V "vieras" Vieras 09.04.2012 #1 On varmaan kuunnellut mummonsa ja muitten aikuisten puheita. Kun se lähtee meiltä äitinsä kanssa niin toivottelee että "hyvät voinnit sulle" , "hyvää illanjatkoa" , "palaillaan". Voi hitto
On varmaan kuunnellut mummonsa ja muitten aikuisten puheita. Kun se lähtee meiltä äitinsä kanssa niin toivottelee että "hyvät voinnit sulle" , "hyvää illanjatkoa" , "palaillaan". Voi hitto
I IhanaaMahtavaa Aktiivinen jäsen 02.05.2009 2 570 0 36 09.04.2012 #3 mun kummityttö tuumasi minulle kolmevuotiaan vakavuudella juna-asemalla (olivat mua saattamassa junalle), että "koita pärjätä". kyllä vaan nauratti
mun kummityttö tuumasi minulle kolmevuotiaan vakavuudella juna-asemalla (olivat mua saattamassa junalle), että "koita pärjätä". kyllä vaan nauratti
E "Eräs" Vieras 09.04.2012 #4 Mun poika sanoi 2v neuvola tarkastuksen päätteeksi neuvolan tädille: "soitellaan!" Hiukan me naurettiin
Mun poika sanoi 2v neuvola tarkastuksen päätteeksi neuvolan tädille: "soitellaan!" Hiukan me naurettiin