Hauskoja kuvia lapsistanne

  • Viestiketjun aloittaja tartsika
  • Ensimmäinen viesti
Joskus vuonna nakki meillä leikittiin joka ikisen pk-päivän päätteeksi vauvaa ja äitiä, ja vauvan nimi oli aina P. Niksu oli ihastunut :heart:
J aina kyselee välillä että mitä vanhoille kavereille kuuluu, ja haluaa edelleen muuttaa takaisin turkuun :D onkohan se joku sellanen että jos syntyy turkulaiseksi niin on aina turkulainen :D kait nää tässä 1½v jälkeen pikkuhiljaa sopeutuu, mutta puheterapeutin mielestä edelleen selkeästi huomaa että ei olla täkäläisiä.
 
"vieras"
Menee vieraat sekaisin. Ihan oikeasti. Älkää syytelkö kirjoituksista, joita ette varmasti tiedä jonkun kirjoittavan. Tuo yksi vastasi minuna kysymykseen, esimerkiksi. Kirjoitti 21.26.

En taida vastata tuohon enää. Mitä se kannattaa.
 
no jaa
[QUOTE="vieras";25780785]Tottakai, mutta huomaahan sen jos vaikka lauluääntä kehutaan, jos sitä ei ole ollenkaan.[/QUOTE]

Pienten lasten laulua voikin ja pitääkin kehua, vaikkeivat he laulaisi ehkä niin nuotilleenkaan. Ihan siksi, ettei lytättäisi pienten ihmisten itsetuntoa ihan pienestä pitäen.
Lapsen laulu, piirustus on lahja vanhemmalle, ei siinä vaiheessa käydä arvostelemaan onko se taiteellisilta arvoiltaan riittävän hyvä, se on hyvä ja paras kun se on oman lapsen antama.

Se on sitten eri asia, jos vanhemmat käyttävät lastaan tavallaan omana harrastusvälineenään. Lapsi laitetaan harrastamaan, jotta vanhempi saa toteuttaa omia toteutumattomia unelmiaan. Lapselle uskotellaan, että se osaa laulaa, osaa soittaa, osaa tiesmitä, vaikkei osaakaan, koska vanhempi haluaisi sen osaavan.

Kyllä mä voin sitäpaitsi sanoa suoraan, että mun mielestä nämä kaikki lapset joitten kuvia tässä ketjussa on ollut,
on olleet mun mielestä tosi suloisia, ihania ja kauniita lapsia.
 
"Noh"
[QUOTE="tähti";25781064]Luoja paratkoon! MIKÄ sinun aivosi ovat vieneet?

Ihan oikeasti, mistä teitä koulukiusaajia sikiää?[/QUOTE]

Yritetään nyt ymmärtää sitä.
Pienikin vika, se riittää jos se on korvien välissä :0
 
"vieras"
[QUOTE="tähti";25781064]Luoja paratkoon! MIKÄ sinun aivosi ovat vieneet?

Ihan oikeasti, mistä teitä koulukiusaajia sikiää?[/QUOTE]
"Mikä... ovat vieneet?" Sinulla niitä aivoja ei ole - tuo ei ole lause.
 
[QUOTE="vieras";25782437]Älä sössötä. Tuo lainaamani on kysymyslause. Virke sisältää kaksi tai useampia lauseita.[/QUOTE]

Aijaa, mä kuvittelin että virke loppuu pisteeseen, kysymysmerkkiin tai huutomerkkiin. No whatever, myönnän olleeni väärässä, jos jatkettais niillä lapsikuvilla.
 

Yhteistyössä