Hauskaa vappua!!! G:mitä teette tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tänään olen töissä. Jopa vähän myöhempään kuin normisti. Tuskinpa lopussa enää kauheasti asiakkaita käy, mutta kanslia on auki silti. Illalla leivon (toivottavasti) pari kakkua ja teen opinnäytetyötä.

en varmaan yhtään mitään. Mies lähtee kylille, mä en viitsi mennä mukaan aiheuttamaan moraalisia ongelmia sen kavereile. :D Lauantaina pakataan ja sunnuntaina muutetaan. <3

Tänään vielä pätkäpäivä töissä, sitten pikasiivous ja jotain hyvää ruuaksi. Mies lähtee kaverinsa synttäreitä juhlimaan, mä olen lapsen kanssa kotona. Huomenna käydään anoppilassa simalla ja munkilla ja vaihdetaan autoon kesärenkaat. Sunnuntaina haravoidaan pihaa, jos ei sada.

Hauskaa vappua! Ihan ensimmäiseksi menen muutamaksi tunniksi takaisin nukkumaan....pitikin luvata asiakkaalle asennus vappuaattoaamuna klo 7 :D Mutta se on nyt tehty. Nuoriso ( = kuopus ja serkkunsa ) vetää unta kuuppaan ja mä menen kans takaisin peiton alle. Parin kolmen tunnin päästä jatkan töitä. Illalla systerille grillaamaan. Huomenna perinteiden mukaan vappulounas suvun kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Hauskaa vappua! Ihan ensimmäiseksi menen muutamaksi tunniksi takaisin nukkumaan....pitikin luvata asiakkaalle asennus vappuaattoaamuna klo 7 :D Mutta se on nyt tehty. Nuoriso ( = kuopus ja serkkunsa ) vetää unta kuuppaan ja mä menen kans takaisin peiton alle. Parin kolmen tunnin päästä jatkan töitä. Illalla systerille grillaamaan. Huomenna perinteiden mukaan vappulounas suvun kanssa.

Minäki menen ny maate vähäks aikaa, tyttö herää ehkä tunnin päästä :) Olin hereillä miehen kans ku se läks töihin, käytiin maksettavat laskut läpi ja tehtii kauppalista :)

Jos en nyt heti saa ässiäni irti koneelta, niin meillä jää siivoamatta ja kekkerit pitämättä!
TAi sitten heittelen vaan serpentiiniä joukkoon niin näyttää asiaankuuluvalta rekvisiitalta koko sotku. :)

Hyvää vappua.. :) Kauppaan mennää kohta ku mies tuo auton meille.. Sitte iltasella suunnistetaan äidille saunomaan ja iltaa istuskelemaan ja siitä sitten huomen aamulla mökille, mökkikausi alotetaan huomenissa, eli haravointia yms tiedossa jos ilmat antaa myöden.. Kalastamassakin vois kävästä ja talviturkki tarvinnee heittää..

Mä niin odotan jo että pääsee mökille, siellä on niin ihanan rauhallista.. :heart:

Yhteistyössä