Hauskin nimimerkki- gallup

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tarmoerkale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tarmoerkale

Jäsen
09.04.2007
929
1
16
Ei tarvitse välttämättä olla edes tältä palstalta, kunhan on jossakin foorumissa ollut käytössä ja jäänyt mieleen.

Mun mielestäni ehdottomasti paras on tämä plussan perhoinen-84. En pysty sitä hymyilemättä lukemaan missään yhteydessä. Hauskinta on se, että tämä nikin taakse kätkeytyvä henkilö on varmaankin ihan huomaamattaan/tietämättään sen rekisteröinyt, ei siis hauskuuttaakseen muita.

Se tirinkakka oli kans aikanaan melko hyväntuulinen ja kuvaava, mutta taitaa olla nykyään toisella nimellä täällä valitettavasti.
 

Yhteistyössä