Hauskaa vai ei?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja illuusia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

illuusia

Aktiivinen jäsen
08.08.2004
15 590
1
36
Tapahtui koulussa..
Oppilaat saivat esittää kysymyksiä keittäjälle, opettajille sekä rehtorille. No, tuli viimeisen kysymyksen aika ja yksi oppilas marssi sitten koko koulun eteen esittämään reksille kysymyksensä joka kuului: kuinka monta kertaa oot käynyt vessassa?
Mulla (ja monella muulla ) loksahti oikeasti suut auki, mihin hemmettiin on hävinnyt kunnioitus ja tietty "pelko" aikuisia ja tässä tapauksessa etenkin rehtoria kohtaan?? :o
Vai oliko se nyt sitten vaan aika hassua? :/
Mielenkiinnolla jään odottamaan muiden mietteitä..

No mä pidin yläasteella vähemmistökulttuureista tunteja. Viimeisen tunnin lopuksi annoin paperin johon sai nimettömänä vastata kysymyksiin ja ne vastaukset oli :o :o :o Tyyliin "kaikki piip sais ampua"

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mä pidin yläasteella vähemmistökulttuureista tunteja. Viimeisen tunnin lopuksi annoin paperin johon sai nimettömänä vastata kysymyksiin ja ne vastaukset oli :o :o :o Tyyliin "kaikki piip sais ampua"

No joo, justiinsa. :/
Okei, nimettömänä on helppo tommosta suoltaa mut ihan oikeasti, olin aika :o tuon tapahtuneen jälkeen..

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Mikä oli vastaus? Ja minkä ikäisistä oli kysymys?

Siis paikalla koko koulu ja kysymyksen esittäjä 9-10v.

Mitä reksi vastas? Olikohan kysymyksen esittäjällä joku ajatus mielessä mitä muut ei tajunneet?

Vastasin tohon ylemmmäs reksin vastauksen mutta siis ei kyllä tasan ollut, semmosella hihityksellä se hyypiö sen kysymyksensä lopetti..

Mikä oli vastaus? Ja minkä ikäisistä oli kysymys?

Siis paikalla koko koulu ja kysymyksen esittäjä 9-10v.

Mitä reksi vastas? Olikohan kysymyksen esittäjällä joku ajatus mielessä mitä muut ei tajunneet?

Vastasin tohon ylemmmäs reksin vastauksen mutta siis ei kyllä tasan ollut, semmosella hihityksellä se hyypiö sen kysymyksensä lopetti..

Ok. Mutta kyllä olen myös sitä mieltä, että se kunnioitus pitää myös ansaita.

Yhteistyössä