Hauska juttu....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Mä olin tuossa joku pari viikkoa sitten istumassa iltaa mun kaverin kanssa ja siellä samassa paikassa oli yks mies, joka tuijotti mua pitkään. Sit muutaman rohkasun otettuaan se tuli juttelemaan :D mietin kyllä että se oli tutunnäköinen mutten keksiny kuka se olis.. Se avas keskustelun "hei meidän tytöt on samassa tarhassa, muistatko mut vanhempainillasta? sulla on hyvä perse, kiinnitin siihen heti huomiota siellä" :laugh:
juteltiin hetki ja se kirjotti numeronsa mulle ja pyys soittelemaan. en kyllä soitellut :D nyt pe satuttiin samaan aikaan hakemaan lapsia, ai ristus mua nauratti hulluna. ystävällisesti hymyili ja tervehti, ja oli aika punanen naamaltaan :D :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Ei kyllä ihan taida riittää toi pelkästään syyksi :D anto vähän kyseenalasen käsityksen sen älykkyydestä, nimittäin se kommentti "sul on hyvä perse" :laugh:

ehkä se ei halunnu käyttää sitä "kaytsä usein täällä" eikä keksiny parempaa... :laugh: olisit lisänny päiväkodissa vettä myllyyn ja kävelly sen perässä ulos ja kommentoinu sen persettä :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja kuu-akka:
Ei kyllä ihan taida riittää toi pelkästään syyksi :D anto vähän kyseenalasen käsityksen sen älykkyydestä, nimittäin se kommentti "sul on hyvä perse" :laugh:

ehkä se ei halunnu käyttää sitä "kaytsä usein täällä" eikä keksiny parempaa... :laugh: olisit lisänny päiväkodissa vettä myllyyn ja kävelly sen perässä ulos ja kommentoinu sen persettä :laugh: :laugh:

Hah hah :D toi ois voinu olla ihan hyvä. Mua hävetti kyllä itteeniki kun se tilanne oli jotenkin sellanen että molemmat virnuilee naamat punasena ja hoitajat ihmettelee vieressä että mikä piru noita kahta riivaa :D

pakko kyllä myöntää, että mäkin kyllä siellä vanhenpainillassa kattelin et saakelin komee mies :p

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
tossa meidän päiväkodissa tuntuu kaikki isät olevan sellasia puku päällä kulkevia :x ei oikeen iske sellaset, epäreilua että muilla käy hyvännäkösiä isiä :'(

Juu mä tiiän, ei Espoossa paljon näkyny komeita :D sellasia 50-vuotiaita paskantärkeitä idiootteja :x
Toi on kyllä eri maata, raksamies. vaikken mä niihin yleisesti ottaen kylläkään lämpene ;)

tossa meidän päiväkodissa tuntuu kaikki isät olevan sellasia puku päällä kulkevia :x ei oikeen iske sellaset, epäreilua että muilla käy hyvännäkösiä isiä :'(

Juu mä tiiän, ei Espoossa paljon näkyny komeita :D sellasia 50-vuotiaita paskantärkeitä idiootteja :x
Toi on kyllä eri maata, raksamies. vaikken mä niihin yleisesti ottaen kylläkään lämpene ;)

juu noi päiväkotikäynnit on vähän tylsiä... mutta töissä näkee hyvännäkösiä :p :D ja toi meijän naapuri, aah :p

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
:laugh: :laugh: voi taivas mikä avausrepliikki :laugh: sai lapset ja perseen samaan lauseeseen.. :whistle:

MIehet :laugh: :D :xmas:
mitenköhän meillä menee sitten joulujuhlat ym.. sen kanssa yhdessä :D täytyy toivoo ettei oo ottanu se isi glögiä ennen sinne tuloa :D

mahtokohan se ees kuunnella mitään siellä vanhempainillassa :p

juu noi päiväkotikäynnit on vähän tylsiä... mutta töissä näkee hyvännäkösiä :p :D ja toi meijän naapuri, aah :p

Voin vaan uskoo et töissä näät ihan varmaan melkosia herkkuja :p

arvaa mitä, mä oon syöny nyt vartin sisällä kolme joulutorttua :D mulla oli vaihtoehtona ennen iltavuoroo käydä asioilla ja mennä sit tutustuun yhelle salille, mut teinkin sit niin et hoidin asiat ja tulin kotiin lämmittään takkaa ja mässäämään :D onkohan mulla taas joku motivaatio-ongelma ton liikunnan suhteen :D taas menny hetki ihan vaan löysäillen :headwall:

ne on näitä työpaikkaetuja :p

mä en oo syöny vielä yhtään torttua :o ja vois ehkä yrittää olla syömättäki...

ootko sä siellä käyny vielä kertaakaan salilla? :)

No en missään oikeella salilla :laugh: yhellä kaverilla on kotona ne kaikki vehkeet niin siellä oon jotain rääpiny. Lenkillä mä oon jaksanu käydä vielä aika reippaasti ja monta kertaa viikossa, mut nyt ei oikein se salihomma iske.
Jumpat kyllä kiinnostais taas pitkästä aikaa, jotain oikein reipasta :) mä koitan just netistä ettiä vaihtoehtoja.

mä käyn siinä powerissa aina ku kerkeen =) pitäis kokeilla niitä muitaki ja sit haluisin sen saliohjelman, mutta en oo saanu vielä aikaseksi... mutta ku tuo ukko on lähössä ens vuonna sinne jonnekin niin nyt pitäis ottaa jo ittee niskasta kiinni ja "harjotella" sitä että raahaan tytöt mukaan joka paikkaan :D nyt oon lähinnä käyny sillon ku se on kotona...yritän päästä kaikessa niin helpolla :D

aah, meillä ei oo vissiin ollu siitä puhe...
siis se on lähössä rauhanturvaajaksi. jään siis tyttöjen kans yksin ehkä vuodeksi :| pitäis löytää isompi asunto ettei mun hermot mee ihan täysin (täällä ku ei oikeesti oo omaa tilaa/rauhaa edes vessassa!), mutta sitten taas ku en haluis tältä alueelta muuttaa ku on niin hyvä matka kauppoihin,eskariin,neuvolaan ja töihin...ja ku mulla ei sitä omaa autoa oo käytössä... mutta katotaan nyt päivä kerrallaan mitä tämä elämä tuo tulleessaan =) kaikesta on ainaki tähän asti selvitty, eiköhän tästäkin.

Yhteistyössä