Hauskimpia aprillipiloja mitä ootte tehneet lapsille?!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Heittäkääs tänne mitä hauskoja aprillipiloja ootte tehneet lapsillenne! Mä luin äsken yhdeltä ulkomaiselta saitila semmoisesta, että äiti oli askarrelut lapsilleen juomat joita ei voi juoda. Eli siis tehnyt hyytelöä juomalaseihin ja iskenyt niihin pillit.
 
Mies kerran sanoi lapsille, että "Tuossa meidän kohdalla on pavosen heska jäänyt auton alle!" Ei ollut kylläkään aprillaus, mutta muuten pila.
 
vierailija
Lupasin että iltapäivällä mennään HopLoppiin. Ostetaan kaikille jädet ja illalla saa katoa dvd:ltä piirrettyjä.

Sitten kun lapset oli aikansa riemuinneet, suunnitelleet mitä leikkivät ensin, minkä jäden valitsevat ja mikä piirretty illalla katsotaan, huusin että aprilliä!!! Oikeasti me haravoidaan piha kevätkuntoon ja saatte palkinnoksi kalakeittoa. Eikä muuten katsota niitä piirrettyjäkään, koska vanhemmat katoo uutisia.

Hehehhe :D olisittepa nähneet ne ilmeet.
 
vierailija
Yhdelle lapselle kerroin etta lintu oli lentanyt avoimesta ikkunasta hanen huoneeseensa ja mina laitoin oven kiinni ettei paase sielta lentelemaan muualle kotia. Kehotin pojan menemaan huoneeseensa ja loytamaan ja ottamaan linnun kiinni. Pitkan aikaa se siella puuhasteli lintua etsien.

Meilla oli yksi kultakala - kerroin lapsille etta se on saanut 'poikasia'. Kaikki lapset sitten tirkistelivat sinne kultakala akvaarioon ja vaittivat ettei siella mitaan olen. Mina vaan etta on on kattokaa nyt tarkasti. Pitkan aikaa etsivat niita kultakalan poikasia sielta.

Tyttaren synttari on 2 paivaa aprillipaivan jalkeen. Otin yhden tyttaren koirapehmolelun ja asettelin sen pyyhkeelle eteiseen ja otin siita kuvan. Lahetin kuvan yhdelle vanhemmista pojista joka oli koulussa ja kerroin etta olin hankkinut siskolle koiranpennun synttarilahjaksi. Mutta kun synttarit ovat vasta parin paivan paasta niin voisiko poika kysella joltain kaverilta etta ottaisivatko he pennun pariksi paivaksi hoitoon jotta voidaan antaa pentu lahjaksi sitten synttarina. Poika oli kysellyt monelta koulussa pennunhoito paikkaa ja iloisena sitten tekstasi etta paikka on loytynyt. Jatin pehmolelun eteiseen pyyhkeen paalle 'nukkumaan' ja kun poika tuli koulusta kotiin naki sen :D
 
  • Tykkää
Reactions: Hilpuri Tilli
vierailija
Yhdelle lapselle kerroin etta lintu oli lentanyt avoimesta ikkunasta hanen huoneeseensa ja mina laitoin oven kiinni ettei paase sielta lentelemaan muualle kotia. Kehotin pojan menemaan huoneeseensa ja loytamaan ja ottamaan linnun kiinni. Pitkan aikaa se siella puuhasteli lintua etsien.

Meilla oli yksi kultakala - kerroin lapsille etta se on saanut 'poikasia'. Kaikki lapset sitten tirkistelivat sinne kultakala akvaarioon ja vaittivat ettei siella mitaan olen. Mina vaan etta on on kattokaa nyt tarkasti. Pitkan aikaa etsivat niita kultakalan poikasia sielta.

Tyttaren synttari on 2 paivaa aprillipaivan jalkeen. Otin yhden tyttaren koirapehmolelun ja asettelin sen pyyhkeelle eteiseen ja otin siita kuvan. Lahetin kuvan yhdelle vanhemmista pojista joka oli koulussa ja kerroin etta olin hankkinut siskolle koiranpennun synttarilahjaksi. Mutta kun synttarit ovat vasta parin paivan paasta niin voisiko poika kysella joltain kaverilta etta ottaisivatko he pennun pariksi paivaksi hoitoon jotta voidaan antaa pentu lahjaksi sitten synttarina. Poika oli kysellyt monelta koulussa pennunhoito paikkaa ja iloisena sitten tekstasi etta paikka on loytynyt. Jatin pehmolelun eteiseen pyyhkeen paalle 'nukkumaan' ja kun poika tuli koulusta kotiin naki sen :D
Hehheh. Nää oli hauskoja :D
 
vierailija
Lyyhistyin olkkarin lattialle ja teeskentelin tajutonta. 5-10min meni ennenkö lapset ees huomas et jotain on vialla. Ja sillonki kävivät vaan tökkimässä silmään et 'äiti herää!' Sit taasmenivät leikkimän äitin selän päällä ratsastusta. Lapset 6, 5 ja 2
 

Yhteistyössä