Hauska ja erilainen työpaikkailmoitus :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hipsutin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hipsutin

Vieras
Ei ainakaan vaadita liikoja, yleensä kun pitää olla maailman paras ihan kaikessa että saisi hakeakaan mitään työtä :D

http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7360505&index=5&anchor=7360505

Asiakasneuvottelija, 6 paikkaa, Finalistit Oy, Vaasa
Voit lopettaa etsinnän - Löysit juuri työpaikan.

Finalistit Oy on ympäri Suomenniemeä toimiva, tavallisen tylsä ja vakavarainen telemarkkinointiyritys. Työntekijöillemme mikään arkipäivän askare ei tuota jännitystä, sillä kaikki toimii tasaiseen tahtiin.
Etsimme nyt Vaasan toimistoomme kuutta tavallista tallaaja täyttämään avoimet asiakasneuvottelijan paikat. Meille riittää, että Sinulta löytyy korvat ja kuulo sekä suu ja suomenkielentaito. Mikäli satut olemaan edes hieman tavallista sosiaalisempi, se saatetaan katsoa eduksi.

Yrityksessämme ei ole mitään jännittävää, eikä työ ole millään tavalla haastavaa - itse asiassa työ on jopa naurettavan helppoa. Tämän vuoksi emme vaadi aikaisempaa työkokemusta, vaan pystymme itse kouluttamaan Sinut työtehtäviin ja säästyt ansioluettelon pakertamiselta.
Sinun ei myöskään tarvitse jännittää palkatta jäämistä, sillä palkkaa meillä ei makseta pisteinä vaan tavallisen tylsästi euroina. Tavallinen työntekijä tienaa keskimäärin 1800-2000? / kk ja saa itse valita palkkausmallinsa (tuntipalkka / bonus+provisio)

Silloin tällöin järjestämme myös kilpailuja työntekijöillemme, joissa on jopa ihan oikeat palkinnot. Olemme arponeet työntekijöiden kesken mm. erittäin turvallisen, airbag:ein sekä luistonestolla varustetun Citroén C2 henkilöauton.

Meillä voit työskennellä joko kokopäiväisenä tai osa-aikaisena, aamu- tai iltavuorossa. Työvuorot saat itse sovittaa omaan aikatauluusi, koska näin me säästymme listojen tekemiseltä.

Jos sinulla ei ole töitä tai etsit muuten vaan parempaa tekemistä, klikkaa itsesi haastatteluun:

Tuo erottui kyllä edukseen näistä muista, missä pitää olla vuosisadan myyntitykki, verbaaliakrobaatti, sanataitelija ja ties mitä muuta vaaditaan ihan mahottomia pelkkään myyntityöhön eikä siitä ees makseta mitään. Tuo vois ihan oikiasti olla mukavakin duuni =)

Hain töihin, vaikutti paikkana ainakin rennolle, en tiedä vielä millaista työ on, mutta minusta ainakin haastattelija ja joku työntekijä joka kävi kysymässä haluunko kahvia kun odotin haastattelijaa olivat tosi mukavia :)

Olen ollut kyseisessä putiikissa töissä, odotuksen vuoksi lääkäri kielsi oman alan työskentelyn eikä kotona makoilu tunnu mukavalta. Tuli sitä koitettua, mutta masukaan ei vielä ole paljoa kasvanut ja tuntuu hassulta vain olla.. Olin osa-aikaisena Finalisteilla ja omasta kokemuksesta voin sanoa että paras työilmapiiri ikinä! Tosi kannustava ja kiva paikka olla hommissa. Työ itsessään on puhelinmyyntiä eikä kovin kivaa, mutta rahaa siitä saa eikä työn aina niin kivaa tarvitse ollakkaan. Lopetin työt kun muksun laskettu aika on pian. Viimeisenä päivänä pomo antoi vaippapaketin minulle (kuulemma halusi jonkin muiston antaa kun olin tehnyt hyvää jälkeä eikä viinipulloa viitsinyt ostaa :D :D ) ja sanoi että saan tulla samantien takaisin jos joskus tarvitsen töitä.

Työ ei ole aina kivaa mutta firma on paras mahdollinen. Finalisteilla ei ole töissä teinejä ja alaikäisiä niinkuin yleensä noissa putiikeissa. Palkkaa tulee hyvin, ei kai sitä kukaan muuten pitkää aikaa puhelinmyyjänä olisikkaan :)

Agahajajajajajahahagagahahahahahahahahahahahahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah finalistit lolll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 suomen suurin riistofirma ikinä. Hjahahahajajajajajajhahahahah niin iso läppä!!!!hahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaa!!

Yhteistyössä