Hauskaa ja erilaista lapsille?

Hakusessa olisi nyt hauskoja ja erilaisia lastenvaatteita! Tietäisittekö merkkejä, nettiosoitteita tms. Itsekin tietty löysin netistä jotain esim. www.lollopard.se mutta lisää siis kaipaisin. Kaukaisena ajatuksena olisi joskus perustaa oma yritys, ja siinä mielessä näitä etsiskelen. Suunnitelmissa olisi lastenvaatteet ja joitain lahjatavaroita.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2006 klo 20:04 Kiara81 kirjoitti:
Olen alkanut jälleenmyydä seuraavia lastenvaatemerkkejä:
www.lollopard.se
www.ejsikkelej.dk
www.katvig.dk
www.nanoou.dk

Näiden lisäksi kauttani saa myös asennetutteja, ja -tuttiketjuja, ensimmäinen vuosi valokuvakehyksiä, joihin saa voi tehdä myös jalanjäljen sekä muita jalan/kädenjälkituotteita.
Myös nimijuna on joulun hittilahja.
Olepa yhteydessä niin voin lähettää esitteen.

Terkuin,
Kati Rautajoki
kati.rautajoki@pp.inet.fi
Onko sulla jokin nettikauppa vai ihan liike jossain...? Olisin kiinnostunut ostamaan!

Hei!

Vielä ei ole kauppaa vaikka suunnitelmissa onkin. Eli vielä tällä hetkellä myyn näitä ihan kotoa käsin. Jos laittaisit minulle sähköpostiosoitteen niin lähetän sinulle lisätietoa.

Kati

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2006 klo 22:15 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2006 klo 20:04 Kiara81 kirjoitti:
Olen alkanut jälleenmyydä seuraavia lastenvaatemerkkejä:
www.lollopard.se
www.ejsikkelej.dk
www.katvig.dk
www.nanoou.dk

Näiden lisäksi kauttani saa myös asennetutteja, ja -tuttiketjuja, ensimmäinen vuosi valokuvakehyksiä, joihin saa voi tehdä myös jalanjäljen sekä muita jalan/kädenjälkituotteita.
Myös nimijuna on joulun hittilahja.
Olepa yhteydessä niin voin lähettää esitteen.

Terkuin,
Kati Rautajoki
kati.rautajoki@pp.inet.fi
Onko sulla jokin nettikauppa vai ihan liike jossain...? Olisin kiinnostunut ostamaan!
Kuin myös kiinnostaa :wave:

Yhteistyössä