Hauskat kömmähdykset/nolot lipsautukset

Niin, piristäis kummasti tätä tylsää pakkaspäivää lukea teidän noloja tilanteita, eli teidän muksujen esim. kommenttia vastaantulevan "miehen isosta nenästä" :D

Meijän likka on kohta 1-v eikä ole ehtinyt vielä kartuttaan sanavarastoa, mutta sitä odotellessa kun tyttö oppii puhumaan ja jossain yleisellä paikalla sanoo tai tekee jotain todella noloa ..jotain mille kuitenkin voi jälkeenpäin ehkä nauraa :D

Niinhän sitä sanotaan että "Lapsen suusta se totuus tulee" :LOL:
 
Kävisikö vaikka nämä muutama yleisessä naistensaunassa tulleet lapsemme kommentit:

Äiti kato, tol on vauva mahassa... kyseessä selvästi vahdevuodet ohittanut naishenkilö tai
Äiti kato, tol on iso pylly :ashamed:
 
Jaa no ei aina totuus... :D . Kun esikoinen ja siskonsa olivat pienempiä, olivat usein käsikähmää keskenään ja saattoivatpa läpsiäkin toisiaan. Useammin kuin kerran tuli komennettua jotain tyyliin "jos vielä kerran lyöt ......aa, joudut jäähylle tai otan lempilelun iltapäiväksi pois tms". No kerran toinen noista hermostui kaupassa kun ei saanut jotain haluamaansa ja kirkui kun vein hänet kassajonoon. No siinä jonossa seistessä hän äkkiä tarrasi minua ranneketjusta kiinni ja sanoi "jos sä vielä kerran lyöt mua, mä otan sulta pois tämän korun". Mä olin ihan että "TÄH ????". Olin ihan punainen ja nolo. Meillä ei koskaan lyödä lasta. Ei läpsitä tukisteta tai muutenkaan näpsitä. Jos itse kuulisin jonkun vieraan lapsen sanovan noin äidilleen kaupassa, olisin täysin varma että lasta lyödään kotona. En osannut sanoa muuta kuin "Sua ei oo ikinä lyöty". Ajattelin että en ikinä enää kehtaa näyttää naamaani siinä kaupassa. Että se niistä lapsen suusta kuultavista totuuksista :LOL: .
 
Mun tyttö on nyt 1v ja 3 kk - mutta sanoja ja väliin osuvastikin tulee jo.
Kun joulureissun jälkeen vihdoin syötiin kotona ja omassa syöttötuolissa - rinsessa sitten porskutti ruokaa lattialle ja maitoakin kaatui oikein kunnolla.
Äiti eli minä kun niitä siinä kyykistelin ja luutuilin niin tyttö totesi korkeuksistaan että:
" Piika piika piika ..." :)

Että asema on mammalla selvillä :LOL:
 
Tyttö puolitoista vuotiaana bussissa katseli sisään tulevia ihmisiä: täti tulee, setä, täti, tyttö... apina! Viimeksi mainittu oli parrakas rastatukkainen mies - eikä ollut erityisen lapsiorientoitunut, ilme oli paha. Se sijaan onneksi, muutaman täti-ihmisen päivä alkoi tuossa bussissa ilosella hmyllä.
 
ihana tuo noppanan juttu :LOL: meillä poika kysyny kovaan ääneen onko tuo mies vai nainen ja jääny vielä jänkkäämään vastaan :ashamed:

tyttö on jo aikamoinen hölösuu ja kokoajan porisemassa papu padan lailla. itse tiedän /saan selvää suurimman osan puheesta, mutta... oli se hieman noloa kun tyttö alkoi osoittelee erästä tätiä ja huutaa ämmää ämmää. naisella oli muumipaita avonaisen takin alla ja meidän pikku muumibongari heti sen sieltä huomasi ja pitihän se muillekkin kertoa :LOL:
 
Mieheni oli tulossa suihkusta ja tuli vaihtamaan vaatteita makuuhuoneeseen, jossa me katselimme tytön kanssa kirjaa. Tyttö siinä alkoi vilkuttelemaan isälle kunnes huomasi jotain toodella huvittavaa isin jakovälissä- osoitti sormellaan ja nauroi. Teki kuulemma hyvää miehiselle itsetunnolle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja RvaKoo:
Mieheni oli tulossa suihkusta ja tuli vaihtamaan vaatteita makuuhuoneeseen, jossa me katselimme tytön kanssa kirjaa. Tyttö siinä alkoi vilkuttelemaan isälle kunnes huomasi jotain toodella huvittavaa isin jakovälissä- osoitti sormellaan ja nauroi. Teki kuulemma hyvää miehiselle itsetunnolle!
meillä 2-vuotias nauroi räkäsesti (paskasesti) kun kyselin sukupuolia tässä yhtenä päivänä tyyliin että "onko "kalle" poika?" hän totesi että joo, "onko äiti tyttö?" hän totesi joo, "onko isikin poika?" lapsi mietti hetken ja katsoi iskää ja alkoi todella paskasen naurun..voi että meitäkin nauratti :LOL: siinä oli iskälle kans tosi isot miehiset plussat :D
 
No, tämä ei ole nolo lipsautus mutta hellyyttävä:
Meillä 2,5v tyttö kysyi yhtenä päivänä äidin masuvauvasta että onko tuolla masuvauvalla silmiä? Sitten perään että onko sillä jalkoja? Näihin myöntävän vastauksen saadessaan, mietti hetken ja kysyi onko sillä vaatteita tai reinoja (hällä itsellään oli juuri jalassa reinot)? Äitiä meinasi hieman naurattaa... :LOL:
 
Ihan pakko vastata. Siskoni leikki kaverinsa kanssa pienenä kotileikkiä. Olivat muka kirkossa (vasta oli ollut toisen siskoni ristiäiset) ja lauloivat asiaankuuluvia lauluja... "kun me rakastelemme, JUMALATKIN vaikenee..." :D Arvatkaa vaan härnätäänkö nykyään 15vee tyttöä tuosta... =)

Oma tyttö 1v 8kk ei vielä kovin pahoja ole möläytellyt. Niitä odotellessa... Jotkut sanat on vielä epäselviä, kuulostaa aivan kuin sanoisi v.ttu, saa aina naama punaisena selittää että tosiaan, setä ISTUU siinä.
 
Lapsemme yhdistää jotenkin tumman ihon ja vanhan iän toisiinsa.. en tiedä miksi eli "autoa ajaa vanha setä" tarkoittaa että autoa saattaa ajaa juuri kortin saanut tummaihoinen mies. Niinpä poika (2v) totesi isälleen suihkussa "Isillä on vanha pippeli".
Kerran poika nappasi minua paidankauluksesta kiinni ja kurkisti sisään. Isi kysyi pojalta, "no, mitä näkyy?". Poika totesi silmät loistaen : "Napa!"
 

Yhteistyössä