Kerran ihmettelin kun likka huusi pakastimella: Äiti,äiti, ällyä! Mä olin hetken aikaa et wtf,mut sitten tajusin et hän halusi jäätelöä
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Pillimehu on edelleen pillulluu meidän poitsun mielestä B)
Yskiminen on yksimistä, ja päiväkodissa ihmetellään kun poika selittää että "minä yksin yöllä!" :snotty:
meidän 3v sanoo hevosta "ehonen" sillä on muutenki hauskoja sanoja.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Meillä hevonen on koppotiii. Sit tuo sanoo että ukki on kopsi eli ukki on kommunisti
Ja kiitos on kiskum.
Jugurtti on kutti.
Hyvä idea,hauska sitten joskus muistella niitäAlkuperäinen kirjoittaja ellimelli:hmm...
pyösee =jyrisee
puikkalit =kumpparit
makalua= makaroonia
on kait niitä vaikka kuinka nuita ihanaia sanoja kun vaan aina itse muistaisi... pitäisi varmaan kirjottaa johonkin ylös niitä...
öööh... "äiti anna tänne"Alkuperäinen kirjoittaja Swing:"Ätntätnnn!"
Ei oo ihan vielä selvinny mitä meinaa...
Meillä pastilli on papsiAlkuperäinen kirjoittaja Poppinen:puuvvaa = ruokaa, tunti = lintu, tapptii = pastilli, titiss = isi
Se hokee sitä aina silloin kun on mielissään, usein ihan itsekseen. Eipä se varsinaisesti yritä sanoa mitään erityistä, kunhan vaan mölisee, suloinen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:öööh... "äiti anna tänne"Alkuperäinen kirjoittaja Swing:"Ätntätnnn!"
Ei oo ihan vielä selvinny mitä meinaa...
Alkuperäinen kirjoittaja hopeapaju:Mein esikoinen taas sanoo jakoavainta aikakiireeksi. Kysyy siis, missä minun aikakiire?