Hauskaa ohjelmaa illanistujaisiin???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Mamma italiana";22511873]hyvàà ruokaa, hyvàà viinià, hyvàà seuraa. ei mitààn pakollisia ohjelmanumeroita etukàteen ohjelmoituina[/QUOTE]

Jotain pitäisi keksiä, koska ohjelmaa on toivottu...

Täh?? Ohjelmaa aikuisten ihmisten illanistujaisiin? No miten olisi hyvää ruokaa ja juomaa ja vapaata seurustelua. Vai pitääkö aikuisten ihmisten leikkiä jotain kananmuna lusikassa tai kurkku polvien välissä-juoksua? Ongintaa? Yllätyspussien piilotusta?

Alkuperäinen kirjoittaja ziisus sentään;22511894:
Vai pitääkö aikuisten ihmisten leikkiä jotain kananmuna lusikassa tai kurkku polvien välissä-juoksua? Ongintaa? Yllätyspussien piilotusta?

Ei tarvitse vaan jotain hauskaa. Sitä paitsi mainittiinko, että paikalla on vain aikuisia? Illanviettoon osallistuu väkeä ikähaarukalla 1-80 v.

Mä taas tykkään kaikenlaisista pelailuista. Olen ollut illanistujaisissa, missä on pelailtu ja on ollut tosi hauskaa aina. En vain itse tiedä/keksi/muista niitä pelejä ja leikkejä. Ja kivemmaksi menee mitä enemmän ilta etenee. Lisäksi jos mukana on sellaisia, joille juominen ei ole pääasia, niin kivempi heillekin kun on muutakin ohjelmaa kuin vain istua ja kuunnela kuinka toiset humaltuu.

Yhteistyössä