Haukutte kyllä väärää puuta...

Status
Viestiketju on suljettu.

pikku-lumikko

Aktiivinen jäsen
12.03.2007
11 917
1
36
Tuskin tehy tekis näin kun tekee, ellei hallitus nimenomaan luvannut valtavat korotukset hoitajille, kun oli vaalit!!!! Siis hallitus lupasi. Jos ei olisi lupauksia annettu, oltaisiin vähempään tyydytty.
Itse olisin ollut tyytyväinen superin saamaan palkan korotukseen. Sekin oli jo hyvä. Mutta luulenpa, että se minkä vaali aikana luvattiin niin sen tehy myös haluaa. Poliitikoilla taitaa olla dementtia :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Tuskin tehy tekis näin kun tekee, ellei hallitus nimenomaan luvannut valtavat korotukset hoitajille, kun oli vaalit!!!! Siis hallitus lupasi. Jos ei olisi lupauksia annettu, oltaisiin vähempään tyydytty.
Itse olisin ollut tyytyväinen superin saamaan palkan korotukseen. Sekin oli jo hyvä. Mutta luulenpa, että se minkä vaali aikana luvattiin niin sen tehy myös haluaa. Poliitikoilla taitaa olla dementtia :whistle:

No mut tuo ei ole edes uusi asia. Niillä on ollu se dementia kautta aikojen ja moni muukin on jäänyt nuolemaan näppejään vuosisatojen aikana, kun hoitajat, kun vaalit on ollu ohi... Eli pitäs se nyt jo tietää, että ne ei pidä mitä lupaa... ;)

Mä en ota kantaa muuten mihkään, mut sitä ihmettelen, et kun aina porataan, et pitäs asialle jotain tehdä kun ei palkat riitä ja jne. Ja nyt kun tehdään niin haukutaan ahneiks ja niin pois päin. Konstit vaan on kovat, mut keksittekö itse parempaakaan??

Katainen toistaa myös vaatimuksensa tasa-arvotuposta.

- Mitä enemmän naisvaltaisille koulutetuille aloille maksetaan yli yleisen korotustason, sitä enemmän olemme valmiit nostamaan kuntien saamia valtionosuuksia. Esitämme, että valtio siis maksaa kunnille sen osuuden naisvaltaisten alojen palkankorotuksesta, joka ylittää yleisen korotustason.

eli tämä kohta jutusta...

Mitä muuta ne tehyn omat edustajat on kuin poliitikkoja?? Täysiä poliitikkoja. Laitinen-Pesolan oma vuosipalkka on ...aika huikea. ;) Miksi luulette, että ne tätä kohua ylläpitää? Oman julkisuutensa vuoksi, oman poliittisen uransa vuoksi.

Ja en hauku: musta sairaanhoitajat on menettäneet kaiken suhteellisuuden tajunsa ja lähteneet typeryyttään muiden valtaleikkiin mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
http://www.yle.fi/vaalit/2007/id53485.html
toivottavasti toimii. linkki kataisen lupauksiin.

Kiitos linkistä. Tämän olisi syytä lukea kaikkien niiden, jotka väittävät, että mitään ei ole luvattu...

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
mutta mä en ymmärrä keinoa millä kiristetään, viattomat kärsii :kieh:

sano sit joku muu keino?!? Tämä ainakin toimii. Ei kukaan tule kärsimään kun ei noi irtisanoutumiset voi toteutua!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä