Haukkukaas mun naama ja tukkatyyli

Justin Sane
Nätti, suorastaan kaunis nuori naama ja nätti föönis. Meikkaus ja tukan väri vaan ei sovi mun konservatiiviseen keski-ikäiseen makuun :) Vähempi extremeä, enempi luonnollisia värejä...
 
Annuska
Naamassa ei ole mitään vikaa. Kaunis kasvojen muoto ja osat niillä paikoilla, mihin kuuluvatkin.
Vanhalta et näytä.
Mitä tukkaan tulee, niin minun mielestäni tuo punainen on aivan kaamea enkä kuun kullan valkeana ymmärrä miksi joku sellaista tukkaansa laittaa (tai oranssia tuonnoista samanlaista väriä, sitäkin näkee). Mutta tämä haukku johtuu varmasti siitä, että minä olen vanha, et sinä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meiju:
Eikö toi pinkki oo vähän pissisten juttu? :eek:)
No kun mua alko kyllästyttää koko vaalee ja halusin Jotain elämää näihin hiuksiin, kun kovasti yritän saada vähän pituutta lisää hääkampausta varten.
Ja tuo shokkiväri on siitä helppo, et se kuluu pois ja vaalennuksella katoaa kokonaan...

Mut viesti ymmärretty, otsatukka sukkaa :D
 
Rukoilijasirkka
Munkin mielestä vaihtuva otsatukan väri on kiva, välillä voit laittaa vaikka vihreän.

Mulla muuten oli joskus koko tukka vihreänä, tykkäsin kovasti, se oli makee kun laitto kukkia tukkaan ni näytti et ne ois kasvanut siitä suoraan. :)
 
vieras
Voi älkäähän nyt nuoret naiset luulko itseänne vanhaksi ja märiskö vaan nauttikaa siitä kun olette nuoria! Sä näytät aivan teiniltä. Miten voisit luulla itseäsi vanhan näköiseksi? Mun mieletsä mä olen ihan ok ulkonäöltäni vaikka olenkin 33. Yhä iloitsen nuoruudestani. Mutta en näytä ikäistäni nuoremmalta.
 
Lanfear harmaana
Nätti olet :)
Mun mielestä sulle passais myös tumma tukka, sellainen kylmän sävyinen, ehkä tosi tummanruskea. Sit toi tukan leikkaus sellaiseksi rikkonaiseksi, vähän rock-henkiseksi ;)
 

Yhteistyössä