Miten sanoa nätisti miehelle että en tykkää siitä mitä se tekee
Started by vierailija
Eilen 10:33
Luettu: 166
Aihe vapaa
8.
Arvot|”Ei demareita, kiitos!” lukee Akseli Lehtosen, 22, makuuhuoneen ovessa – tällaista on olla nuori konservatiivi vihervasemmistolaisten keskellä
Started by vierailija
Eilen 10:12
Luettu: 140
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
K/B-komposti
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
Riikka Purra ei puutu veroetuihin vaikka joutuisimme sopeuttamaan lisää
3 min sitten
Aihe vapaa
3.
Voiko teinitytön laittaa matkustamaan turvaistuimessa?
4 min sitten
Lapset ja teinit
4.
Missä ovat uudet tiedot toimeentulotukiasiakkaiden määrästä Suomessa?
5 min sitten
Aihe vapaa
5.
K/B-komposti 2.0
5 min sitten
Aihe vapaa
6.
Onnenarpa ja Janne Antin
8 min sitten
Aihe vapaa
7.
”Näyttelijä Eva Longoria jätti Yhdysvallat – masentui Trumpin voitosta.” Tsemiä ihqu Eva, ymmärrämme sinua. Ota ero ja tule minun luokseni 🥰
13 min sitten
Aihe vapaa
8.
Järkevä artikkeli kaksplussalla: lasten teko pitää aloittaa 23-vuotiaana.
36 min sitten
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Aihe vapaa
Hauskoja sanontoja tms?
Bottom
+ Aloita uusi keskustelu