Ei tarvitse välttämättä olla edes tältä palstalta, kunhan on jossakin foorumissa ollut käytössä ja jäänyt mieleen.
Mun mielestäni ehdottomasti paras on tämä plussan perhoinen-84. En pysty sitä hymyilemättä lukemaan missään yhteydessä. Hauskinta on se, että tämä nikin taakse kätkeytyvä henkilö on varmaankin ihan huomaamattaan/tietämättään sen rekisteröinyt, ei siis hauskuuttaakseen muita.
Se tirinkakka oli kans aikanaan melko hyväntuulinen ja kuvaava, mutta taitaa olla nykyään toisella nimellä täällä valitettavasti.
Mun mielestäni ehdottomasti paras on tämä plussan perhoinen-84. En pysty sitä hymyilemättä lukemaan missään yhteydessä. Hauskinta on se, että tämä nikin taakse kätkeytyvä henkilö on varmaankin ihan huomaamattaan/tietämättään sen rekisteröinyt, ei siis hauskuuttaakseen muita.
Se tirinkakka oli kans aikanaan melko hyväntuulinen ja kuvaava, mutta taitaa olla nykyään toisella nimellä täällä valitettavasti.