V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="vieras";27364878]Ihan kaikki tosi-tv ohjelmat on kauheeta katottavaa[/QUOTE]
sinä teet ihtestäs asiaa! Ja julkista. jos viellä ilkeät nimiksen kanssa niin sinut muistetaan kirjotuksista.
sinä teet ihtestäs asiaa! Ja julkista. jos viellä ilkeät nimiksen kanssa niin sinut muistetaan kirjotuksista.