Hauska ilta.. Tai sit ei..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Tuossa lauantai-iltana olin niin lopen uupunu tähän jatkuvaan kipuiluun et halusin viettää yhen normaalin illan. Ja lähdin kaverin kans käymään ulkona. Ja olihan meillä hauskaa.. Siihen asti ku mulle tuli taas ihan törkee kipukohtaus ja menin taksilla sairaalaan.. |O |O |O

Tänä aamuna en ollu kipee mut kivut alko ku kävelin sen verran et vein tytön hoitoon, ihan tosi mahtavaa.. Kävin lekuris ja se kirjotti viikon saikkua.

Mä v**tu linnottaudun himaan enkä liiku mihinkää ennen sitä saamarin leikkausta. Alkaa jo niin kyrsiin ku koko elämä on yhtä helvetin kipua |O

Ja endosta siis kyse..

Kaikista paras oli ku sain seuraavana päivänä viestin.. Et olinks mä se joka oli eilen sairaalas.. Vastasin sit et olin joo ja selviski sit että se oli siltä taksikuskilta joka mut vei sairaalaan, oli kattonu mun nimen mun henkkareista :O ja kaivanu mun numeron, olin kuulemma jääny sen mieleen ku olin niin söpö.. :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Kaikista paras oli ku sain seuraavana päivänä viestin.. Et olinks mä se joka oli eilen sairaalas.. Vastasin sit et olin joo ja selviski sit että se oli siltä taksikuskilta joka mut vei sairaalaan, oli kattonu mun nimen mun henkkareista :O ja kaivanu mun numeron, olin kuulemma jääny sen mieleen ku olin niin söpö.. :laugh: :laugh: :laugh:

Ihana :D

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Ihana :D

No varmasti joku stalkkeri.. :laugh: :laugh: