Haukutaan täällä TV-ohjelmia!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Neljän tähden illallinen

- Suomalaiset julkkikset on pääsääntöisesti tylsiä ja estoisia.
Ohjelman idea on että kokataan kotona muille illallinen, mutta lähes jokainen "julkkis" ohjelmassa vuokraa ravintolasta tilat ja syöttää vieraille kokkien tekemää ruokaa "omanaan".
Miksi mennä tuollaiseen ohjelmaan jos panikoi yksityisyyden menetyksestä?
1/5 tähteä.

Rachel Ray- whatevershow onkaan...

- Ärsyttävää kiljumista, niin "juontajalta" kuin yleisöltäkin, ruuat ja reseptit eivät ole kummoisia, onkohan se edes kokki oikeasti?
Jotenkin liian amerikkalaisen kaupallinen.
Ohjelman ainoa mielenkiinto on seurata kuinka paljon se muija on taas lihonut viime näkemästä.
1/5 tähteä.
 
Aivan paskaahan tuolta nykyään tulee. Tänäänki vaan joku Heikka ja Markku paska. Ja tv-luvat vaan nousee ja muita maksuja tulee. Ottaa päähän mutta onneks mies osaa ladata leffoja netissä. Taidetaan tänäänkin kattoo vaikka toi Bad Teacher tai sitten joku toimintaleffa jossa on kans huumoria.
 
[QUOTE="vieras";27363739]Neljän tähden illallinen

- Suomalaiset julkkikset on pääsääntöisesti tylsiä ja estoisia.
Ohjelman idea on että kokataan kotona muille illallinen, mutta lähes jokainen "julkkis" ohjelmassa vuokraa ravintolasta tilat ja syöttää vieraille kokkien tekemää ruokaa "omanaan".
Miksi mennä tuollaiseen ohjelmaan jos panikoi yksityisyyden menetyksestä?
1/5 tähteä.

Rachel Ray- whatevershow onkaan...

- Ärsyttävää kiljumista, niin "juontajalta" kuin yleisöltäkin, ruuat ja reseptit eivät ole kummoisia, onkohan se edes kokki oikeasti?
Jotenkin liian amerikkalaisen kaupallinen.
Ohjelman ainoa mielenkiinto on seurata kuinka paljon se muija on taas lihonut viime näkemästä.
1/5 tähteä.[/QUOTE]

jotkut reagoi eri ohjelmiin eri tavalla. Siis sinulle tulee niitä että itsekkin vaippusit maan alle tuntemuksia.
 
[QUOTE="Vieras";27363850]Aivan paskaahan tuolta nykyään tulee. Tänäänki vaan joku Heikka ja Markku paska. Ja tv-luvat vaan nousee ja muita maksuja tulee. Ottaa päähän mutta onneks mies osaa ladata leffoja netissä. Taidetaan tänäänkin kattoo vaikka toi Bad Teacher tai sitten joku toimintaleffa jossa on kans huumoria.[/QUOTE]

joko nauhotan koti tv palvelulla ohjelmia ja katon niitä jos parempaa tekemistä kuin telkun kahtelu. Jos kiintee suosittelen vaihtamaan koti tv palveluks. Kaikki kanavat näkyy ja suurimman osan voi nauhoittaa verkkoon. Itsellä netti yhteys 24 megaa ja siihen samaan kuuluu koti tv palvelu. Ennen 50 euroo ja 2 megaa eikä kuulunut koti tv palvelu.
 
Lisään vielä myöskin tuon Heikki&Mikko-shown, ihan karmeeta sontaa.
Jotenkin väkisin väännettyä.
Heikki on ihan hauska juontaja, Mikko ei.
Leppilampi on mielenkiintoinen tapaus siksi että harvemmin näkee noin hyvillä avuilla varustetun ja menestyneen esiintyjän jolta puuttuu täysin KARISMA.
 
Salatut elämät, bigbrother, laiva, taksi, muuttajat, maajussit, kaikki tanssiohjelmat, lähes kaikki ruokajutut, joku vitun nykäsen matit ja muut paskat, tuuri, jne.. kuka tämmöistä sontaa katsoo?

90% mainoskanavien tarjonnasta on silkkaa paskaa, ainakin nämä suomalaiset ohjelmat. Ylen kanavilta tulee paljon, paljon laadukkaampaa tavaraa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27363891:
Kerro heti mitä olet nauttinut. :popcorn:

Älä sää vitti jauhaa paskaa aina oot turhantärkeenä täällä pätemässä. mee sää vaan syömään hummerieta ja juomaan sitä 50 vuotta vnahaa siideriä. Et oo parempi kuin muutakana.
 
Mainokset ne vasta paskaa onkin, vittu jotain jugurttia mainostaa puhuvat eläimet. Tiskit tiskikoneessakin ovat überiloisia uudesta pesuaineesta saatana.

Jotenkin niin helevetin teennäistä, hyi..
 
[QUOTE="vieras";27364028]Mainokset ne vasta paskaa onkin, vittu jotain jugurttia mainostaa puhuvat eläimet. Tiskit tiskikoneessakin ovat überiloisia uudesta pesuaineesta saatana.

Jotenkin niin helevetin teennäistä, hyi..[/QUOTE]

Ainakin kraplussa unohat jo mitä katoit. Itsellä kävi yks kerta kun katoin ohjelmaa ja surffailin mainos katkosten ajan muilla sivuilla ja mietin sitten että mitä ees katoin?
 
Olikohan se nimeltään 10 tapaa jättää nainen.. jotain sinnepäin ainakin...

Jotain karmeeta akkavinkunaa, muija vitisee kun elämä meni pilalle kun mies 10kk kestäneen suhteen jälkeen pakkasi kamansa ja lähti. 4 köökkipsykologia sitten veivaa vieressä syvällistä ja ymmärtävää analyysia ikuisesta rakkaudesta ja parisuhteesta..

Voi yök, liian vähän estrogeenia mussa jotta tota pystyisi minuuttia kauempaa katsomaan.
 
[QUOTE="vieras";27364058]Ainakin kraplussa unohat jo mitä katoit. Itsellä kävi yks kerta kun katoin ohjelmaa ja surffailin mainos katkosten ajan muilla sivuilla ja mietin sitten että mitä ees katoin?[/QUOTE]

ja ihan oikeesti. Sanoin siitä tutulle mutta en tiiä pitikö minua ihan sekona vai voiko noin tapahtua?
 
[QUOTE="Vieras";27364021]Älä sää vitti jauhaa paskaa aina oot turhantärkeenä täällä pätemässä. mee sää vaan syömään hummerieta ja juomaan sitä 50 vuotta vnahaa siideriä. Et oo parempi kuin muutakana.[/QUOTE]

Voi ei, et selvästi tiedä minusta mitään ja silti sinulla on minusta kauhean vahva mielikuva. Harmi. : /
 
[QUOTE="vieras";27364063]Olikohan se nimeltään 10 tapaa jättää nainen.. jotain sinnepäin ainakin...

Jotain karmeeta akkavinkunaa, muija vitisee kun elämä meni pilalle kun mies 10kk kestäneen suhteen jälkeen pakkasi kamansa ja lähti. 4 köökkipsykologia sitten veivaa vieressä syvällistä ja ymmärtävää analyysia ikuisesta rakkaudesta ja parisuhteesta..

Voi yök, liian vähän estrogeenia mussa jotta tota pystyisi minuuttia kauempaa katsomaan.[/QUOTE]

mitä sitä puida se ei vaan tykännyt entäs sitten... Jotkut tietty haluaa syyn siihen että miks mutta siinä kyllä puitiin miks mies teki niin. Teitkö itse jotain?
 
[QUOTE="vieras";27364063]Olikohan se nimeltään 10 tapaa jättää nainen.. jotain sinnepäin ainakin...

Jotain karmeeta akkavinkunaa, muija vitisee kun elämä meni pilalle kun mies 10kk kestäneen suhteen jälkeen pakkasi kamansa ja lähti. 4 köökkipsykologia sitten veivaa vieressä syvällistä ja ymmärtävää analyysia ikuisesta rakkaudesta ja parisuhteesta..

Voi yök, liian vähän estrogeenia mussa jotta tota pystyisi minuuttia kauempaa katsomaan.[/QUOTE]

Joo, ei voi kattoa. Jo pelkästään juontajan "mä ymmärrän ja sympeteeraan sua" ilme on niin etova, ja muukin ohjelma just sellasta turhaa jauhamista ja yksinkertasten asioiden vaikeammaksi tekemistä.
 
Joo, ei voi kattoa. Jo pelkästään juontajan "mä ymmärrän ja sympeteeraan sua" ilme on niin etova, ja muukin ohjelma just sellasta turhaa jauhamista ja yksinkertasten asioiden vaikeammaksi tekemistä.

mitä nuoriso muokkaa....Näin kieli kehittyy ja minulla ainakin huuli herpes! Tykittää tuossa voi jehna mistä muka sain kun en ees kenenkään kanssa?
 

Yhteistyössä